بازی و سرگرمی

فیلم‌های همه‌گیر دیزنی+ پیکسار در حال اکران در سینماها هستند

در بحبوحه قرنطینه‌های ناشی از کووید، بسیاری از فیلم‌های مهم به طور کامل از سینماهای ایالات متحده صرفنظر کردند و مستقیماً به سرویس‌های پخش رفتند. اینها شامل فیلم‌های پیکسار Soul ، Luca و Turning Red بودند که همگی در دیزنی پلاس عرضه شدند . با این حال، در سال 2024، شما این شانس را خواهید داشت که آن فیلم های انیمیشنی را در صفحه بزرگ ببینید. Soul در 12 ژانویه اکران خواهد شد، Turning Red در 9 فوریه در سینماها اکران خواهد شد و Luca در 22 مارس در یک صفحه نقره ای نزدیک شما ظاهر خواهد شد.

با توجه به اینکه این فیلم‌ها بیش از سه سال از عمرشان می‌گذرد، بعید است که در جدول باکس آفیس قرار بگیرند. اما پخش‌های سینمایی به این معنی است که شما شانس لذت بردن از این فیلم‌ها را همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود خواهید داشت.

آن‌ها همچنین می‌توانند در طول یک طلسم سخت برای شرکت، اندکی به کاهش درآمد دیزنی کمک کنند . در میان مسائل دیگر، دیزنی قرار است سال آینده تنها یک فیلم مارول به نام Deadpool 3 را اکران کند . علاوه بر این، سه فیلم پیکسار به عنوان سرنخ برای فیلم بعدی استودیو عمل خواهند کرد و شاید کمک کنند تا بینندگان بسیار جوان به سینما رفتن عادت کنند. Inside Out 2 در تاریخ 14 ژوئن وارد سینماها می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا