بازی و سرگرمی

حالت نیوگیم پلاس در راه بازی Marvel’s Spider-Man 2

استودیو Insomniac روز چهارشنبه تایید کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در ماه مارس به‌روزرسانی عنوانی را دریافت کند که شامل حالت جدید Game+ می‌شود که بسیار درخواست شده است.

این به‌روزرسانی همچنین لباس‌های جدیدی را برای پیتر پارکر و مایلز مورالس و چند تغییر دیگر به همراه خواهد داشت که جزئیات آن‌ها نزدیک‌تر به انتشار به‌روزرسانی فاش خواهد شد. به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی در ابتدا برای اواخر سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود، اما تأیید شد که در دسامبر سال گذشته تا اوایل سال 2024 به تعویق افتاد.

Insomniac این خبر را در پست X اواخر چهارشنبه اعلام کرد و ورود حالت New Game+، لباس‌های جدید و ویژگی‌های بیشتر در به‌روزرسانی ماه آینده را تأیید کرد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد و جزئیات لیست کامل ویژگی‌ها قبل از به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

حالت نیوگیم پلاس در راه بازی Marvel's Spider-Man 2

به‌روزرسانی عنوان در ابتدا قرار بود فقط شامل حالت New Game+ شود که به بازیکنان اجازه می‌داد داستان Spider-Man 2 را با توانایی‌های باز شده و ارتقاء دنده‌های دست نخورده خود دوباره پخش کنند. Insomniac بعدها اعلام کرد که شامل ویژگی‌های اضافی درخواست شده توسط بازیکنان در به‌روزرسانی نیز می‌شود.

تأیید شد که این به‌روزرسانی در ماه دسامبر به تعویق می‌افتد و Insomniac متعاقباً انتشار اوایل سال 2024 را هدف قرار داد. در اعلام تاخیر خود، استودیو اعلام کرده بود که در حال کار بر روی ویژگی‌هایی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمان بازی را تغییر دهند، رنگ‌های پیچک را با قابلیت‌های Symbiote عوض کنند و ماموریت‌های تکمیل‌شده را دوباره پخش کنند. Insomniac در آن زمان گفته بود: «ما با هوشیاری روی این ویژگی‌ها کار کرده‌ایم و برای اطمینان از اینکه کیفیت مطابق با استانداردهای ما است، نیاز به آزمایش بیشتری داریم.”

به‌روزرسانی عنوان ماه آینده احتمالاً شامل این ویژگی‌ها می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا حالت جدید منتشر شود و دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا