بازی و سرگرمی

ایکس باکس نسل بعدی طراحی جدیدی دارد

ظاهراً، مایکروسافت در حال ایجاد تغییر بزرگی در طراحی کنسول بعدی ایکس باکس است و این موضوع باعث ایجاد سر و صدای زیادی در جامعه بازی‌ها شده است. به‌جای تیمی که Xbox Series X را برای ما به ارمغان آورد، به نظر می‌رسد که بخش Surface در مایکروسافت مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

چه تصادفی است که ما این خبر را در زمانی دریافت می‌کنیم که ایکس باکس در تلاش بوده تا به PS5 سونی برسد که با اختلاف زیادی از آن فروش داشته است. اگر صادق باشیم همه چیز به لطف انحصاری‌ها و برخی عوامل دیگر است.

این کنسول آنطور که مایکروسافت امیدوار بود فروخته نشده و آنها انتظار دارند فروش در سال 2024 حتی بیشتر از این کاهش یابد. علی‌رغم عدم اشتراک گذاری آمار فروش برای مدتی، مایکروسافت فاش کرد که Xbox Series X و Series S در مجموع فروش داشته‌اند. 21 میلیون واحد، که تقریباً نیمی از فروش PS5 است.

نیک بیکر، یکی از منابع داخلی، در پادکست XboxEra به اشتراک گذاشت که تغییر تیم طراحی ممکن است اتفاق بیفتد. این می‌تواند به این معنی باشد که ممکن است مجبور باشیم مدت بیشتری برای کنسول بعدی ایکس باکس صبر کنیم، به خصوص اگر آنها از ابتدا با طراحی شروع کنند.

ایکس باکس نسل بعدی طراحی جدیدی دارد

اما چرا پروژه را به تیم سرفیس منتقل کنیم؟ ممکن است به این دلیل باشد که شایعه‌ای در مورد یک دستگاه جدید ایکس باکس دستی وجود دارد. تیم سرفیس به ساخت دستگاه‌های قابل حمل باکیفیت معروف بوده، بنابراین اگر مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی یک ایکس‌باکس دستی است، منطقی بوده که آن‌ها روی آن کار کنند.

با این حال، اطلاعات متفاوتی در مورد این ایکس باکس دستی شایعه شده وجود دارد. برخی می‌گویند ارزان‌تر و قدرتمندتر از نسل بعدی ایکس باکس است، در حالی که برخی دیگر می‌گویند به همان اندازه قدرتمند اما گران‌تر خواهد بود. سخت است بدانیم چه چیزی را باور کنیم، اما مایکروسافت گفته که متعهد به ساخت سخت افزار جدید ایکس باکس است. این تغییر بزرگ می‌تواند به معنای چیزهای هیجان‌انگیزی برای طرفداران ایکس‌باکس باشد، به‌خصوص اگر به دستگاه‌های جدیدتر و مدرن‌تر مانند نسخه دستی منجر شود. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه چیزی در آستین دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا