بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار بسته Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring مشخص شد

شرکت باندای نمکو به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی مورد انتشار Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring را مشخص کرد. به دنبال آن شرکت ناشر یک تریلر 3 دقیقه‌ای از گیم پلی بسته الحاقی را در یوتیوب منتشر نمود.

این بسته اثری از استودیو FromSoftware بوده که نسخه اصلی را هم توسعه داد. طبق ویدئو، مناطق جدیدی طراحی شده که در گیم پلی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. گذشته از مناطق، باید به باس و دشمنان جدید هم اشاره کرد. متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد خط داستانی Shadow of the Erdtree وجود ندارد، اما توضیحات تریلر در یوتیوب شامل این شعر است:

سرزمین سایه.

مکانی که توسط درخت Erdtree پوشیده شده است.

جایی که الهه ماریکا برای اولین بار پا گذاشت.

سرزمینی که در نبردی نامعلوم پاکسازی شده است.

با شعله مسمر به آتش کشیده شد.

میکولا به این سرزمین رفت.

خود را از گوشت، قوت، نسب خود دور می کند.

از همه چیز طلایی.

تاریخ انتشار بسته Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring مشخص شد

علاوه بر این، به نظر می‌رسد وب سایت رسمی DLC تایید می‌کند که شخصیت باس بزرگ در تریلر Messmer the Impaler نام دارد. بازی Elden Ring; Shadow of the Erdtree در تاریخ 21 ژوئن یا اول تیرماه برای پلتفرم PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series S و Xbox Series X منتشر خواهد شد. بسته الحاقی 39.99 دلار قیمت خواهد داشت. اگر نسخه رایانه شخصی DLC را از طریق Steam پیش خرید کنید، در صورت علاقه می‌توانید به «Bonus Gesture» دسترسی داشته باشید.

انتظار داریم شرکت باندای نمکو و استودیو FromSoftware بسته‌های الحاقی بیشتری توسعه دهند تا بازیکنان بتوانند یک تجربه تمام عیار از گیم پلی این عنوان بزرگ داشته باشند. پیش بینی شده استودیو مورد اشاره یک اثر جدید با سبک دارک سولز را در آینده رونمایی کرده و مشخص نیست آیا بازی Elden Ring دنباله‌ای دارد یا خیر و تنها باید به بسته الحاقی آن بسنده کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا