بازی و سرگرمی

بهار منتظر نسخه رایانه شخصی بازی Ghost of Tsushima باشید

پس از سال‌ها انتظار، بازیکنان رایانه شخصی در حال اجابت دعای خود هستند. سونی به تازگی بازی Ghost of Tsushima را برای رایانه شخصی تایید کرده و در نهایت از انحصار پلی استیشن که در سال 2020 با عرضه پلی استیشن 4 آغاز شده بود، کنار گذاشته است.

این پورت نسخه Director’s Cut شده در سال 2021 را برای پلیرهای رایانه شخصی به ارمغان می‌آورد که دارای داستان و بخش چند نفره، دیالوگ ژاپنی و ویژگی‌های بیشتر است.

پورت رایانه شخصی Ghost of Tsushima که در اصل توسط Sucker Punch Productions برای پلی استیشن ساخته شده بود توسط استودیوی پورتینگ داخلی سونی Nixxes Software مدیریت می‌شود.

بهار منتظر نسخه رایانه شخصی بازی Ghost of Tsushima باشید

جولیان هویجبرگتس از Nixxes می‌گوید:

ما در Nixxes از همکاری با تیم با استعداد Sucker Punch Productions که این اکشن ماجراجویی جهان باز را خلق کردند، هیجان‌زده هستیم. ما هیجان‌زده هستیم که داستان جین را برای مخاطبان جدید بیاوریم و عنوان Sucker Punch را برای اولین بار به رایانه شخصی بیاوریم.

در حالی که سیستم مورد نیاز هنوز فاش نشده، پست وبلاگ اعلامیه به برخی از ویژگی‌های انحصاری رایانه شخصی که با این نسخه عرضه می‌شود. این شامل پشتیبانی از مانیتور فوق عریض برای رزولوشن‌های 21:9، 32:9، 48:9 و پشتیبانی از کنترلر DualSense برای تبلیغ بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی است.

Nixxes همچنین تقریباً هر فناوری ارتقاء مقیاس و تولید فریم را در زیر نور خورشید به پروژه اضافه می‌کند. Nvidia DLSS 3، AMD FSR 3 و Intel XeSS برای کمک به افزایش نرخ فریم در هنگام عرضه در دسترس خواهند بود. شرکت سونی در تلاش بوده تا برای بازیکنان رایانه شخصی عناوین انحصاری مختلفی را منتشر کند تا بتواند نظر علاقمندان به رایانه شخصی را جلب سازد.

هر سال چند بازی پلی استیشن برای رایانه شخصی منتشر شده و توانسته موردتوجه بازیکنان قرار گیرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 16 می امسال منتظر انتشار بازی باقی ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا