بازی و سرگرمی

با این سرویس، بازی‌های ایکس باکس گیم پس روی گوشی اجرا می شود

ایکس باکس با Boosteroid، یک سرویس بازی ابری، همکاری کرده است تا بازی‌های ایکس باکس را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد. این همکاری که سال گذشته اعلام شد، اکنون مجموعه جدیدی از بازی‌های رایانه شخصی را به Boosteroid آورده است، از جمله عناوینی مانند Deathloop، سری Dishonored، Gears 5، Ghostwire: Tokyo و Pentiment. این بدان معناست که گیمرها می‌توانند این بازی‌ها را حتی بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود اجرا کنند.

برای شروع بازی این عناوین در Boosteroid، بازیکنان باید بازی را از طریق فروشگاه مایکروسافت داشته باشند، که می‌تواند از طریق PC Game Pass، Xbox Game Pass Ultimate یا خرید مستقیم باشد. با اشتراک Boosteroid، بازیکنان وارد سیستم می‌شوند، بازی Xbox مورد نظر خود را از آرشیو Boosteroid انتخاب کرده و شروع به بازی می‌کنند. این امکان بازی در دستگاه‌های مختلف مانند رایانه‌های شخصی، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را فراهم می‌کند و شامل ویژگی‌هایی مانند بازی متقابل و ذخیره متقابل با کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی ویندوز است.

با این سرویس، بازی‌های ایکس باکس گیم پس روی گوشی اجرا می شود

Boosteroid به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به رایانه شخصی قدرتمند یا فضای ذخیره‌سازی زیاد، بازی‌ها را در دستگاه‌های مختلف انجام دهید. از سرورهای راه دور برای اجرای بازی‌ها استفاده کرده و آنها را در دستگاه شما پخش می‌کند. این باعث می‌شود بازی‌های سخت‌تری را در دستگاه‌های ساده‌تر انجام دهید. برای استفاده از Boosteroid، به اتصال اینترنت خوب و اشتراک نیاز دارید.

همکاری با Boosteroid بخشی از تلاش بزرگ Xbox برای دسترسی بیشتر به بازی و ارائه انتخاب‌های بیشتر در مورد مکان و نحوه بازی کردن بازی‌ها است. ایکس باکس همچنین با سایر سرویس‌های بازی ابری (EE، NVIDIA GeForce NOW، Nware و Ubitus) در سراسر جهان کار می‌کند تا امکان پخش بازی‌ها را از استودیوهای بازی Xbox، Bethesda و Activision Blizzard فراهم کند.

حال باید دید بازیکنان از این سرویس ابری استقبال خوبی دارند یا خیر. قطعا تجربه بازی کنسول روی گوشی جذاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا