بازی و سرگرمی

لینکدین به دنیای بازی‌ها ورود پیدا می کند

 لینکدین در حال اضافه کردن یک بخش شگفت انگیز به پلتفرم خود بوده که در واقع بخش بازی است. این غول حرفه‌ای شبکه، که معمولاً برای کمک به ایجاد ارتباطات شغلی و به اشتراک‌گذاری مشاوره شناخته شده است، در تلاش بوده تا پازل‌هایی را به پلتفرم خود به عنوان روشی برای افزایش تعامل کاربران اضافه کند.

لینکدین با الهام از موفقیت ویروسی Wordle و دیگر بازی‌های فکری در وب، بازی‌های پازلی خود را با نام‌های «Queens»، «Inference» و «Crossclimb» توسعه می‌دهد. به گفته سخنگوی LinkedIn، هدف این بازی‌های معمولی «باز کردن کمی سرگرمی، تعمیق روابط و جرقه زدن مکالمات» در بین کاربران است.

در حالی که هنوز تاریخ راه‌اندازی رسمی وجود ندارد، این مفهوم شامل ادغام این پازل‌ها در تجربه لینکدین است. یکی از احتمالات جالبی که در حال بررسی بوده، سازماندهی امتیازات بازیکنان بر اساس محل کار است که به طور بالقوه باعث ایجاد رقابتی سبک بین شرکت‌ها می‌شود. این حرکت ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد، اما ممکن است عمیق‌تر از آن باشد. پلتفرم‌های غیربازی به طور فزاینده‌ای قدرت بازی‌های معمولی برای افزایش تعامل کاربران را تشخیص می‌دهند.

لینکدین به دنیای بازی‌ها ورود پیدا می کند

ورود بالقوه لینکدین به بازی به ما می‌گوید که چگونه شرکت‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا تجربه کاربر را افزایش دهند و افراد را درگیر خود نگه دارند. تلاش‌های گذشته شامل ویژگی‌های آموزش آنلاین، عملیات خبری و ترکیب ابزارهای ویدیویی برای جذب سازندگان و تأثیرگذاران است. آیا این کار خواهد کرد؟ آیا بازی‌های پازل لینکدین موفق خواهند شد؟ فقط زمان می‌تواند بگوید.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید مشخص شود این شرکت زیربرند مایکروسافت تصمیم دارد چگونه بازی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. جزئیات بیشتری در دست نبوده و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت مورد اشاره چیست.

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی مطرح برای کاریابی و دور هم جمع شدن کارکنان شرکت‌ها یا مدیران آنها است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا