بازی و سرگرمی

بازی GTA VI در پاییز 2025 منتشر خواهد شد

چند ماه پیش، فاش شد که بازی Grand Theft Auto VI، نسخه بعدی در سری اکشن جنایی جهان باز از توسعه دهنده Rockstar Games، در سال 2025 منتشر خواهد شد.

امروز، ناشر Take-Two Interactive این جدول زمانی انتشار را کمی محدود کرد. با بیان اینکه Grand Theft Auto 6 در پاییز سال 2025 منتشر خواهد شد.

بازی GTA VI در پاییز 2025 منتشر خواهد شد

این خبر به عنوان بخشی از گزارش مالی سه ماهه Take-Two برای دوره سه ماهه چهارم مالی 2024 ناشر منتشر شد که در 31 مارس 2024 به پایان رسید. Take-Two در مورد چارچوب زمانی تاریخ انتشار دقیق تر Grand Theft Auto VI بیان کرد:

انتظار علاقمندان برای این عنوان بی سابقه است و انتظارات ما برای تاثیر تجاری آن همچنان در حال افزایش.

Rockstar Games اولین تریلر سینمایی بازی GTA VI را در دسامبر 2023 منتشر کرد. این تریلر نشان داد که به فضای بازی کلاسیک Grand Theft Auto: Vice City با الهام از میامی بازخواهد گشت و واقعی‌ترین گرافیک را خواهد داشت.

راک استار اعلام کرد این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 سونی و کنسول‌های Xbox Series X|S مایکروسافت منتشر خواهد شد. تا کنون هیچ اشاره ای به نسخه PC بازی نشده است، اما ممکن است مدتی بعد از نسخه های کنسولی منتشر شود.

Take-Two همچنین امروز اعلام کرد که بازی قبلی این سری، Grand Theft Auto V، اکنون بیش از 200 میلیون نسخه از زمان عرضه در سپتامبر 2013 فروخته است. عنوان دیگر Rockstar، Red Dead Redemption 2، اکنون 64 میلیون نسخه از آن زمان عرضه به فروش رسیده که در در اکتبر 2018 عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا