بازی و سرگرمی

بازی God Of War Ragnarok برای رایانه شخصی منتشر می شود

بازی God Of War Ragnorak ماجراجویی در نوامبر 2022 برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد و در بین بازیکنان مورد توجه قرار گرفت. پیش از این بازی برای PS5 و PS4 در دسترس بود، اما گزارش‌های متعددی به صورت آنلاین وجود داشت که نشان می‌داد این بازی برای رایانه‌ شخصی نیز عرضه خواهد شد، اگرچه هیچ تایید رسمی در مورد آن وجود نداشت.

به تازگی رسما اعلام شد که بازی God Of War Ragnarok در 19 سپتامبر برای رایانه شخصی عرضه می شود. در پست وبلاگ، ویژگی‌هایی که در دسترس قرار خواهند گرفت نیز فاش شده است: نرخ فریم باز، فناوری ارتقاء مقیاس، پشتیبانی از صفحه نمایش فوق العاده عریض، حالت New Game+ و Valhalla DC. اما نکته ای وجود دارد، پاورقی در پایین پست اشاره می کند که بازیکنان برای انجام این بازی به یک حساب شبکه پلی استیشن نیاز دارند.

بازی God Of War Ragnarok برای رایانه شخصی منتشر می شود

بازی اساساً در دنیای اساطیری اسکاندیناوی آغاز می شود و کریتوس قهرمان داستان و پسرش آترئوس را به نمایش می گذارد. دو نفره پدر و پسر در جستجوی پاسخ به هر یک از 9 قلمرو سفر می کنند و نیروهای آسگاردی برای نبردی پیشگویی شده آماده می شوند که جهان را به پایان می رساند. در طول مسیر، آنها مناظر افسانه ای خیره کننده را کشف می کنند و با دشمنان ترسناکی در قالب خدایان و هیولاهای نورس روبه‌رو می شوند. تهدید Ragnarok حتی نزدیکتر می شود. کریتوس و آترئوس باید بین امنیت خود و امنیت قلمروها یکی را انتخاب کنند.

این بازی برای پیش‌خرید در فروشگاه‌های Steam و Epic Game با دو نسخه استاندارد و Digital Deluxe موجود است. طبق پیشنهاد پیش خرید، خریداران Kratos Risen Snow Armor و Atreus Risen Snow Tunic را دریافت خواهند کرد.

منبع
thetechoutlook

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا