بازی و سرگرمی

بازی GTA 6 نیامده اطلاعاتی از GTA 7 منتشر شد

طرفداران سری بازی Grand Theft Auto در مصاحبه اخیر با مدیرعامل Take-Two، استروس زلینک، تجربه آنچه را که قرار است در پیش داشته باشد، تجربه کردند. بازی GTA 6 مورد انتظار یک جهش بزرگ برای این فرنچایز است، هم از نظر فروش و هم از نظر دسترسی. دنیای بازی از زمان عرضه GTA V تغییر کرده است. در آن زمان، بازی آنلاین قدرت امروزی نبود. نظرات Take-Two اشاره می کند که GTA 6 ممکن است ویژگی های آنلاین را به شدت ادغام کند تا بازیکنان را در دراز مدت درگیر کند و پول خرج کند.

تبلیغات غیرقابل انکار است. تریلر اعلامی GTA 6 رکوردها را شکست و تنها در 24 ساعت 93 میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورد. در حالی که مصاحبه نسخه رایانه شخصی بازی GTA 6 را تایید نکرد، اظهارات Zelnick حاکی از آن است که به زودی اعلامیه ای منتشر خواهد شد. Take-Two سابقه عرضه بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلف را دارد، بنابراین انتشار رایانه شخصی محتمل به نظر می‌رسد، اگرچه بازه زمانی دقیق همچنان نامشخص است.

بازی GTA 6 نیامده اطلاعاتی از GTA 7 منتشر شد

در یک چرخش غافلگیرکننده، Zelnick به شوخی وجود GTA 7 را فاش کرد، اگرچه احتمالاً راه درازی تا رونمایی داریم. این به تعهد بلندمدت Rockstar به فرنچایز Grand Theft Auto اشاره دارد. جزئیات خاص کافی در دست نیست، اما GTA 6 در حال شکل گیری به یک نسخه پرفروش است. طرفداران باید منتظر اطلاعیه های بعدی، به ویژه در مورد نسخه رایانه شخصی و هرگونه ویژگی آنلاین بالقوه باشند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا