بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین بازی‌های رایگان PS5 برای سال 2024

پلی‌استیشن ۵ (PS5)، به عنوان جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی، با ارائه بازی‌های رایگان با کیفیت، تجربه‌های بی‌نظیری را بدون هزینه برای گیمرها فراهم کرده است. در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های رایگان PS5 می‌پردازیم که تاکنون توانسته‌اند توجه گیمرها و منتقدان را به خود جلب کنند.

 

eFootball PS5

eFootball (PS5)

در مواجهه با فشار شدید فرنچایز غیرقابل توقف فیفا EA Sports، کونامی حرکت جسورانه ای را انجام داد تا ویژگی PES از لحاظ تاریخی محبوب خود را به یک قالب رایگان برای بازی تبدیل کند.

محصول به دست آمده، eFootball، خالی از اشکال نیست: گیم پلی تیره و تار است، محتوا محدود است، و جلوه های بصری یک گام به عقب برای این سری است. با این حال، این به عنوان یک سریال زنده همیشه در حال تکامل در نظر گرفته شده است، و ناشر ژاپنی قول به روز رسانی های بزرگی را برای آینده داده است – از جمله بازگشت حالت تک نفره مورد علاقه طرفداران، Master League. به این ترتیب، این خوراک سقوط است که هنوز می تواند یک فرار عالی داشته باشد. شاید.

 

Overwatch 2 PS5

Overwatch 2 (PS5)

به دنبال موفقیت بی‌سابقه نسخه قبلی، Overwatch 2 فرمول تیراندازی قهرمان خود را اصلاح می‌کند. درگیری‌های تیمی و مسابقات هدف‌دار آن به لطف گیم‌پلی مداوم عالی در فهرست شخصیت‌های متنوع آن مانند همیشه سرگرم‌کننده هستند.

حرکت به سمت بازی کاملا رایگان به این معنی است که هر کسی می تواند وارد اکشن شود، و در حالی که پر از تراکنش های کوچک است، واقعاً نیازی به خرج کردن یک پنی برای گذراندن اوقات خوب ندارید. یک تیرانداز چند نفره عالی که حتی با گروهی از دوستان بهتر است.

 

50 بهترین بازی های PS5 برای سال 2023

 

Astro’s Playroom PS5

Astro's Playroom (PS5)

تا آنجا که بسته‌ها می‌روند، Astro’s Playroom نمونه‌ای است. این پلتفرمر کوتاه با الهام از پلتفرم PSVR تحسین شده Astro Bot Rescue Mission تیم Asobi – که خود در ابتدا در The Playroom VR معرفی شد – به عنوان مقدمه ای برای PS5، به ویژه کنترلر DualSense عمل می کند.

همانطور که دنیای پر جنب و جوش شخصیت دوست داشتنی Astro را کشف می کنید، از نظر فیزیکی آن را در نوک انگشتان خود احساس خواهید کرد، از احساس باران که روی بدنه سخت و فولادی قهرمان قهرمان می بارد تا سطوح لغزنده یخ. همه اینها، به تنهایی، آن را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کند – اما این بازی همچنین به عنوان یک نوع درس تاریخ عمل می کند و بسیاری از مشهورترین لحظات از گذشته پلی استیشن را بررسی می کند. به بیان ساده، این یک فرار چهار تا پنج ساعته خارق العاده است و هر دارنده جدید PS5 باید آن را بازی کند.

 

Fall Guys PS5

Fall Guys (PS5)

اگر پلتفرمری وجود داشت که در آن حداکثر 60 بازیکن به طور همزمان در کورس های پر هرج و مرج با موانع به رقابت پرداختند؟ به نظر می رسد این ایده دیوانه کننده نابغه است، زیرا Fall Guys یک دیوانه خانه چند نفره آنلاین است. با بازی به‌عنوان یک کلتز ژله‌ای شکل، از طریق مجموعه‌ای از مراحل به‌طور تصادفی انتخاب‌شده، با انواع چالش‌های پلتفرمینگ، در مقابل بسیاری دیگر قرار می‌گیرید.

با روند حذف، برنده آخرین نفری خواهد بود که ایستاده است، و موفقیت لباس های بسیار عالی و حقوق لاف زدن را برای شما به ارمغان می آورد. چه به صورت انفرادی بازی کنید و چه با دوستانتان گروهی کنید، این یک عنوان خنده دار برای تمام سنین است و بهترین بازی است؟ این بازی رایگان است.

 

Warframe PS5

Warframe (PS5)

چند سال طول کشید تا به آنجا برسیم، اما Warframe اکنون یکی از موفق‌ترین عناوین رایگان بازی در بازی است. بازی RPG اکشن علمی تخیلی توسط توسعه دهنده Digital Extremes به یک غول بزرگ تبدیل شده است.

این دارای حجم بسیار زیادی از محتوا برای جویدن است، از ماموریت‌های دارای قابلیت Co-op گرفته تا اکتشاف جهان باز کامل. مسلماً اگر شما یک تازه وارد هستید، نفوذ به Warframe این روزها دشوار است، اما ماجراجویی های کهکشانی در انتظار کسانی است که به رده های Tenno می پیوندند.

 

Destiny 2 PS5

Destiny 2 (PS5)

تیرانداز آنلاین Bungie هنوز در صدر جدول زمانی است که نوبت به بازی با سلاح می رسد، اگرچه نمی توان انکار کرد که Destiny 2 یک مهره سخت برای شکستن اگر شما کاملاً تازه وارد دنباله علمی تخیلی هستید، وجود دارد.

با این حال، گیر کرده و محتوای با کیفیت فراوانی برای جویدن پیدا خواهید کرد. کمپین‌ها، ماموریت‌های همکاری، چندنفره رقابتی – این یک بازی است که به نظر می‌رسد برای انفجار در نقاط مناسب است، و اقدام فوق‌الذکر چسبی است که همه چیز را در کنار هم نگه می‌دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا