بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین بازی های PS5 در سال 2024

پلی استیشن 5 مدتی است که عرضه شده است و استقبال از آن بیشتر مثبت بوده است. این شامل بسیاری از بهبودهای کیفیت زندگی نسبت به نسل قبلی خود، پلی استیشن 4، مانند زمان بارگذاری سریعتر، درایو حالت جامد (SSD) به جای هارد دیسک معمولی (HDD) و یک کنترلر بهبود یافته در فرم است. از DualSense جدید. با این حال، یک کنسول فقط به خوبی بازی های موجود در آن است، و خوشبختانه، PS5 شما را در این زمینه نیز پوشش داده است.

در حالی که این دستگاه در حال حاضر دارای یک کتابخانه ارزشمند از بازی‌های PS5 است، حتی بازی‌های بیشتری نیز وجود دارد که می‌توان منتظر آنها بود، برخی از آنها به زودی در این ماه منتشر می‌شوند، در حالی که برخی دیگر هنوز سال‌ها باقی مانده است. در دنیای بازی‌های ویدیویی، اطلاع از بازی‌هایی که هنوز چندین سال از انتشارشان مانده است، غیرمعمول نیست. همچنین طبیعی است که یک بازی جدید در عرض چند ماه رونمایی و عرضه شود. در این لیست جامع، نسخه‌های اصلی PS5 را که برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده‌اند مرور می‌کنیم و در مورد بازی‌های آینده حدس و گمان می‌زنیم.

اینها بهترین بازی های آینده PS5 هستند که باید منتظر آنها باشیم.

بازی های آینده PS5 2024

بازی‌های فهرست‌شده در زیر یا دارای تاریخ انتشار ۱۰۰٪ تایید شده‌اند یا دارای پنجره‌های انتشار کاملی هستند که انتظار داریم امسال عرضه شوند. هر چیزی که به دلیل پیش‌بینی‌های مبهم‌تر پرتاب یا تأخیرهای قبلی در جریان است، در زیر عنوان زیر فهرست می‌شود.

 

Kena: Bridge of Spirits

Kena: Bridge of Spirits

Kena: Bridge of Spirits یک بازی با بودجه کلان نیست که توسط سونی منتشر شده است، اما مطمئناً شبیه به آن است. انحصاری کنسول پلی استیشن در واقع یک بازی مستقل است که توسط Ember Lab، یک استودیو انیمیشن تبدیل به توسعه دهنده ساخته شده است. احتمالاً در نگاه اول متوجه این موضوع نمی‌شوید، زیرا این یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سال اول PS5 دیدیم.

پالت رنگی پر جنب و جوش، طراحی دقیق شخصیت ها، و کات سین های سینمایی که رقیب بهترین فیلم های انیمیشن CG هستند، همگی در کنار هم قرار می گیرند تا این اولین نمایشی باشد که نمی توان نادیده گرفت. در سطح گیم پلی، کنا به همان اندازه صیقلی است. این یک بازی ماجراجویی با طراحی دقیق است که از فرنچایزهایی مانند Zelda، Dark Souls، Uncharted و Pikmin الهام گرفته است.

 

هر سیستم کوچکی، از ابزارهای حرکتی رضایت بخش گرفته تا نبردهای سخت فریبنده آن، به زیبایی ساخته شده است و باعث می شود هر ابزاری هدفمند باشد. اما ستاره واقعی نمایش روت است، مجموعه ای از موجودات کوچک که کنا را در اطراف دنبال می کنند. آنها را می توان مانند Pikmin فرمان داد و از آنها برای یافتن اسرار و کمک در جنگ استفاده کرد. این یک بازی است که احساس بی انتها دارد، با تکیه بر داستان های ماجراجویی کلاسیک، در حالی که هنوز ایده های اصلی خود را ابداع می کند که آن را متمایز می کند.

 

Helldivers II

Helldivers II

برای یک مسابقه بین کهکشانی در Helldivers 2 ، تیرانداز علمی تخیلی همکاری انفجاری توسط Arrowhead Game Studios آماده شوید. به عنوان یک Helldiver، ماموریت شما این است که از Super Earth در برابر یک تهدید بیگانه، مسلح به مخرب ترین سلاح های کهکشان محافظت کنید.

 

با حداکثر سه دوست در این ماجراجویی چندنفره چند نفره همکاری کنید که صلح، آزادی و دموکراسی مدیریت شده را در سراسر کیهان گسترش می دهد. انتخاب کنید که چه زمانی و چگونه با استفاده از سلاح‌های فوق‌العاده قدرتمند و بارگیری‌های قابل تنظیم تماس بگیرید. از استراتژی های استراتژیک برای گول زدن دشمن استفاده کنید.

 

Black Myth: Wukong

Black Myth Wukong

افسانه سیاه: ووکونگ، عنوانی در ژانر اکشن و نقش‌آفرینی، توسط استودیوی چینی گیم ساینس در حال توسعه است. این بازی، برگرفته از رمان کلاسیک چینی “سفر به غرب” بوده و روایتگر داستانی حماسی با محوریت شخصیت “سون وو کونگ”، پادشاه میمون‌ها، است. دنیایی وسیع و سرشار از چالش‌ها و مناظر چشم‌نواز، بستر وقوع اتفاقات این بازی خواهد بود.

گیم‌پلی:

شما در نقش “موجود برگزیده” ایفای نقش خواهید کرد، شخصیتی که مأمور سفری پرمخاطره به سوی غرب برای انجام یک مأموریت اسرارآمیز است. در طول این سفر، با شخصیت‌های متعددی از داستان “سفر به غرب” و همچنین کاراکترهای جدیدی که برای این بازی خلق شده‌اند، روبرو خواهید شد.

 

Warhammer 40,000: Space Marine 2

Warhammer 40,000: Space Marine 2

زمان آن رسیده است که در این بازگشت از سری کالت-کلاسیک، در حال توسعه در Saber Interactive (که بیشتر برای جنگ جهانی Z شناخته شده است) یک تفنگدار فضایی شوید. این یک ماجراجویی سوم شخص است که در آن می بینید که شما با استفاده از توانایی ها و سلاح های مرگبار می توانید انبوهی از Tyranid را در حالی که برای محافظت از بشریت تلاش می کنید، از بین ببرید. همانطور که امیدوارید شدید به نظر می رسد.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 برای پلی استیشن 5 (PS5) یک بازی اکشن سوم شخص است که در دنیای تاریک و خشن Warhammer 40,000 جریان دارد.

در این بازی، شما کنترل کاپیتان تیتوس، یک Space Marine را برعهده می گیرید که قوی‌ترین جنگجویان امپراطور هستند. شما باید با استفاده از زرادخانه ای از سلاح های مرگبار و توانایی های قدرتمند، با انبوهی از موجودات بیگانه به نام Tyranids مبارزه کنید.

 

Foamstars

Foamstars
Foamstars برداشت اسکوئر انیکس از موفقیت چندنفره Spaltoon از نینتندو است. با استفاده از مجموعه ای از اسلحه های فوم عجیب و غریب، بازیکنان در حالت های بازی 4 در 4 به رقابت می پردازند که آنها را موظف می کند یک شهر را فوم کرده و قلمرو بیشتری را نسبت به تیم دیگر اشغال کنند.

 

Skull and Bones

Skull and Bones

جمجمه و استخوان‌ها تقریباً برای تعداد دفعات زیادی به تعویق افتاده است، اما به نظر می‌رسد بالاخره در سال 2024 عرضه می‌شود. نسخه نهایی Skull and Bones ترکیبی از عناوین جهان باز Ubisoft، بازی‌های بقا و نسخه دقیق‌تری از نبرد دریایی سری Assassin’s Creed. آیا بازیکنان پس از این که این عنوان با تاخیرهای زیادی مواجه شده است، همچنان علاقه مند هستند؟ و آیا در مقابل موفقیت Sea of ​​Thieves قرار خواهد گرفت ؟ فقط زمان می تواند بگوید.

بیشتر بخوانید: 

50 بهترین بازی های PS5 برای سال 2023

 

Pacific Drive

Pacific Drive

در Pacific Drive ، هدف اصلی بازیکن این است که یک استیشن واگن (بر اساس ماشین های یکی از توسعه دهندگانی که Digital Trends برای رانندگی در آن دعوت شده بود ) را از طریق “منطقه محرومیت المپیک” عجیب و غریب در شمال غربی اقیانوس آرام آمریکا برانند. این به شیوه‌ای مبتنی بر دویدن انجام می‌شود، زیرا بازیکنان ماشین خود را در یک گاراژ آماده می‌کنند، به رانندگی می‌روند و قصد دارند تا آنجا که ممکن است با ناهنجاری‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توانند جلوی دویدن شما را بگیرند اگر مراقب نباشید، آن را جلو ببرند. .

 

Brothers: A Tale of Two Sons

Brothers: A Tale of Two Sons

بزرگترین بازسازی سال 2024 که تاکنون اعلام شده است، Brothers: A Tale of Two Sons یک نسخه بازسازی شده از بازی ماجراجویی برنده جوایز به همین نام در سال 2013 است. این بازی با بازی زوج برادر Naia و Naiee است و سفر آنها را دنبال می کند تا پدرشان را از شر نجات دهند. یک بیماری کشنده این دو نفر باید در طول ماجراجویی افسانه‌ای، بر موانع خطرناکی مانند نوک پا در کنار صخره‌ها، عبور از ترول‌ها و موارد دیگر غلبه کنند. می توان آن را به صورت انفرادی یا با یک دوست به صورت کوآپ بازی کرد.

 

Final Fantasy VII Rebirth

Final Fantasy VII Rebirth

Final Fantasy VII Rebirth جدیدترین قسمت از پروژه بازسازی است که کلاسیک محبوب را دوباره تجسم می کند. این بازی که توسط سازندگان اصلی ساخته شده است، ضمن حفظ وفاداری ماهیت اصلی، روایتی تازه را معرفی می کند. همانطور که به فراتر از Midgar می روید، به Cloud و همراهانش در یک اودیسه در میان علفزارهای سرسبز، همراه با chocobos نمادین می پیوندید.

در همین حال، زک که بار ابری مسموم از ماکو را به دوش می‌کشد، در میان شکافی در آسمان به شهر بازمی‌گردد. در حالی که کمیته مقاومت شینرا جنگی را آغاز می کند، چهره های مرموز جنووا فاجعه بار را حمل می کنند و سلاح های هیولایی بیدار می شوند، جهان در آشوب است. نقشه شوم Sephiroth آشکار می‌شود و سرنوشت‌های بی‌شماری را در این فصل هیجان‌انگیز از Final Fantasy VII Rebirth باز می‌سازد .

 

Tales of Kenzera: Zau

Tales of Kenzera: Zau

در Tales of Kenzera: Zau ، یک مترویدوانیا آغشته به فولکلور بانتو، یک اودیسه احساسی را آغاز کنید . نقش زائو، شمن جوانی را در نظر بگیرید که در حال گشت و گذار در مناظر خطرناک است تا دوباره با بابای محبوبش متحد شود. برای عبور از قلمروهای اساطیری مملو از ارواح اجدادی، از توانایی های کیهانی و شجاعت تازه یافته استفاده کنید.

Welcome to Paradize

Welcome to Paradize

آیا از اینکه رسانه‌های زامبی خود را بیش از حد جدی می‌گیرند و به دنبال برداشتی مسخره‌تر از آخرالزمان هستند خسته شده‌اید؟ در به بهشت ​​خوش آمدید، بازماندگان مدبر در حال آزمایش با فناوری طراحی شده برای اعمال کنترل بر زامبی هایی هستند که جهان را تسخیر کرده اند. پس از دستکاری موفقیت آمیز، این موجودات علیرغم فقدان هوش و بی ثباتی گاه به گاه به متحدان ضروری تبدیل می شوند. دنیای جدید را کاوش کنید و از اردوگاه خود در این بازمانده چند نفره عجیب و غریب محافظت کنید.

 

Star Wars: Dark Forces Remaster

Star Wars: Dark Forces Remaster

Star Wars: Dark Forces (برای اولین بار در سال 1995 منتشر شد) در حال دریافت یک ریمستر بر روی کنسول های مدرن است. در یک کهکشان تحت کنترل امپراتوری، اتحاد شورشیان ستاره مرگ، یک سلاح ویرانگر سیاره را کشف می کند. کایل کاتارن، سرباز طوفان امپراتوری سابق، به شورشیان می پیوندد تا از درون به امپراتوری نفوذ کند. Star Wars: Dark Forces با روایتی منسجم، ماموریت های واقع گرایانه و مکان های آشنا از دنیای جنگ ستارگان، پیچ و تاب بی نظیری ارائه می دهد.

 

Unicorn Overlord

Unicorn Overlord

در Unicorn Overlord وارد یک ماجراجویی سلطنتی شوید . این حماسه حماسی که توسط ذهن های درخشان پشت 13 نگهبان ساخته شده است: Aegis Rim و Odin Sphere ، شاهزاده تبعیدی آلن را دنبال می کند که در تلاش برای بازپس گیری پادشاهی خود از ژنرال سرکش والمور است.

در دنیایی پر جنب و جوش که در اثر جنگ شکسته شده است، ارتش بزرگی متشکل از بیش از 60 شخصیت منحصر به فرد، از انسان ها و الف ها گرفته تا جانوران عظیم الجثه و فرشتگان آسمانی را جمع آوری کنید. Unicorn Overlord با حرکات میدانی و نبردهای بلادرنگ نوید یک تجربه RPG تاکتیکی را می‌دهد که کاوش جهان و سیستم‌های نبرد نوآورانه را به سبک واقعی Vanillaware ترکیب می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: 

بهترین مانیتور های گیمینگ تا ۱۵ میلیون موجود در بازار

 

Alone in the Dark

Alone in the Dark

اعماق وهم انگیز Derceto Manor را در بازی بازسازی شده Alone in the Dark – ادای احترامی دوست داشتنی از بازی ترسناک کلاسیک کالت 1992 ببینید. در جنوب دهه 1920، شما به امیلی هارتوود و محقق خصوصی مصمم ادوارد کارنبی در تلاشی برای کشف رمز و راز پشت عموی گم شده‌اش ملحق خواهید شد. دِرستو مانور، خانه‌ای ممنوعه برای بیماران روانی، رازی شوم پنهان می‌کند و چیزی بدخواهانه در راه است.

این فیلم که توسط نویسنده با استعداد SOMA و Amnesia: The Dark Descent، میکائیل هدبرگ ساخته شده است، و با طرح‌های هیولایی توسط گای دیویس، همکار گیلرمو دل تورو، ساخته شده است، این بازسازی شده تنها در تاریکی نوید سفری سرد و فراموش‌نشدنی به ناشناخته‌ها را می‌دهد.

 

Dragon’s Dogma II

Dragon's Dogma II

Dragon’s Dogma II بالاخره در افق است. منتظر هیولاهای عظیم، مناظر وسیع و شهرهای پر جنب و جوش باشید تا در این اکشن-RPG فانتزی کاوش کنید. 10 سال از Dragon’s Dogma: Dark Arisen می گذردو ما هیجان زده هستیم که به این دنیا بازگردیم.

 

Rise of the Rōnin

Rise of the Rōnin

در Rise of the Rōnin یک سفر حماسی در ژاپن جنگ زده قرن نوزدهم را آغاز کنید ، یک بازی RPG اکشن جهان باز با محوریت نبرد که در دوران پرآشوب باکوماتسو جریان دارد. به عنوان یک جنگجوی بدون استاد یا Rōnin، شما سرنوشت خود را در میان هرج و مرج جنگ داخلی، حاکمان ظالم و بیماری های مرگبار شکل می دهید.

 

South Park: Snow Day!

South Park: Snow Day!

یک بازی جدید South Park در دست ساخت است که بر روی جادو در روزهای برفی در شهر کوچک کلرادو تمرکز خواهد کرد. شما هرگز نمی دانید از یک عنوان South Park چه چیزی به دست خواهید آورد، اما مطمئناً این یک ماجراجویی خام، برفی و چند نفره خواهد بود.

 

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes بازیکنان را دعوت می کند تا جادوی JRPG های کلاسیک را با تغییری مدرن دوباره کشف کنند. گروهی متشکل از 100 شخصیت قابل بازی را در یک دنیای جنگ زده در داستانی که در میان فرهنگ ها و اتحادهای مختلف بافته شده است هدایت کنید. در حالی که امپراتوری گالدین به دنبال گسترش قدرت خود با استفاده از فناوری لنز رون است، سفر سیگن کسلینگ، افسر مستعد امپراتوری، و نوا، پسری از دهکده ای دورافتاده را دنبال کنید، زیرا مسیرهای آنها در تلاش برای یافتن مصنوعاتی که می تواند شکل دهد، در هم می آمیزد. سرنوشت الران

 

Stellar Blade

Stellar Blade
فیلم Stellar Blade در یک زمین پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که در آن دشمنی به نام ناتیوا، انسان‌ها را مجبور به فرار به یک مستعمره خارج از جهان کرد. بازیکنان ایو را کنترل می کنند که ماموریتی برای نجات سیاره با شکست دادن ناتیوا دارد. ایو با تعداد زیادی شخصیت فرعی همراه می شود که او را در ماموریتش یاری می کنند. در طول بازی، شما به آنها ملحق خواهید شد و با انجام ماموریت های جانبی که آنها به بازماندگان می دهند، به بازماندگان کمک خواهید کرد. همانطور که به بازماندگان کمک می کنید، جهان دوباره ساخته می شود.

 

The Casting of Frank Stone

The Casting of Frank Stone
The Casting of Frank Stone در اورگان اتفاق می افتد، جایی که یک قاتل مرموز کارخانه فولاد را محل قتل های وحشتناک آنها ساخته است. بازیکنان در تلاش برای حل – و زنده ماندن – وقایع پیچیده و بالقوه فوق طبیعی، گروه جدیدی از شخصیت‌های اصلی را دنبال خواهند کرد.

در مد واقعی بازی های Supermassive، انتخاب و نتیجه در قلب این تجربه روایی قرار دارد. حتی جزئی‌ترین تصمیم‌ها نیز پیامدهای عمده‌ای بر رویدادهای آینده دارند. این یک انحراف بزرگ از نوع تجربه ای است که بازیکنان Dead by Daylight به آن عادت کرده اند، که متیو کوته، رئیس شراکت در Behaviour، اظهار می کند که عمدی بوده است. ما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این نسخه نداریم، اما قرار است در سال 2024 عرضه شود.

 

Light No Fire

Light No Fire
از سوی سازندگان No Man’s Sky یک ماجراجویی اکتشافی خارق‌العاده با وعده‌های زیادی ارائه می‌شود. Light No Fire در یک زمین جایگزین اتفاق می افتد که در آن موجودات افسانه ای مانند اسکلت های متحرک و اژدها پرسه می زنند.

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این عنوان نداریم، اما به نظر می رسد که شبیه به موفقیت قبلی Hello Games است – جستجو، کاردستی، و پیاده روی در یک دنیای عظیم وجود خواهد داشت. پلتفرم ها به طور رسمی معرفی نشده اند، اما ما انتظار داریم که آن را برای PS5 راه اندازی کند.

 

Dragon Age: Dreadwolf

Dragon Age: Dreadwolf
در حالی که اطلاعات زیادی در مورد بازی بعدی Dragon Age که اکنون در نهایت Dragon Age: Dreadwolf نامگذاری شده است، در دست نیست، ما می دانیم که این یک RPG تک نفره از توسعه دهنده BioWare، تیمی که مسئول قسمت های قبلی این سری است، خواهد بود.

این بازی به طور همزمان در کنار بازی جدید Mass Effect در حال توسعه است و تاریخ انتشار ندارد، اگرچه اگر حدس می‌زنیم، می‌توانیم بگوییم که در اولین فرصت در سال 2023 منتظر عرضه آن باشیم.

 

Dustborn

Dustborn
یک ماجراجویی داستان محور که در دهه 2030 در آمریکا اتفاق می‌افتد، داست‌بورن «گروهی از افراد نامناسب و مطرود» را دنبال می‌کند که در سراسر کشور سفر می‌کنند تا بسته‌ای مرموز را تحویل دهند. شما کنترل مستقیم Pax را در دست خواهید گرفت، یک خلافکار سابق با قدرت های مافوق بشری که باید در دنیایی پر از اطلاعات نادرست حرکت کند. به نظر می رسد این یک بازی ماجراجویی جدید و مبتکرانه باشد و به هر کسی که علاقه مند به داستان سرایی قدرتمند است توصیه می شود آن را نگاهی بیندازد. Dustborn برای عرضه در سال 2021 برنامه ریزی شده است.

 

Gothic 1 Remake

Gothic 1 Remake
کالت کلاسیک RPG Gothic در حال دریافت یک بازسازی کامل برای پلی استیشن 5 است. ما چیز زیادی در مورد عنوان نمی دانیم، اما می دانیم که THQ Nordic یک استودیوی جدید را افتتاح کرد تا صرفاً روی این پروژه کار کند. یک تیزر قابل پخش بر روی رایانه شخصی موجود است و به نظر می رسد که به خوبی در حال شکل گیری است. بیایید امیدوار باشیم که مورد توجهی قرار گیرد که شایسته آن است و طرفداران گوتیک به بازی ای که سال ها می خواستند دست پیدا کنند.

Marvel’s Wolverine

Marvel's Wolverine

یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌ها در نمایشگاه پلی‌استیشن ۲۰۲۱، رونمایی از Marvel’s Wolverine بود ، پروژه‌ای که توسط Insomniac Games در حال توسعه است. درست است، استودیو در حال شعبده بازی Marvel’s Spider-Man 2 و این بازی به طور همزمان است، که فقط نشان می دهد که تیم چقدر چشمگیر است. این یکی حتی زودتر از Spider-Man 2 در حال توسعه است و هنوز پنجره انتشار ندارد.

مشخص نیست که آیا این بازی به بازی‌های Spider-Man مربوط می‌شود یا داستان جداگانه‌ای خواهد بود – اگرچه ما تمایل داریم باور کنیم که آنها به هم متصل خواهند شد. تریلر رونمایی نگاهی اجمالی به گیم پلی بازی به ما نمی دهد، اما احتمالاً می توانیم انتظار داشته باشیم که یک اکشن ماجراجویی سوم شخص با یک جهان باز بزرگ برای کشف باشد. ما می دانیم که برای پخش این یکی پس از انتشار به PS5 نیاز دارید.

Quantum Error

Quantum Error
در حالی که توسعه دهندگان می گویند که همه چیز با Quantum Error خوب پیش می رود ، هنوز مشخص نیست که آیا این عنوان یک عنوان راه اندازی خواهد بود یا خیر. «تیرانداز ترسناک کیهانی» امیدوار است ثابت کند که زامبی‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و یکی از قوی‌ترین سیستم‌های فیزیک را که صنعت دیده است را در خود دارد. قرار است در تاریخ نامشخصی منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید: 

بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2024

 

Mass Effect

Mass Effect

در حالی که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، ما می دانیم که یک بازی Mass Effect جدید از BioWare می آید. پس از رونمایی رسمی آن در The Game Awards 2020، سؤالات زیادی درباره این پروژه وجود دارد – مهم‌تر از همه، نحوه پیوند آن با سه گانه اصلی. در تریلر، لیارا، یکی از شخصیت های اصلی سه گانه اصلی را دیدیم، هرچند مشخص نیست که این بازی جدید چه زمانی در خط زمانی رخ خواهد داد و نقش این شخصیت چیست. سؤالات زیادی در جامعه وجود دارد، اما یک چیز مطمئن است: نباید انتظار داشته باشید که این یکی را برای مدتی طولانی – احتمالاً تا سال 2024 بازی کنید.

Project 007

Project 007
این تیم که از توسعه دهنده Hitman IO Interactive می آید، اکنون روی یک بازی جیمز باند با عنوان کاری Project 007 کار می کند . این یک داستان اصلی با شخصیت باند جدید خواهد بود که از هر یک از شباهت های بازیگران قبلی جدا شده است. این تیم انتظار دارد که این بخشی از یک سه گانه بازی باشد، اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این پروژه (ها) وجود ندارد. مانند بسیاری از بازی‌های موجود در این فهرست، پروژه 007 احتمالاً تا چند سال دیگر راه‌اندازی نخواهد شد.

 

Star Wars: Knights of the Old Republic

Star Wars: Knights of the Old Republic

شروع نمایشگاه پلی استیشن 2021، اعلام بازی Star Wars: Knights of the Old Republic بود . هنوز در مراحل اولیه توسعه است و احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا آماده راه اندازی شود. نسخه اصلی Star Wars: Knights of the Old Republic در سال 2003 برای Xbox عرضه شد و توسط BioWare، تیم سازنده Mass Effect و Dragon Age توسعه یافت.

بازسازی توسط Aspyr انجام می‌شود، استودیویی که بازسازی‌های Star Wars: Episode I – Racer ، Star Wars: Jedi Knight – Jedi Academy و Star Wars: Republic Commando را ساخته است . جالب اینجاست که بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake یک کنسول انحصاری زمان بندی شده PS5 خواهد بود، هرچند مشخص نیست تا چه مدتی. در سال 2022، ظاهراً به طور نامحدود به تعویق افتاد، بنابراین به احتمال زیاد به این زودی ها نخواهیم توانست این بازی را بازی کنیم.

 

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
از آخرین باری که در خیابان‌های خون‌آشام‌شده Bloodlines قدم زدیم، برای همیشه می‌گذرد ، و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم در این مدت چقدر تغییر کرده است. فیلم‌های اخیر بازی هرج‌ومرج بیشتر، موقعیت منطقه‌ای سخت‌تر در سیاتل و داستانی عمیق و منشعب را نشان می‌دهد. متأسفانه، بازی اخیراً دچار تاخیر شد و آن را به یک پنجره انتشار ناشناخته سوق داد.

Tiny Tina’s Wonderlands

Tiny Tina's Wonderlands

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا