بازی و سرگرمی

Roblox بالاخره به پلی استیشن می آید

Roblox بالاخره به زودی در پلی استیشن در دسترس خواهد بود. Roblox در کنفرانس توسعه دهندگان Roblox 2023 (RDC) خود در روز جمعه اعلام کرد که برنامه اجتماعی و بازی محبوب آن در ماه اکتبر برای PS4 و PS5 عرضه می شود.

Roblox که برای دانلود رایگان است، در حال حاضر بر روی تعدادی از پلتفرم‌ها از جمله PC، Mac، iOS، Android و Xbox منتشر شده است، اما عدم پشتیبانی از کنسول‌های سونی مانند یک حفره قابل توجه در خط تولید Roblox احساس می‌شود.

سرنخ‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد نسخه پلی‌استیشن در دست کار بوده است: فهرست شغلی در سال 2022 نشان می‌دهد که Roblox برای یک مهندس پلی‌استیشن استخدام می‌کند، و مدیر عامل اجرایی دیوید بازوکی در تماسی با درآمد ماه اوت اشاره کرد که این شرکت به دنبال آوردن این محصول بوده است.

Roblox قول می‌دهد که بازیکنان پلی‌استیشن می‌توانند به «کاتالوگ کامل تجربیات Roblox دسترسی داشته باشند، بنابراین به نظر می‌رسد که می‌توانید پس از دردسترس شدن برنامه در PS4 و PS5، وارد حساب کاربری خود شوید و مستقیماً به تجربه‌های مورد علاقه خود بروید. .

از شرکت در مورد راه اندازی بالقوه سوییچ پرسیدم. ما می‌خواهیم Roblox در همه دستگاه‌ها، در هر نقطه از جهان باشد. رومن اسکوراتوفسکی، سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای گفت: در حال حاضر، ما هیچ برنامه قریب‌الوقوعی برای عرضه Roblox در نینتندو سوییچ نداریم. با این حال، روی صحنه در RDC، بازوکی به شدت اذیت کرد که Roblox به مکان‌های بیشتری گسترش خواهد یافت: نتظر باشید، زیرا پلتفرم‌های بیشتری در راه است.

این شرکت همچنین به اشتراک گذاشت که برنامه Meta Quest Roblox در اواخر ماه سپتامبر به طور گسترده در دسترس خواهد بود. Roblox نسخه بتای باز برنامه Quest را در ماه ژوئیه منتشر کرد و در پنج روز اول پس از عرضه، بیش از یک میلیون نصب داشت.

همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای برنامه Xbox وجود دارد، از جمله تجربه کاربری بهبود یافته و وعده به‌روزرسانی‌های مکرر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا