بازی و سرگرمی

اسناد فاش شده مایکروسافت به بازی های جدید Dishonored و Doom و اشاره می کند

نقشه راه Bethesda برای سال های مالی که از سال 2020 شروع می شود و تا سال 2024 به پایان می رسد، به عنوان بخشی از اسناد ویرایش نشده افشا شده از پرونده FTC علیه مایکروسافت، راه خود را به صورت آنلاین باز کرده است.

این فهرست شامل بازی‌هایی است که از قبل از توسعه‌دهنده انتظار داریم، اما شامل عناوینی است که قبلاً اعلام نشده بود. یکی از آنها ورودی جدیدی برای فرنچایز Doom با عنوان Doom Year Zero است که قرار بود در سال مالی جاری منتشر شود.

در همین حال، Bethesda Dishonored 3 را با بقیه بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای انتشار در سال مالی 2024 فهرست کرده بود. همچنین قصد داشت دنباله‌ای برای بازی ماجراجویی ماوراء الطبیعه.

Leaked Microsoft documents point to new Doom and Dishonored games

با توجه به اینکه Bethesda هنوز این عناوین را معرفی نکرده است، مشخص نیست که آیا این عناوین طبق برنامه‌های اصلی توسعه‌دهنده عرضه خواهند شد یا حتی اگر هنوز همگی در حال عرضه هستند.

به غیر از بازی‌های فوق، نقشه راه سال مالی 2024 Fallout 3 Remaster و یک بازی IP مجوزدار بدون نام را نیز فهرست می‌کند. Oblivion Remaster برای سال مالی 2022 فهرست شد، اما هنوز منتشر نشده است.

در نامه‌ای از همان حافظه پنهان اسناد فاش شده که در آن فیل اسپنسر، رئیس بازی‌های مایکروسافت درباره میزان تمایلش برای خرید نینتندو صحبت می‌کرد، همچنین اشاره کرد که غول فناوری در حال مذاکره برای خرید شرکت مادر Bethesda Zenimax است.

Leaked Microsoft documents refer to new Dishonored and Doom games

Bethesda رسماً در سال 2021 پس از تأیید خرید توسط قانون‌گذاران، بخشی از Xbox شد – چیزی که ممکن است برای خرید Activision Blizzard مایکروسافت اتفاق بیفتد یا خیر.

این غول فناوری سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را به قیمت 69 میلیارد دلار خریداری کند، اما قانونگذاران در ایالات متحده و اتحادیه اروپا با این معامله – حداقل در فرمول اولیه آن – به دلیل نگرانی هایی که می تواند رقابت در صنعت را محدود کند، مخالفت کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا