بازی و سرگرمی

بزرگترین اسناد فاش شده از کنسول Xbox تاکنون + قیمت و جزئیات

افشای گسترده اسناد داخلی مایکروسافت، قیمت و جزئیات در دسترس بودن کنسول Xbox را فاش کرد.

یک کنترلر ایکس باکس آینده با نام رمز “Sebile” قرار است در سپتامبر 2024 با قیمت 299 دلار عرضه شود. به دنبال آن دو کنسول میان نسلی با اسم رمز «بروکلین» و «الوود» در اکتبر 2024 با قیمت 499 و 699 دلار عرضه خواهند شد.

جدول زمانی همچنین نشان می دهد که Xbox در نیمه دوم سال 2025 گزینه های ذخیره سازی اضافی را برای کنسول های خود منتشر خواهد کرد.

به نظر می رسد مایکروسافت با جداسازی کنسول های جدید و لوازم جانبی خود، ریسک حساب شده ای را متحمل شده است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد با مخاطبان مختلف درگیر شوند و فروش را در زمان‌های مختلف سال، به‌ویژه فصل هدیه دادن، به حداکثر برسانند.

اغراق آمیز نیست اگر این را بزرگترین افشای ایکس باکس تا به امروز بدانیم. آنها Xbox Series X را “بروکلین” می نامند یک نسخه “به روز” و “به طرز شگفت انگیزی تمام دیجیتال” و امیدوارکننده به نظر می رسد.

کنسول Brooklin Xbox بازی 4K را با آخرین نسل سخت افزار و همچنین حافظه داخلی بیشتر، وای فای سریعتر، کنترلر فراگیرتر و طراحی جدید ارائه می دهد که آن را به گزینه ای عالی برای گیمرهایی تبدیل می کند که می خواهند یک دیسک بدون دیسک داشته باشند. کنسول.

مایکروسافت هنوز بیانیه رسمی منتشر نکرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا