بازی و سرگرمی

اخبار جدید PlayStation 5 Slim: قیمت احتمالی، تاریخ رونمایی و مشخصات

PS5 Slim یک مدل ظاهراً آینده پلی استیشن 5 است. سونی هنوز این کنسول را معرفی نکرده است، اما این هرگز جلوی شایعات را نگرفت. در زیر نگاهی به آخرین داستان‌های پلی‌استیشن 5 اسلیم می‌اندازیم تا تصویری از آنچه می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم به تصویر بکشیم.

PlayStation 5 Slim چه زمانی عرضه می شود؟

این موضوع توسط سونی یا هیچ سند یا خبری فاش شده تأیید نشده است، اما در ماه جولای، تام هندرسون از Insider Gaming به انتشار سپتامبر 2023 مشکوک شد.

این منطقی است. آخرین دو کنسول باریک که در پاییز عرضه شد. در واقع، آنها هفت سال از هم جدا شدند، بنابراین اگر از همان جدول زمانی سال 2016 (راه اندازی PS4 Slim) پیروی کنیم، پاییز 2023 را برای PlayStation Slim بعدی دریافت خواهیم کرد.

تخمین تاریخ انتشار Lifewire

زمانی در پاییز 2023 در حال حاضر حدس خوبی است.

قیمت PlayStation 5 Slim

پلی استیشن 5 اسلیم احتمالاً به قیمت نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 خواهد بود: 399 دلار.

صحبت هایی مبنی بر اینکه این کنسول ممکن است از درایو دیسک جداشدنی پشتیبانی کند وجود دارد. اگر شامل شود، می توانم ببینم که قیمت کمی بالا رفته است، اما احتمالاً بیش از 50 دلار نیست.

ویژگی ها و مشخصات PlayStation 5 Slim

بدون اخبار رسمی از سونی یا تصاویر/مشخصات فاش شده، نمی‌توان چیزی درباره این کنسول تایید کرد. با این حال، چند منبع خوب وجود دارد که می‌توانیم از آنها برای حدس‌های علمی در مورد آنچه که قرار است استفاده کنیم.

یکی از افراد قابل اعتمادی که می‌توانیم از او جزئیاتی به دست آوریم، تام هندرسون است. ادعای او برای دسترسی به نمونه های اولیه منجر به این فرض شده است که این کنسول فقط ابعاد کمی متفاوت از مدل استاندارد ارائه می دهد. بنابراین، طبق نام خود، PS5 Slim ممکن است کمی باریکتر از همتای اصلی خود باشد.

مفهوم PS5 Slim طراح Wyatt Coe نشان می دهد که این کنسول چگونه می تواند باشد. رندر او شبیه PS5 استاندارد است اما کمی مسدودتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا