بازی و سرگرمی

شخصیت اصلی قهرمان Assassin’s Creed Red لو رفت

ظاهراً قهرمان زن بازی Assassin’s Creed Red به صورت آنلاین درز کرده است. طبق گزارشی ، به‌طور ناخواسته تصویر هدر لینکدین خود را به گونه‌ای تنظیم کرد که سرنخ بی‌نامی را نشان دهد، که در حالی که کتانا در دست دارد، شنل کلاه‌دار نمادین را در پس‌زمینه‌ای قرمز رنگ می‌پوشد. عکس اصلی حاوی لوگوی امضا شده از آن زمان با تصویری از Eivor، قهرمان Assassin’s Creed Valhalla جایگزین شده است.

این با ادعای خود استودیو در ارائه سال 2022 مطابقت دارد، جایی که تأیید کرد که بازیکنان برای قسمت بعدی خود به ژاپن فئودال فرستاده می شوند، که گفته می شود عناصر RPG جهان باز را دوباره بررسی می کند.

در حال حاضر، Assassin’s Creed Codename Red تاریخ انتشار ندارد، اگرچه در اوایل سال جاری شایعه شده بود که یک پنجره 2024 وجود داشته باشد که مطابق با فرمول چرخه راه اندازی سالانه یوبی سافت است.

گزارش دیگری همچنین نشان داد که این بازی دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود – شینوبی زن فوق الذکر و یک پناهنده آفریقایی که به سامورایی تبدیل شده است، که به نظر می رسد از Yasuke واقعی الهام گرفته شده است، که در دوره Sengoku در ژاپن فعال بود.

مشخص نیست که چگونه این دو شخصیت در بازی با هم وجود خواهند داشت – در مورد اینکه آیا ما می‌توانیم به عنوان هر دو بازی کنیم یا به سادگی یکی را در ابتدا انتخاب کنیم، مشابه Assassin’s Creed Valhalla، باید دید.

با وجود بازگشت به سبک بحث برانگیز جهان باز، به نظر می رسد که Assassin’s Creed Red از نظر مخفی کاری سنگین خواهد بود، زیرا بازیکنان در سایه ها پنهان می شوند و مشعل ها را از دور خاموش می کنند.

معاون Assassin’s Creed، در رویداد Ubisoft Forward 2022 گفت: “Infinity قرار است مرکزی باشد که تمام تجربیات مختلف ما و بازیکنان ما را به روش‌های معنی‌داری با هم متحد می‌کند.” در آن زمان، یوبی‌سافت همچنین ورود تاریکی به فرنچایز AC با کد Hexe را تأیید کرد که در مراحل آخر امپراتوری روم مقدس و در میان آزمایش‌های جادوگران اتفاق می‌افتاد. یک تیزر برای همین نیز منتشر شد که طلسمی را در جنگل به شکل لوگوی Assassin’s Creed نشان داد.

در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای Assassin’s Creed Red وجود ندارد، اما زمانی که عرضه شد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آن را برای PC، PS5 و Xbox Series S/X عرضه کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا