بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

15 فیلم برتر در حال پخش در وب سایت Netflix (تیر 1403)

آخر هفته آخر اکتبر در نتفلیکس چرخش شگفت انگیزی به چپ داشت. نتفلیکس به جای اینکه فیلم ترسناک دیگری را برای سرمایه گذاری در هالووین رها کند، به دنبال قدرت ستاره Pain Hustlers است، یک فیلم اصلی جدید با بازی امیلی بلانت و کریس ایوانز در نقش های اصلی.

همچنین با پیوستن آخرین فیلم این بازیگر زن برنده اسکار، بدون احساسات سخت، به ماه بسیار جنیفر لارنس محور تبدیل شد که به فیلمی پیوست که او جایزه اسکار، Silver Linings Playbook را برای او به ارمغان آورد. هر دو No Hard Feelings و Silver Linings Playbook از محبوب ترین فیلم های نتفلیکس در این ماه بوده اند.

آیا متوجه شده اید که برای اطلاع از همه چیز جدید در Netflix به کمک نیاز دارید؟ خوشبختانه برای شما، این کاری است که ما برای امرار معاش انجام می دهیم. هر هفته، مجموعه‌ای از فیلم‌هایی که می‌آیند و می‌روند را کاهش می‌دهیم تا فهرستی به‌روز از بهترین فیلم‌های نتفلیکس در حال حاضر را برای شما ارائه کنیم. ما اینجا هستیم تا کارها را برای شما آسانتر کنیم تا همیشه بتوانید انتخابی برای شب فیلم بعدی خود پیدا کنید.

Mysteries of the Terracotta Warriors (2024)

Mysteries of the Terracotta Warriors (2024)

کین شی هوانگ که بود؟ با میراث اولین امپراتور امپراتوری چین در Mysteries of the Terracotta Warriors آشنا شوید. کین شی هوانگ یکی از نیروهای محرکه ظهور و در نهایت سقوط سلسله کین بود. امپراتور به جاودانگی وسواس داشت و همین امر باعث شد تا مقبره ای غول پیکر بسازد. این مقبره توسط ارتش سفالی که از هزاران مجسمه سفالی تشکیل شده بود محافظت می شد.

این جنگجویان سفالی که در سال 1974 کشف شدند، به یکی از بزرگترین یافته های باستان شناسی در 100 سال گذشته تبدیل شدند. این مستند شامل مصاحبه‌هایی با مورخان، کارشناسان، باستان‌شناسان و حفاری‌ها برای بحث در مورد «کین شی هوانگ»، ساخت مقبره و تاریخ سلسله «کین» است.

 

چگونه از بانک سرقت کنیم (2024)

چگونه از بانک سرقت کنیم (2024)

اسکات اسکرلاک بزرگترین جنایتکاری است که تا به حال در موردش نشنیده اید. اسکرلاک با الهام از فیلم Point Break شروع به سرقت از بانک ها در دهه 1990 در سیاتل کرد. بین سال‌های 1992 تا 1996، اسکرلاک حداقل 2.3 میلیون دلار از 19 بانک را سرقت کرد. اسکرلوک به دلیل آرایش و لباس های مبدل استادانه به «هالیوود» ملقب شد.

کارگردانان استفن رابرت مورس و ست پورژ زندگی اسکرلاک را در مستند جدید How to Rob a Bank بررسی می کنند . از طریق مصاحبه با دوستان، همدستان، و رسانه ها، چگونه می توان از بانک سرقت کرد، چرایی روی آوردن اسکرلاک به جرم و جنایت و چگونگی فرار از آن را به تصویر می کشد. با این حال، همه چیزهای خوب باید پایان یابد، و ماموران FBI به طرف خود می گویند که چگونه این مغز متفکر جنایتکار را سرنگون کردند.

 

(2024) The Beautiful Game

The Beautiful Game

LOGLINE: The Beautiful Game تیمی از فوتبالیست‌های بی‌خانمان انگلیسی به رهبری مربی‌شان مال (بیل نیگی) را دنبال می‌کند که از لندن به رم سفر می‌کنند تا در یک تورنمنت سالانه فوتبال جهانی – جام جهانی بی‌خانمان‌ها شرکت کنند. در آخرین لحظه آنها تصمیم می گیرند یک مهاجم با استعداد به نام وینی (مایکل وارد) را با خود بیاورند، اما او باید با مسائل خود و گذشته امیدوار کننده خود روبرو شود تا به تیم کمک کند جام را برد و زندگی خود را ادامه دهد. در رم، درست مانند زندگی، همه چیز برای بازی کردن است.

بازیگران: بیل نای (زندگی، درباره زمان)، مایکل وارد (امپراتوری نور، کتاب کلارنس)، سوزان ووکوما، کالوم اسکات هاولز، کیت یانگ (سایه و استخوان، سریال آینده FX بیگانه)، شی کول، تام وان- لاولور، رابین نازاری، آئوی اوکویاما، کریستینا رودلو، تاداشی واتانابه، کازوهیرو موریویاما و والریا گولینو

 

Pain Hustlers (2023)

فیلم Pain Hustlers

ژانر: درام، جنایی

ستاره ها: امیلی بلانت، کریس ایوانز، کاترین اوهارا

کارگردانی شده توسط: دیوید یتس

imdb:5.6/10

کارگردان مکرر هری پاتر، دیوید یتس، در درام جنایی جدید نتفلیکس، Pain Hustlers، تقریباً تا جایی که می توانید از دنیای جادوگران فاصله دارد. امیلی بلانت، کریس ایوانز و اندی گارسیا قدرت ستاره ای را برای این اقتباس از رمان ایوان هیوز فراهم می کنند که بلانت را به عنوان یک دانش آموز ترک دبیرستان به نام لیزا دریک انتخاب می کند.

لیزا با چشم‌اندازهای معدود، متوجه می‌شود که برای یک استارت‌آپ دارویی از یک مرکز خرید کار می‌کند. اما طولی نمی کشد که لیزا خود را غرق در یک توطئه جنایتکارانه می بیند که در نهایت می تواند او را به زندان یا بدتر از آن بفرستد.

Fair Play (2023)

فیلم Fair Play (2023)

ژانر: هیجان انگیز، درام

ستاره ها: فیبی داینور، آلدن ارنریچ، ادی مارسان

کارگردانی شده توسط: کلویی دومونت

imdb:6.5/10

لوک (الدن ارنرایش) و امیلی (فیبی داینور) عاشقان مخفی هستند که برای یک صندوق سرمایه گذاری در بازی جوانمردانه کار می کنند. رابطه آنها بر خلاف سیاست شرکت است، به همین دلیل است که آنها آن را پنهان کرده اند. با این حال، زمانی که لوک معتقد است که در حال ارتقای رتبه است که در نهایت به امیلی می رسد، داستان عاشقانه آنها شروع به از بین رفتن می کند.

در حالی که لوک در ابتدا از موفقیت امیلی حمایت می کند، او به زودی عصبانیت خود را هم در خانه و هم در محل کار نشان می دهد. با افزایش حسادت لوک، او بیشتر و بیشتر ناپایدار می شود تا زمانی که امیلی دیگر نمی تواند مطمئن باشد که او با مردی که دوستش دارد در امان است.

Nowhere (2023)

فیلم Nowhere (2023)

ژانر:هیجان انگیز، درام

ستاره ها: آنا کاستیو، تامار نواس، ایرینا براوو

کارگردانی شده توسط: آلبرت پینتو

imdb:6.5/10

Nowhere در آینده نزدیک اتفاق نمی افتد، زیرا یک زوج متاهل، میا (آنا کاستیلو) و نیکو (تامار نوواس) تلاش می کنند تا قبل از تولد فرزند دومشان از رژیم فاشیستی در زادگاهشان اسپانیا فرار کنند. با این حال، یک چرخش غم انگیز از وقایع، میا را به حال خود در یک کانتینر باری رها می کند که به آرامی در وسط اقیانوس غرق می شود و هیچ امیدی برای نجات در چشم نیست.

بدون هیچ گزینه دیگری، میا باید با مواد موجود در ظرف در حالی که برای زایمان آماده می شود، بداهه نویسی کند. مهم ترین چیز برای میا این است که مطمئن شود دخترش زنده می ماند، حتی اگر مجبور باشد خودش را فدا کند تا این اتفاق بیفتد.

The Machine (2023)

The Machine (2023)
ژانر: کمدی، اکشن، جنایی

ستاره ها: برت کرایشر، مارک همیل، جیمی تاترو

کارگردانی شده توسط: پیتر آتنسیو

imdb:5.8/10

اگر نمی‌دانید کمدین برت کریشر کیست، پس در شرف گذراندن دوره‌ی تصادفی در ماشین هستید. این فیلم از روال کمدی کرایشر الهام گرفته شده است و او حتی به عنوان خودش در نقش اصلی ظاهر می شود. در یک فلاش بک، این فیلم نشان می دهد که چگونه کرایشر جوانتر (جیمی تاترو) لقب خود را «ماشین» در طی دو دهه پیش در سفری وحشیانه به روسیه به دست آورد.

در حال حاضر، کرایشر و پدرش، آلبرت (مارک همیل)، در عواقب آن فرار روسی غرق می شوند، زمانی که یک اوباش به نام ایرینا (ایوا بابیچ) آنها را می رباید تا انتقام او را بگیرد. اما قبل از گرفتن جان آنها، ایرینا هر دو مرد را مجبور می کند تا او را به روسیه همراهی کنند. اگر کرایشر و پدرش بخواهند زنده بمانند، باید بر روابط سرد خود غلبه کنند و با هم کار کنند.

 

50 بهترین فیلم های در حال پخش نتفلیکس (خرداد 1403)

 

Reptile (2023)

Reptile (2023)

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز

ستاره ها: بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، آلیشیا سیلورستون

کارگردانی شده توسط: گرانت سینگر

imdb:7.2/10

بنیسیو دل تورو تیتر یک خزنده است، یک تریلر جنایی شدید که هرگز اجازه نمی دهد مخاطب با شخصیت اصلی آن، کارآگاه تام نیکولز (دل تورو) خیلی راحت باشد. در این فیلم، زن جوانی به نام سامر (ماتیلدا لوتز) به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است و جسد او توسط دوست پسرش، ویل گریدی (جاستین تیمبرلیک) کشف شد. و به نظر می رسد که چندین مرد در زندگی سامر وجود دارند که می توانستند به معنای آسیب او باشند، از جمله خود گریدی.

همانطور که او به تحقیقات بیشتر کشیده می شود، نیکولز برخی از جزئیات پرونده را با همسرش جودی (آلیسیا سیلورستون) در میان می گذارد. اما حتی رابطه نیکولز با جودی ممکن است آنطور که به نظر می رسد نباشد، زیرا او مجبور است زندگی خود را دوباره بررسی کند و به دنبال پاسخ هایی است که می تواند یک قاتل را به دست عدالت بسپارد.

Spy Kids: Armageddon (2023)

Spy Kids Armageddon

ژانر: خانوادگی، ماجراجویی، اکشن، فانتزی

ستاره ها: جینا رودریگز، زاخاری لوی، کانر استرسون

کارگردانی شده توسط: رابرت رودریگز

imdb:-

پس از 12 سال دوری از این فرنچایز، رابرت رودریگز برای پنجمین فیلم بچه‌های جاسوس، بچه‌های جاسوس: آرماگدون، پشت دوربین بازگشت. در این فیلم، پتی (اورلی کارگانیلا) و تونی تانگو-تورز (کانر استرسون) مجبور می شوند زمانی که پدر و مادر مامور مخفی آنها، نورا (جینا رودریگز) و ترنس (زاکاری لوی) توسط ری “شاه” کینگستون اسیر می شوند، تلاش کنند. (بیلی مگنوسن).

طرح کینگستون به نوعی شخصیت های بازی های ویدیویی را به عنوان عوامل او به واقعیت تبدیل کرده است و آنها ابزاری عالی برای تسلط بر جهان هستند. اکنون، پتی و تونی در حال گذراندن یک دوره تصادف در جاسوسی هستند تا بتوانند راه والدین خود را دنبال کنند و جهان را نجات دهند.

Big George Foreman (2023)

Big George Foreman

ژانر: تاریخ، درام

ستاره ها: کریس دیویس، فارست ویتاکر، سالیوان جونز

کارگردانی شده توسط: جورج تیلمن جونیور

imdb:6.6/10

در طول دهه 1990، جورج فورمن با تبدیل شدن به مسن ترین قهرمان جهان تقریباً دو دهه پس از از دست دادن این عنوان، جهان بوکس را شوکه کرد. جورج فورمن بزرگ سرانجام با یک فیلم زندگی نامه ای که داستان زندگی او را از فقر زندگی تا طلای المپیک و حرفه ای بی بدیل در رینگ را روایت می کند، حق خود را به بوکسور افسانه ای تقدیم می کند.

کریس دیویس عنوان فیلم را در نقش جورج فورمن عنوان می‌کند و داستان تا حد زیادی بر مبارزه فورمن با مرگ و اختراع مجدد او به عنوان یک وزیر متعهد متمرکز است. اما پس از 10 سال دوری از رینگ، فورمن بازگشتی غیرمحتمل را آغاز کرد که جایگاه او را در تاریخ بوکس تثبیت کرد.

Heart of Stone (2023)

Heart of Stone (2023)

ژانر: هیجان انگیز، اکشن

ستاره ها: گال گدوت، جیمی دورنان، آلیا بات

کارگردانی شده توسط: تام هارپر

imdb:-/10

زن شگفت انگیز خود گال گدوت در این نتفلیکس اورجینال در نقش راشل استون، یک مامور اطلاعاتی که آخرین خط دفاع برای سازمان جهانی حفظ صلح، منشور، و از دست دادن ارزشمندترین دارایی آن است، بازی می کند. پس از اینکه عامل سرکش، کیا داوان (آلیا بات)، فناوری حیاتی را دزدید، استون باید اطمینان حاصل کند که داوان از آن برای وارد کردن آسیب های ویرانگر به جهان استفاده نمی کند.

Extraction 2 (2023)

Extraction 2 (2023)

ژانر: اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها: کریس همسورث، رودراکش جایسوال، گلشیفته فراهانی

کارگردانی شده توسط: سام هارگریو

imdb:7.9/10

تعجب! تایلر ریک کریس همسورث از وقایع Extraction جان سالم به در برد و در Extraction 2 به میدان بازگشته است. هیچ کس نمی تواند بگوید که نتفلیکس در این فیلم که صحنه های نبرد بلندپروازانه تری نسبت به فیلم اصلی دارد، کوتاهی کرده است. در ادامه، تایلر سهم شخصی در نجات خواهر شوهر سابقش، کتهوان (تینتین دالاکیشویلی) و فرزندانش ساندرو (آندرو جاپاریدزو) و نینا (ماریامی کوزیاشویلی) از دست شوهر کشنده کتیوان، داویت (تورنیکو بزیاوا) دارد.

متأسفانه برای تایلر و تیمش، اقدامات آنها باعث دشمنی برادر داویت، زوراب (تورنیکو گوگریچیانی) شده است. و زوراب تمام تلاش خود را می کند تا انتقامش را بگیرد.

Missing (2023)

Missing (2023)
ژانر: هیجان انگیز، رازآلود

ستاره ها: استورم رید، خواکیم دی آلمیدا، کن لیونگ

کارگردانی شده توسط: نیکلاس دی جانسون، ویل مریک

imdb:7.1/10

در اوایل دهه 2000، فیلم‌های یافت شده مورد علاقه عناوین ترسناک بود. اکنون، ما شاهد ظهور فیلم‌های هیجان‌انگیز زندگی پرده‌ای مانند Missing هستیم که عمدتاً با شخصیت اصلی پشت رایانه در بیشتر قسمت‌های فیلم اتفاق می‌افتد. اما حداقل این داستان می داند چه زمانی کامپیوتر را پشت سر بگذارد.

استورم رید در نقش جون آلن، دختر نوجوانی که وقتی مادرش گریس (نیا لانگ) با دوست پسر جدیدش، کوین (کن لیونگ) به تعطیلات در آمریکای جنوبی می رود، در خانه در لس آنجلس می ماند. اما وقتی گریس ناپدید می‌شود، جون مجبور می‌شود از مهارت‌های کامپیوتری‌اش برای شروع جستجوی خودش برای یافتن مادرش استفاده کند، با کمک خاویر (Joaquim de Almeida)، مردی کلمبیایی که می‌تواند به عنوان جانشین او عمل کند و به مکان‌هایی برود که ژوئن نمی‌تواند. .

The Mother (2023)

The Mother (2023)
ژانر: اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها: جنیفر لوپز، جوزف فاینس، عمری هاردویک

کارگردانی شده توسط: نیکی کارو

imdb:7.4/10

شاید برای جنیفر لوپز کمی دیر باشد که دوباره وارد فیلم های اکشن شود، اما اگر برای لیام نیسون کارساز بود، می تواند برای جی لو هم کار کند. The Mother لوپز را به عنوان یک قاتل ناشناس با مجموعه ای از مهارت ها انتخاب می کند که هیچ کدام از آنها برای پدر و مادر بودن مفید نیستند.

اما وقتی مادر متوجه می‌شود که دختری که تسلیم کرده، زوئی (لوسی پیز) در خطر دشمنانش قرار دارد، همه چیز را رها می‌کند تا او را از دست دشمن قدیمی، آدریان لاول (جوزف فاینز) نجات دهد. و هیچ چیزی که لاول سر راه مادر قرار نمی دهد نمی تواند او را برای مدت طولانی متوقف کند.

The Magician’s Elephant (2023)

The Magician's Elephant (2023)
ژانر: ماجراجویی، انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

ستاره ها: نوآ ژوپ، مندی پتینکین، ناتاسیا دمتریو

کارگردانی شده توسط: وندی راجرز

imdb:9.7/10

فیل جادوگر (انگلیسی: The Magician’s Elephant) یک انیمیشن فانتزی ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی وندی راجرز، نویسندگی مارتین هاینز و تهیه کنندگی جولیا پیستور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 2009 نوشته کیت دی کامیلو، صداپیشگی نوح جوپ، مندی پتینکین، ناتاسیا دمتریو، بندیکت وانگ، میراندا ریچاردسون و

Luther: The Fallen Sun (2023)

Luther The Fallen Sun (2023)
ژانر: جنایی، درام

ستاره ها: ادریس البا، درموت کرولی، سینتیا اریوو

کارگردانی شده توسط:دجیمی پین

imdb:7.0/10

جان لوتر ادریس البا در فیلم اصلی نتفلیکس لوتر: خورشید سقوط کرده بازمی گردد. و بلافاصله لوتر به خاطر کارهای غیرقانونی که در سریال تلویزیونی لوتر انجام داد به زندان انداخته می شود. حبس لوتر توسط دشمن فعلی او، دیوید روبی (اندی سرکیس) طراحی شد و نشان می دهد که رابی چقدر از کارآگاه رسوا شده می ترسد.

با این حال، لوتر در نهایت از زندان فرار می کند تا به دنبال رابی برود و او را برای همیشه پایین بیاورد. متأسفانه برای لوتر، همکاران سابق او در نیروی پلیس نیز به دنبال او هستند.

 

Fast X (2023)

Fast X (2023)

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز

ستاره ها :وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون

کارگردانی شده توسط: لوئیس لتریر

imdb:5.2/10

فرانچایز نهایی سرگرمی های بزرگ و احمقانه با هر فیلم بعدی بزرگتر می شود و Fast X نیز از این قاعده مستثنی نیست. دام تورتو (وین دیزل) و خانواده ماشین دزدانش از همه کسانی که با آن ها روبرو شده اند فریب خورده و از آنها پیشی گرفته اند. اما اکنون آنها در مقابل کشنده ترین حریف خود قرار دارند: تورتوی دیگری. برادر جان، جاکوب (جان سینا) با انتقام و عزم برای نابود کردن هر چیزی که دام دوست دارد، از سایه های گذشته دام بیرون آمده است.

Meg 2: The Trench (2023)

Meg 2 The Trench (2023)

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک

ستاره ها: جیسون استاتهام، وو جینگ، شویا سوفیا کای

کارگردانی شده توسط: بن ویتلی

imdb:4.5/10

کوسه عظیم ماقبل تاریخ بازگشته است، اما خوشبختانه جوناس تیلور (جیسون استاتهام) و جیومینگ ژانگ (وو جینگ) در Meg 2: The Trench نیز همینطور هستند. به جز این بار، زمانی که تیلور و ژانگ یک شیرجه اکتشافی را به عمیق‌ترین اعماق اقیانوس هدایت می‌کنند، با یک عملیات معدنی که چندین مگ را از اعماق آزاد می‌کند، متوقف می‌شوند. اکنون، آنها باید با شکارچیان دریایی عظیم و همچنین غارتگران محیط زیست در مسابقه ای با زمان حرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا