بازی و سرگرمی

تریلر رسمی نتفلیکس Squid Game: The Challenge فصل 2

نتفلیکس تریلر سریال واقعی Squid Game: The Challenge را منتشر کرده است. نمایش پیش رو با 456 شرکت کننده شروع می شود که برای جایزه 4.56 میلیون دلاری در رویدادهای بسته بندی مجدد (منهای خشونت وحشیانه) از مجموعه فیلمنامه رقابت می کنند.

چه راه بهتری برای دنبال کردن یک نقد تخیلی از استثمار سرمایه‌داری مدرن از افراد ناامید مالی برای کسب سود و سرگرمی، جز پذیرش یک نمایش تلویزیونی واقعیت است که از افراد ناامید مالی برای کسب سود و سرگرمی سوء استفاده می‌کند؟

در میان دیگر بازی‌های بریده‌شده از نمایش کره‌جنوبی، تریلر مسابقه عروسک وحشتناک «چراغ قرمز، چراغ سبز» سری اصلی را به نمایش می‌گذارد که بازیکنانی با لباس‌های ورزشی سبز با عصبانیت روی زمین می‌چرخند و آماده توقف در لحظه‌ای هستند. (در این نسخه، شلیک گلوله‌هایی که به بازیکنان متخلف شلیک می‌شود شامل انفجار بسته‌های خونی از پیش قرار داده شده روی سینه‌های آنها می‌شود.)

در شیوه استاندارد تلویزیون‌های واقعیت، نشانه‌هایی از خنجر زدن بی‌شرمانه به پشت و هوس فراوان بر روی پول جایزه وجود دارد.

نگهبانان نقاب‌دار محیطی از ارعاب ایجاد می‌کنند، همانطور که سامی دیویس جونیور «من باید من باشم» در پس‌زمینه بازی می‌کند و مضمون منبع منبع ثروت‌های بعید را به‌عنوان تنها مسیر تحقق در منظره جهنمی اواخر سرمایه‌داری بازتاب می‌دهد.

زمانی که مسابقه در اوایل سال جاری فیلمبرداری شد، هر بازیکن خود را با شانس 0.22 درصدی چند میلیون دلار پس از کسر مالیات در این نمایشگاه قرار داد.

 

این سریال واقعیت در اوایل سال جاری زمانی که چندین شرکت کننده به مراقبت پزشکی نیاز داشتند، به سرفصل خبرها تبدیل شد و ثابت کرد که طنز کمرنگ شده است و نتفلیکس برای دیدن جسد خود بلیط می فروشد. یکی از بازیکنان به The Sun گفت: «این مانند یک منطقه جنگی بود. “مردم با اشک رفتند.” این گزارش شرایط سرد را تشریح کرد: یک بازیکن خسته با برانکارد بیرون کشیده شد در حالی که دیگران به سمت خط پایان خزیدند.

یکی از رقبا گفت: “حتی اگر هیپوترمی شروع شود، مردم مایل بودند تا زمانی که ممکن است بمانند، زیرا پول زیادی در خط بود.” «بسیاری از آنها مصمم بودند که حرکت نکنند، بنابراین برای مدت طولانی در آنجا ایستادند. افرادی بودند که فکر می کردند قرار است میلیونر شوند، آمدند، اما در حالی که اشک می ریختند آنجا را ترک کردند.»

تریلر رسمی نتفلیکس Squid Game The Challenge فصل 2

همانطور که یکی از شرکت کنندگان در تریلر می گوید: “این یک بازی وحشیانه است.” بازی Squid Game: The Challenge از 22 نوامبر در نتفلیکس پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا