بازی و سرگرمیبهترین هاسریال
موضوعات داغ

33 مورد از بهترین سریال های در حال پخش نتفلیکس

با توجه به تعداد برنامه‌های پخش شده در نتفلیکس در ماه‌های سپتامبر و اکتبر، مایه دلگرمی است که ببینیم پخش‌کننده برتر دنیا برای آخر هفته اول نوامبر کنار نمی‌رود. در حالی که به بخش اصلی پاییز می رویم، نتفلیکس یکی از بزرگترین نمایش های سال خود را به نمایش گذاشت: همه نوری که نمی توانیم ببینیم. انیمه اقتباسی جدید بازی ویدیویی، Onimusha، نیز در حال ایجاد جایگاهی برای خود در جدول است.

این زمانی از سال است که پیدا کردن چیز جدید در نتفلیکس سخت تر می شود. حتی نتفلیکس هم باید در نقطه ای از سرعت خود کم کند. هر چند نگران نباشید. با جمع‌آوری بهترین نمایش‌ها در نتفلیکس در حال حاضر، هر هفته به همه چیزهایی که می‌آیند و می‌روند، نگاه می‌کنیم. مهم نیست که از یک نمایش به دنبال چه چیزی هستید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

نتفلیکس به خاطر کتابخانه عظیم فیلم و سریال هاش معروفه، و انتخاب بهترین سریال از بین این همه گزینه میتونه سخت باشه. سلیقه هر کس فرق میکنه، اما میتونم بر اساس نمره منتقدین و محبوبیت بین تماشاگران، چندتا از بهترین سریال های در حال پخش نتفلیکس رو بهتون معرفی کنیم:

The Tourist

The Tourist

اگر تعجب می کنید که این مرد ایرلندی چگونه خود را در حومه استرالیا پیدا کرده است، او نیز همینطور است. در شروع سریال، الیوت (جمی دورنان) پس از اینکه مجبور شد از جاده خارج شود و مرده باشد، در یک بیمارستان روستایی استرالیا از خواب بیدار می شود.

الیوت بدون اینکه به خاطر بیاورد که کیست یا چرا از خانه دور است، باید هر سرنخی که ممکن است به او در بازیابی هویتش کمک کند را جمع آوری کند. خوشبختانه، او از هلن (دانیل مک‌دونالد)، یک پلیس محلی که در حال آموزش است و علاقه خاصی به پرونده او دارد، کمک می‌کند. در فصل 2، این زوج به ایرلند برمی‌گردند و به جمع کردن قطعات پازل زندگی او ادامه می‌دهند. اما آنها به زودی با عواقب خطرناک گذشته او روبرو می شوند. در حال حاضر 4 فصل منتشر شده است

 

Jurassic World: Chaos Theory

Jurassic World: Chaos Theory

دنیای ژوراسیک: تئوری آشوب یک سری دنباله بر انیمیشن دنیای ژوراسیک: کمپ کرتاسه است . اما اگر سریال قبلی را ندیده‌اید، داستان این است که شش کودک در Isla Nublar گیر کرده بودند که دایناسورها از پارک موضوعی فرار کردند. Nublar Six سرانجام از جزیره فرار کردند، اما با توجه به رویدادهای Jurassic World: Fallen Kingdom ، دایناسورها اکنون همه جا هستند.

سری جدید شش سال بعد شروع می‌شود، زیرا داریوس بومن (پل میکل ویلیامز)، بن پینکوس (شان جیامبرون) و سامی گوتیرز (راینی رودریگز) دوباره متحد می‌شوند و توطئه‌ای را با خطرات عظیمی برای بشریت و دایناسورها کشف می‌کنند. از آنجایی که جنا اورتگا نتوانست برای صداپیشگی بروکلین بازگردد، سرنوشت شخصیت او در سریال جدید نقش خواهد داشت.

 

New this week

New this week

شین گیلیس و استیو گربن با همکاری یکدیگر تایرها را ساختند ، یک کمدی کمدی در محل کار درباره ویل (گربن) که اخیراً به مجموعه تعمیرگاه خودرو پدرش پیوسته است، البته در مکانی که به طور بالقوه در خطر شکست است. ویل دقیقاً یک رهبر مردان نیست، اما تلاش‌های او توسط پسر عمویش، شین (گیلیس)، که بی‌وقفه او را به خاطر تلاش‌هایش و هر دلیل دیگری که مناسب می‌داند، مسخره می‌کند، تضعیف می‌شود.

نتفلیکس قبلاً فصل دوم تایرها را قبل از فصل اول سفارش داده است، بنابراین جنجال‌های بیشتری در محل کار با ویل، شین، کیلا (کیلا فاکس) و کال (کریس اوکانر) حتی فراتر از این دسته از قسمت‌های اولیه وجود خواهد داشت.

 

All the Light We Cannot See

New this week

مینی سریال بزرگ پاییز نتفلیکس اینجاست. تمام نوری که نمی توانیم ببینیم بر اساس رمان برنده جایزه پولیتزر اثر آنتونی دوئر ساخته شده است و مارک روفالو و هیو لوری را در نقش های مکمل اصلی بازی می کنند. با این حال، نمایش توسط تازه وارد آریا میا لوبرتی، که نقش یک زن جوان نابینا به نام Marie-Laure LeBlanc، دختر دنیل لبلان (Ruffalo) را بازی می کند، رهبری می شود.

هنگامی که فرانسه در طول جنگ جهانی دوم به دست نازی ها می افتد، ماری لور و پدرش نزد عموی بزرگش، اتین لبلان (لوری) پناه می برند. اما آنها نمی توانند برای همیشه از جنگ پنهان شوند و سرنوشت ماری-لور به یک سرباز آلمانی به نام ورنر پنیگ (لوئیس هافمن) گره خورده است که مجبور می شود وفاداری خود را به نازی ها زیر سوال ببرد.

 

بهترین سریال های فانتزی 2024

Lupin

Drama

سریال جنایی فرانسوی لوپین با قسمت های جدید در نتفلیکس بازگشته است. عمر سای سریال را با عنوان Assane Diop، مجرمی که روش های خود را از دزد نجیب زاده آرسن لوپین الگوبرداری می کند، عنوان می کند. در حالی که آسان سبک زیادی دارد، او همیشه به این موضوع توجه نمی کند که زندگی جنایتکارانه اش چه تاثیری بر همسرش، کلر (لودین ساگنیر) و پسرشان، رائول (اتان سایمون) خواهد گذاشت.

در قسمت‌های جدید، آسان به ناامیدی می‌خواهد دوباره با کلر و رائول متحد شود. قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، باید با دشمن جدیدی که مستقیماً خانواده او را هدف قرار می دهد مقابله کند. و این بار ممکن است دزد جنتلمن خارج از گزینه باشد.

ژانر: جنایی، درام
ستارگان: عمر سی، لودیوین ساگنیر، کلوتیلد حسمه، آنتوان گوی
فصل ها: 2

 

Super Pumped: The Battle for Uber

Super Pumped The Battle for Uber

Uber و سایر برنامه های اشتراک گذاری سواری به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند، و تصور اینکه اکنون این گزینه را نداشته باشید، سخت است. اما این یک شبه یا تصادفی اتفاق نیفتاد. Showtime’s Super Pumped: The Battle for Uber اکنون در نتفلیکس است و داستان درام پشت صحنه برای از بین بردن اوبر و سپس حفظ کنترل شرکت را روایت می کند.

جوزف گوردون-لویت به عنوان تراویس کالانیک، اولین مدیرعامل Uber، که در کنار مدیر ارشد بازرگانی امیل مایکل (بابک تفتی) کار می‌کند و بیل گورلی (کایل چندلر) را به‌عنوان سرمایه‌گذار بزرگ می‌آورند، این سریال را عنوان می‌کند. اما نه مایکل و نه گورلی از تاکتیک‌های کالانیک راضی نیستند و این شرکت قانون را زیر پا می‌گذارد تا در تجارت بماند. هنگامی که آریانا هافینگتون (اوما تورمن) با شرکت درگیر می شود، پیچیدگی های بیشتری ایجاد می شود. کوئنتین تارانتینو فصل را روایت می‌کند و این یک سواری وحشیانه است.

ژانر: درام
ستارگان: جوزف گوردون لویت، کایل چندلر، کری بیشه، بابک تفتی
فصل ها: 1

 

New Amsterdam

New Amsterdam

درام پزشکی NBC New Amsterdam به پایان رسیده است و فصل پنجم و آخرین سریال اکنون در نتفلیکس آمده است. رایان اگلد در این سریال نقش مکس گودوین را بازی می‌کند، پزشکی که دوست ندارد تشریفات اداری مانع درمان بیماران شود. بنابراین هنگامی که مکس مرکز پزشکی نیو آمستردام را در اختیار می گیرد، تعدادی تغییرات را ایجاد می کند که برای کمک به پزشکان و بیماران طراحی شده اند.

فصل 5 با تلاش مکس شروع می شود که سعی می کند با پایان رابطه خود با دکتر هلن شارپ (فریما آگیمن) کنار بیاید، در حالی که تلاش می کند از همکار جدید خود، دکتر الیزابت وایلدر (ساندرا مای فرانک) در جمع استقبال کند. این فصلی است که سرنوشت مکس در پزشکی را تعیین می کند و اینکه او چه نوع میراثی را از خود به جای خواهد گذاشت.

ژانر: درام
ستارگان: رایان اگولد، جانت مونتگومری، فریما آگیمن، جوکو سیمز، تایلر لابین
فصل ها: 5

 

Band of Brothers

Band of Brothers

جنگ جهنم است و گروه برادران هرگز اجازه نمی‌دهند بینندگان بهای بالایی را که برای مردانی که در تاریک‌ترین روزهای جنگ جهانی دوم می‌جنگند، فراموش کنند. این مینی‌سریال حماسی دراماتیزه‌ای است در مورد بهره‌برداری‌های واقعی شرکت Easy Company، یکی از هنگ‌های پیاده نظام چتر نجات ارتش، در طول جنگ. داستان Easy Company در سال 1942 آغاز می شود و از طریق تهاجم به نرماندی و سایر نبردهای اروپایی قبل از اینکه تمرکز به اقیانوس آرام و یک کمپین بالقوه در ژاپن تغییر کند، جریان می یابد.

دیمین لوئیس از میلیاردها در نقش سرگرد ریچارد دیک وینترز ایفای نقش می کند و شما چهره های آشنای زیادی را در این مینی سریال خواهید دید. اما زیاد به کسی وابسته نشو. همه در Easy Company نمی توانند به طرف دیگر جنگ برسند.

ژانر: درام
ستارگان: دامیان لوئیس، کرک آسودو، ایون بیلی، مایکل کودلیتز، دیل دای، ریک گومز، اسکات گرایمز، فرانک جان هیوز
فصل ها: 1

 

Who is Erin Carter?

Who is Erin Carter

ارین کارتر کیست؟ در فیلم جنایی جدید نتفلیکس به سرعت متوجه خواهید شد که یک معلم بی ادعا که در اسپانیا زندگی می کند، ارین کارتر (اوین احمد) با مهارت و سرعتی تکان دهنده یک سرقت را از بین می برد. متأسفانه برای ارین، این بدان معنی است که مردم سؤالات بسیار ناراحت کننده ای در مورد اینکه چگونه او می تواند هر یک از این کارها را انجام دهد، می پرسند. دختر ارین، هارپر (ایندیکا واتسون)، و همسرش، جوردی (شان تیل)، می‌خواهند درباره گذشته او نیز بدانند.

نگران‌کننده‌تر، به نظر می‌رسد که سارق بازمانده، ارین را از زندگی‌ای که او پشت سر گذاشته بود، شناخت. و اکنون که ارین مجموعه مهارت های پنهان خود را آشکار کرده است، دیگر نمی تواند در معرض دید عموم پنهان شود.

ژانر: جنایی، هیجان انگیز، درام
ستارگان: اوین احمد، شان تیل، ایندیکا واتسون، دنیز گوف، داگلاس هنشال
فصل ها: 1

 

Painkiller

Painkiller

ممکن است متوجه شباهت‌هایی بین Painkiller Netflix و Hulu’s Dopesick شوید، اما این به این دلیل است که آنها اساسا داستان یکسانی را روایت می‌کنند. Painkiller نمایشی نمایشی از ظهور OxyContin و بحران مواد افیونی متعاقب آن است که هنوز هم گریبانگیر این کشور است. اوزو آدوبا در نقش ادی فلاورز، یک وکیل آمریکایی که وظیفه دارد ریچارد ساکلر (متیو برودریک)، صاحب پردو و یکی از افرادی که شخصاً مسئول این آشفتگی است، را برکنار کند، بازی می کند.

عملکرد برودریک به ویژه قابل توجه است زیرا او ساکلر را مردی بدون حتی ذره‌ای از انسانیت به تصویر می‌کشد. او به سادگی به هیچ کس دیگری اهمیت نمی دهد. اما بینندگان ممکن است خود را درگیر داستان معتادانی مانند گلن کرایگر (تیلور کیچ) و شهادت‌های واقعی خانواده‌هایی بیابند که کسی را به خاطر مواد افیونی از دست داده‌اند.

ژانر: درام
ستارگان: یوزو آدوبا، متیو برودریک، سام اندرسون، تیلور کیچ، کارولینا بارتچاک
فصل ها: 1

 

The Lincoln Lawyer

The Lincoln Lawyer

فصل دوم سریال Lincoln Lawyer با ضرب و شتم بی‌رحمانه میکی هالر (مانوئل گارسیا-رولفو) آغاز شد، و این همان جایی است که قسمت اول فصل ما را رها کرد. فصل 2 قسمت 2 از آنجا شروع می شود زیرا میکی خود را کاملاً درگیر می یابد. مشتری جدید او لیزا ترامل (لانا پاریلا) با اتهامات قتلی روبرو است که ممکن است او را به زندان ابد بکشاند. و شواهدی مبنی بر اینکه او ممکن است این کار را انجام داده باشد، در حال جمع شدن است.

برای بدتر شدن اوضاع برای میکی، او به سختی درگیر لیزا است. اما به نظر می رسد که یک پادکستر واقعی جنایی به نام هنری دال (مت فرشته) مصمم است که بین آنها قرار بگیرد تا بتواند از داستان لیزا برای منافع خود سوء استفاده کند.

ژانر: درام
ستارگان: مانوئل گارسیا رولفو، نیو کمبل، بکی نیوتن، جاز رایکول، آنگوس سامپسون
فصل ها: 2

 

The Witcher

The Witcher

گرالت از ریویا (هنری کاویل) و ینفر از ونگربرگ (آنیا چالوترا) اکنون می‌دانند چه کسانی در قاره تلاش کرده‌اند، اما این دانش ممکن است برای نجات آنها کافی نباشد زیرا The Witcher با سه قسمت پایانی فصل 3 بازمی‌گردد.

سیری (فریا آلن) در حالی که گرالت را به جان می خرند و برای زندگی اش می جنگد، وارد یک ماجراجویی می شود که ممکن است تجربه ای متحول کننده باشد. اما همه راه ها به گرالت باز می گردند، زیرا سریال با یک نقطه عطف و یک انتظار بسیار بسیار طولانی تا رسیدن فصل چهارم روبرو می شود.

ژانر: فانتزی، ماجراجویی، اکشن، درام
ستارگان: هنری کاویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، ایمون فارن
فصل ها: 3

Suits

Suits

درباره محبوبیت ماندگار Suits بسیار می گوید که این سریال علیرغم پایان یافتن چهار سال پیش، در صدر جدول پربیننده ترین نتفلیکس بوده است. این سریال به دنبال شراکت بعید بین هاروی اسپکتر وکیل برجسته (گابریل ماخت) و یک کلاهبردار باهوش، مایک راس (پاتریک جی. آدامز) است. هاروی به قدری تحت تأثیر دانش حقوقی مایک قرار گرفته است که با وجود اینکه به خوبی می‌دانست که هرگز به دانشکده حقوق نرفته است، او را در محل استخدام می‌کند تا همکار او باشد.

تلاش‌های هاروی و مایک به این شرکت کمک می‌کند تا چندین پرونده برجسته را به دست آورد، حتی زمانی که راز مایک تهدید می‌کند که آشکار شود. در همین حال، مایک چشم راشل زین (مگان مارکل) را جلب می کند، یک حقوقدان بلندپرواز که برنامه های خود را برای پیشرفت در دنیای حقوقی دارد.

ژانر: درام، کمدی
ستارگان: گابریل ماخت، پاتریک جی آدامز، ریک هافمن، مگان مارکل، جینا تورس
فصل: 9

 

Sweet Magnolias

Sweet Magnolias
Sweet Magnolias. (L to R) Brandon Quinn as Ronnie, Brooke Elliott as Dana Sue in episode 302 of Sweet Magnolias. Cr. Courtesy of Netflix © 2023

در Serenity، کارولینای جنوبی در فصل جدید Sweet Magnolias، آرامش زیادی وجود ندارد. سه زن در قلب سریال، مدی تاونسند (جوآنا گارسیا سویشر)، دانا سو سالیوان (بروک الیوت) و هلن دکاتور (هدر هدلی)، دوستی خاصی با یکدیگر دارند. در این فصل، زمانی که این سه نفر با عصبانیت از یکدیگر دور می شوند، این پیوندها مورد آزمایش قرار می گیرند. اما چه چیزی لازم است تا آنها را دوباره گرد هم آورد؟

ژانر: عاشقانه، درام
ستارگان: جوآنا گارسیا سویشر، بروک الیوت، هدر هدلی، لوگان آلن
فصل ها: 3

 

Manifest

Manifest

طرفداران آشکار، تعظیم کنید. اگر طرفداران سریال را در تعداد زیادی از نتفلیکس پخش نمی کردند، این سریال قربانی یک شبکه تلویزیونی لغو می شد. به لطف این تلاش‌ها، فصل چهارم و آخر هم اکنون در نتفلیکس کامل شده است. و این بار داستان یک نتیجه گیری مناسب دارد.

این نمایش مسافران پرواز 828 مونتگو ایر را دنبال می‌کند که سفر پرتلاطمشان به نحوی باعث شد تا بیش از نیم دهه از فرود نمانند. بلافاصله پس از آن، مسافران با هم متحد می شوند و متوجه می شوند که ناپدید شدن و بازگشت آنها هدفی دارد. اما تک تک مسافران تاریخ مرگ دارند و زمان آنها محدود است زیرا تلاش می کنند تا بفهمند چرا برگشته اند و قرار است چه کاری انجام دهند.

برای مطالب مرتبط، لطفا فصل 4 مانیفست، قسمت اول توضیح داده شده و فصل 4، قسمت 2 توضیح داده شده را بخوانید.

ژانر: درام، ماوراء طبیعی
ستارگان: ملیسا راکسبورگ، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی آر رامیرز
فصل ها: 4

 

S.W.A.T.

S.W.A.T.

اوایل این ماه، CBS S.W.A.T را لغو کرد. پس از شش فصل، تنها برای تغییر مسیر و تمدید سریال برای فصل هفتم و آخرین پس از اعتراض گسترده. اکنون، پنج فصل اول S.W.A.T. در نتفلیکس هستند، و این نمایش در حال حاضر به جایگاه شماره 2 در تلویزیون برای این هفته رسیده است. تقریباً مانند این است که طرفداران قدرت هایی را ارسال می کنند که پیامی دارند.

شمر مور این سریال را با عنوان دانیل «هوندو» هارلسون، رهبر یک واحد سلاح‌ها و تاکتیک‌های ویژه در اداره پلیس لس‌آنجلس، عنوان می‌کند. هوندو نزد شهروندان شهرش شهرت خوبی دارد، اما او و تیمش همچنان با کار دشواری روبرو هستند که افراد بد را بدون بیگانه کردن مردم بی گناهی که در آنجا زندگی می کنند، از بین ببرند. کار هوندو نیز به دلیل نژادپرستی و فساد در بخش خود دشوارتر شده است. به نوعی، هوندو باید همه چیز را در کنار هم نگه دارد و در عین حال برای خودش نیز وقت بگذارد.

ژانر: درام
ستارگان: شمر مور، الکس راسل، لینا اسکو، کنی جانسون، جی هرینگتون
فصل ها: 5

 

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

Queen Charlotte A Bridgerton Story

بریجرتون، بریجرتون موفق نتفلیکس، جدول زمانی دیگری را ارائه کرد که در آن رنگین پوستان در اوایل قرن نوزدهم در میان جامعه عالی بریتانیا بودند. ملکه شارلوت: داستان بریجرتون مجموعه پیش درآمدی است که نشان می‌دهد چگونه این جدول زمانی با به قدرت رسیدن شارلوت جوان (آمارتیفیو هند) در سال 1761 به عنوان همسر پادشاه جورج سوم (کوری مایل کریست) از هم جدا شد.

گلدا روشوول همچنین در سال 1817 نقش خود را به عنوان ملکه شارلوت مسن تر از بریجرتون بازی می کند زیرا با یک بحران سلطنتی روبرو می شود. دختر شارلوت، پرنسس شارلوت، هنگام زایمان درگذشت و خانواده سلطنتی بدون وارث باقی ماند. و این چیزی است که ملکه هر کاری برای تغییر آن انجام خواهد داد.

ژانر: عاشقانه، درام
ستارگان: واتارو ایچینوسه، شوتا سامتانی، شیولی کوتسونا
فصل ها: 1

 

The Diplomat

The Diplomat

کری راسل همه چیز را بازی کرده است، از دختر تمام آمریکایی در فلیسیتی گرفته تا یک جاسوس روسی مرگبار در آمریکایی ها. بنابراین مناسب به نظر می رسد که نتفلیکس راسل را در درام سیاسی جدید خود، The Diplomat، که مانند Homeland از طریق The West Wing بازی می کند، رهبری کند. این مناسب است زیرا دبورا کان، خالق سریال، روی هر دوی این نمایش ها کار کرده است.

راسل نقش کیت وایلر، یک کارشناس باتجربه مدیریت بحران را بازی می‌کند که وقتی ازدواجش با هال وایلر (روفوس سیول) در حال فروپاشی است، خود را به عنوان سفیر جدید آمریکا در بریتانیا معرفی می‌کند. قبل از اینکه کیت بتواند نفس خود را بگیرد، زمانی که بریتانیا مورد حمله قرار می‌گیرد، در موقعیتی پرمخاطب قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد تصمیمات هال وظایف او را تضعیف می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایش نتفلیکس، توضیح پایان The Diplomat را حتما بخوانید.

ژانر: درام
ستارگان: کری راسل، روفوس سیول، روری کینیر
فصل ها: 1

 

Beef

Beef

اگر تا به حال لحظه‌ای از خشم جاده‌ای داشته‌اید، می‌دانید که آنچه در ادامه می‌آید معمولاً بهترین خود شما نیست. در کمدی سیاه نتفلیکس، بیف، دنی چو (استیون یون) و امی لاو ناکای (علی ونگ) با خشم جاده‌ای مواجه می‌شوند که زندگی آن‌ها را متحول می‌کند، نه برای بهتر شدن.

علیرغم اینکه قبل از حادثه با یکدیگر غریبه بودند، زندگی دنی و امی با تشدید خشم متقابل آنها نسبت به یکدیگر به شدت درهم پیچیده می شود. این برای هیچ یک از آنها پایان خوبی نخواهد داشت، اما تقریباً غیرممکن است که از قتل عام آنها در پی خود نگاه کنیم.

ژانر: درام/کمدی
ستارگان: استیون یون، علی ونگ
فصل ها: 1

 

Comedy

Neon

Comedy Neon

همه رویایی در نئون دارند، اما تا حد زیادی حول محور سانتی (تایلر دین فلورس)، هنرمند مشتاق رگیتون می چرخد ​​که به تازگی یک موزیک ویدئو منتشر کرده است. به همین دلیل است که سانتی و دوستانش سعی می کنند از این شتاب برای پیشبرد حرفه او به سطح بعدی استفاده کنند. ونسا، با نام مستعار نس (اما فریرا)، به عنوان مدیر او عمل می کند، در حالی که فلیکس (جردن مندوزا) جادوگر رسانه های اجتماعی او است.

این سه نفر با هم فکر می کنند که می توانند دنیای موسیقی رگیتون را تکان دهند. اما آنطور که آنها امیدوارند آسان نخواهد بود. موانع زیادی بین آنها و هدفشان وجود دارد و بزرگترین چالش آنها ممکن است متحد بمانند.

ژانر: کمدی
ستارگان: جسی کاماچو، رز ایشی، بابا یانکی، میشل کورتس
فصل ها: 1

 

Disenchantment

Disenchantment

انیمیشن کمدی فانتزی مت گرونینگ Disenchantment با 10 قسمت پایانی این مجموعه به پایان می رسد. و پرنسس بین (ابی جاکوبسون) اگر می‌خواهد سرزمین رویاها را از دست مادر شرورش، ملکه داگمار (شارون هورگان از خواهران بد) نجات دهد، باید سریع عمل کند و از قدرت‌هایش استفاده کند.

دوستان بین، الفو (نات فاکسون) و لوسی (اریک آندره)، تا پایان داستان در کنار او باقی می مانند. با این حال، حتی وفاداری آنها به بین ممکن است برای کمک به او برای غلبه بر تاریکی که بر پادشاهی در حال ظهور است کافی نباشد.

ژانر: فانتزی، ماجراجویی، کمدی
ستارگان: ابی جاکوبسون، اریک آندره، نات فاکسون، جان دی ماجیو، ترس مک نیل، مت بری
فصل ها: 3

 

Ballers

Ballers

هنوز هم دیدن یک سریال اصلی HBO برای زندگی پس از مرگش به نتفلیکس احساس عجیبی می کند. بالرز طوری بازی می کند که گویی Entourage در دنیای ورزش حرفه ای راه اندازی مجدد شده است. دواین «راک» جانسون (قبل از اینکه آدام سیاه شود) بازیگران را در نقش اسپنسر استراسمور، بازیکن سابق NFL که در تلاش است مسیر جدیدی به عنوان مدیر مالی برای ورزشکاران حرفه ای پیدا کند، عنوان می کند.

هر چقدر اسپنسر در نقش جدیدش تقلا می کند، چارلز گرین (عمر میلر) از این هم بدتر است. چارلز همچنین یک بازیکن سابق NFL است، اما او مجبور است این سوال را بپرسد که آیا او خیلی زود بازنشسته شده است، در حالی که تنها کاری که می تواند پیدا کند فروشنده ماشین است. اسپنسر، چارلز، و دوستان مشترک آنها در نهایت با هم می آیند، اما موانع مشخصی در راه است تا آنها برای دومین اقدام خود در ورزش جستجو کنند.

ژانر: کمدی، درام
ستارگان: دواین جانسون، راب کوردری، جان دیوید واشنگتن، عمر میلر، دونوان دبلیو کارتر
فصل ها: 5

 

Insecure

Insecure

چرا ناگهان سریال HBO در نتفلیکس پخش می شود؟ شما می توانید از دیوید زاسلاو برای آن تشکر کنید. Insecure تا حد زیادی برای HBO در طول اجرای پنج فصل خود، موفقیت آمیز بود. یکی از خالقان سریال، عیسی رائه، سریال را به عنوان ایسا عنوان می کند، در حالی که ایوان اورجی در نقش مولی، بهترین دوست ایسا، نقش آفرینی می کند.

عیسی و مولی سال ها است که یکدیگر را می شناسند، اما آنها در لحظات بسیار متفاوتی از زندگی خود هستند. ایسا یک دوست پسر به نام لارنس (جی الیس) دارد، اما جرقه از رابطه آنها خارج شده است. در همین حال، مالی برای خودش مشکلات شدیدی دارد. این سریال بر اساس پیوند عیسا و مولی ساخته شده است و آنها با زندگی حرفه ای و عشقی خود دست و پنجه نرم می کنند.

ژانر: درام، کمدی
ستارگان: ایسا رائه، ایوان اورجی، جی الیس، لیزا جویس، ناتاشا راثول
فصل ها: 5

 

Wednesday

Wednesday

تیم برتون در این اسپین آف از مجموعه خانواده آدامز، چهارشنبه، که بر خواهر و برادر بزرگتر آدامز تمرکز دارد، توجه خود را به چهارشنبه آدامز معطوف می کند. جنا اورتگا شخصیت اصلی را به تصویر می‌کشد که پس از حادثه‌ای که شامل یک تیم واترپلو دبیرستانی و دو کیسه پیرانا می‌شود، خود را به مدرسه آمادگی فرستاده است. در حین تحصیل در مدرسه، او به زودی درگیر یک سری قتل های محلی می شود، همه در حالی که سعی می کند با سرنوشت خود و میراث والدینش کنار بیاید.

ژانر: کمدی
ستارگان: جنا اورتگا، کریستینا ریچی، کاترین زتا جونز
فصل ها: 1

 

Cobra Kai

Cobra Kai

مجموعه دنباله‌ای موفق فیلم‌های اصلی بچه کاراته، کبرا کای ویلیام زابکا و رالف ماکیو را بازگرداند تا نقش‌های مربوطه خود را در نقش جانی لارنس و دانیل لاروسو، رقبای نوجوانی که دشمنی‌شان تا بزرگسالی کشیده شده است، بازی کنند. داستان این سریال سه دهه پس از وقایع فیلم اول می‌گذرد، جانی بدشانسی می‌خواهد تا یک دوجوی جدید کبرا کای راه‌اندازی کند، اما جاه‌طلبی‌هایش دوباره رقابتش با دنیل را دوباره شعله‌ور می‌کند.

در طول چندین فصل، این سریال این زوج را دنبال می‌کرده است که آن‌ها دانش‌آموزان جدید را می‌پذیرند، با دشمنان و متحدان گذشته‌شان برخورد می‌کنند، و در نهایت با یک تهدید مشترک مواجه می‌شوند – همه اینها در حالی است که نوجوانان تحت مراقبت آنها تلاش می‌کنند تا به مسیر خود ادامه دهند. آزمایشات و مصائب مدرسه فصل 5 Cobra Kai در سپتامبر 2022 برای بار اول پخش شد.

ژانر: کمدی/درام
ستارگان: رالف ماکیو، ویلیام زابکا
فصل ها: 5

 

Mystery and Crime

The Night Agent

The Night Agent

کمتر از یک روز طول کشید تا The Night Agent به صدر رده‌بندی سریال‌های تلویزیونی نتفلیکس برسد و به نظر می‌رسد که این سریال، گابریل باسو و لوسیان بوکانان، به ستاره‌های بزرگ‌تری تبدیل شود. این اکشن هیجان انگیز، که توسط خالق سریال The Shield برای تلویزیون اقتباس شده است، پیتر ساترلند (باسو) را دنبال می کند، پس از اینکه به سرنخ هایی برخورد می کند که نشان می دهد یک خال روسی در داخل دولت ایالات متحده کار می کند.

پیتر با درک اینکه ممکن است سرنوشت کشور در خطر باشد، برای کشف توطئه و از بین بردن نقاب خال از هیچ چیز نمی ایستد. او همچنین یک متحد بعید در رز لارکین (بوکانان) دارد، مدیر عامل جوانی که قبلاً توسط دشمنان متقابل آنها برای مرگ مشخص شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نمایش نتفلیکس، توضیح پایان The Night Agent را بررسی کنید.

ژانر: رازآلود
ستارگان: گابریل باسو، هونگ چاو، لوسیان بوکانان
فصل ها: 1

 

Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities

Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities

گیلرمو دل تورو، فیلمساز برنده اسکار، این مجموعه از فیلم‌های کوتاه را از رویایی‌ترین، خلاق‌ترین کارگردانان و نویسندگان ترسناک برعهده داشت. هشت داستان فصل اول این سریال از طیف وسیعی از فیلمسازان، از جمله وینچنزو ناتالی (مکعب)، آنا لیلی امیرپور (دختری در شب تنها به خانه راه می‌رود)، جنیفر کنت (بابادوک) و خود دل تورو می‌آیند.

ژانر: فانتزی / ترسناک
ستارگان: بن بارنز، اندرو لینکلن، روپرت گرینت
فصل ها: 1

 

The Midnight Club

The Midnight Club

مایک فلانگان، خالق The Haunting of Hill House، The Haunting of Bly Manor، و Midnight Mass، با The Midnight Club با الهام از رمان کریستوفر پایک به همین نام در سال 1994، توجه خود را به ترس‌های بزرگسالان جوان معطوف کرد. این مجموعه 10 قسمتی گروهی جوان و مبتلا به بیماری لاعلاج ساکن یک آسایشگاه را دنبال می‌کند که هر شب گرد هم می‌آیند تا داستان‌های ترسناکی را برای یکدیگر تعریف کنند.

اعضای «باشگاه نیمه‌نایت» پیمان می‌بندند که هرکس زودتر بمیرد، سعی کند پیامی از زندگی پس از مرگ بفرستد. با Flanagan در راس این نمایش، برای ترس های بزرگ آماده باشید.

ژانر: ترسناک / معمایی
ستارگان: ایمان بنسون، هدر لانگنکمپ، ایگبی ریگنی
فصل ها: 1

 

One Piece

One Piece

مانگا و انیمه One Piece برای چندین دهه بسیار محبوب بوده اند و اکنون نتفلیکس آن را به صورت زنده در یک سریال اصلی جدید آورده است. ایناکی گودوی سریال را با عنوان میمون دی. لوفی عنوان می کند، دزد دریایی که قدرت کشش مانندی دارد و اگر بتواند گنج افسانه ای One Piece را پیدا کند، آرزوی بزرگی دارد که پادشاه دزدان دریایی شود.

در حالی که میمون دزدان دریایی کلاه حصیری خود را جمع می کند، رورونوآ زورو (ماکنیو)، نامی (امیلی راد)، اوسوپ (جیکوب رومرو گیبسون)، سانجی (تاز اسکایلار) و دیگران به تلاش او می پیوندند تا برای ماجراجویی های بلند در دریای آزاد حرکت کنند.

ژانر: فانتزی، ماجراجویی
ستارگان: ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو گیبسون، تاز اسکایلار
فصل ها: 1

 

Stranger Things

Stranger Things

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اصلی در نتفلیکس، Stranger Things در مدت کوتاهی از اولین نمایش خود در سال 2016 به یک سنگ محک فرهنگی تبدیل شده است. سکانس آغازین سریال به وضوح آرزوهای علمی-تخیلی آن را نشان می دهد: دانشمندی از راهروی خالی فرار می کند، توسط نیرویی نادیده تعقیب می شود که در نهایت او را در حالی که منتظر بسته شدن درهای آسانسور است دستگیر می کند. سپس به گروهی از بچه ها می رسد که در زیرزمین حومه شهر D&D بازی می کنند.

این سریال ریشه در نوستالژی ژانر دهه 80 دارد، از موجودی مرموز که شهر خیالی ایندیانا را به وحشت می اندازد تا سازمان مخفی دولتی که گروه بچه هایی را که با آن روبرو می شوند تعقیب می کند. قطعاتی از استیون کینگ، استیون اسپیلبرگ و جان هیوز در سرتاسر Stranger Things پراکنده شده‌اند، و نتیجه نمایشی است که برای افرادی که با آن مطالب منبع بزرگ شده‌اند، بلافاصله احساس آشنایی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فصل آخر، فصل 5 Stranger Things: Plot، تاریخ و شایعات بازیگری را ببینید.

ژانر: علمی تخیلی
ستارگان: وینونا رایدر، دیوید هاربر، میلی بابی براون
فصل ها: 4

 

True crime and Docuseries

Life on Our Planet

Life on Our Planet

مستندهای زیادی نمی توانند به داشتن استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده و مورگان فریمن به عنوان راوی به رخ بکشند، اما زندگی در سیاره ما خاص است. برخلاف بسیاری از فیلم‌های مستند، زندگی در سیاره ما تاریخ حال یا اخیر گونه‌های ما را به بینندگان نشان نمی‌دهد، بلکه به آغاز زمین بازمی‌گردد، مدت‌ها قبل از ظهور انسان‌ها.

از CGI برای سکانس‌هایی استفاده می‌شود که هرگز نمی‌توان فیلم‌برداری کرد، از جمله ظهور و سقوط دایناسورها، رویدادهای انقراض دسته جمعی، و رسیدن نهایی انسان‌هایی که ممکن است هنوز بدون هیچ کمک خارجی موفق به نابودی خود شوند.

ژانر: مستند
ستارگان: مورگان فریمن
فصل ها: 1

 

Beckham

Beckham

اغراق نیست اگر بگوییم دیوید بکهام یکی از مشهورترین نمادهای ورزشی روی کره زمین است، حتی اگر شهرت او در آمریکا به همان شدتی که در همه جای دیگر دارد، نباشد. اما با توجه به اینکه مستند جدید بکهام در صدر فهرست محبوب‌ترین برنامه‌های نتفلیکس قرار گرفته است، می‌توان گفت که بخشی از این محبوبیت همچنان در ایالات متحده است.

بکهام برای چهار قسمت اجرا می‌شود و دیوید و همسرش ویکتوریا بکهام داستان‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که از ابتدای حرفه حرفه‌ای‌اش تا چند سال سخت در اتحادیه‌شان و تا پایان دوران بازی‌اش را در بر می‌گیرد.

ژانر: مستند
ستارگان: دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام، فیشر استیونز
فصل ها: 1

 

Wrestlers

Wrestlers

در دنیای کشتی حرفه ای، تعداد بسیار کمی از آنها شروع می کنند. کشتی گیران نتفلیکس یک مستند هفت قسمتی است که نگاهی به پشت صحنه کشتی اوهایو ولی می‌اندازد، یک تبلیغ کشتی کوچک که زمانی منطقه‌ای توسعه‌یافته برای دبلیو دبلیو دبلیو‌ای بود که ستاره‌هایی مانند جان سینا، براک لزنر و نگهبانان کهکشان را آموزش می‌داد. جلد دیو باتیستای 3 در سفر خود به سمت تبدیل شدن به یکی از بزرگترین نام ها در سرگرمی های ورزشی است.

همه به چنین موفقیتی دست پیدا نمی کنند. در واقع، تعداد کمی انجام می دهند. و عوارض فیزیکی انجام حرکات با ضربه بالا ممکن است همیشه برای مردان و زنانی که آرزوی انجام آن را در WWE یا AEW دارند، ارزشش را نداشته باشد. صرف نظر از این، اگر فردی از گروه کشتی گیران سرانجام به آن هدف برسد، خیلی شوکه نخواهیم شد. از این گذشته، هیچ کس تا به حال در کشتی بدون رسیدن به ستاره ها موفق نشده است.

ژانر: مستند
ستاره ها: ال اسنو
فصل ها: 1

 

Predators

Predators

چندین مستند در سطح جهانی در زمینه طبیعت در نتفلیکس وجود دارد، و آخرین فیلم اضافه شده به این ژانر، Predators، همه چیز درباره برخی از مرگبارترین شکارچیان در طبیعت است. بازیگر تام هاردی این سریال را روایت می‌کند و طبیعتاً سه قسمت از آن بر گربه‌های بزرگ متمرکز است: یوزپلنگ، شیر و پوما. دو قسمت باقی مانده بر روی خرس های قطبی و سگ های وحشی تمرکز دارند.

این مینی سریال فرصتی نادر برای تماشای این موجودات وحشی ارائه می دهد که با چالش های واقعی برای بقای خود فراتر از شکار وعده غذایی بعدی خود روبرو می شوند. متأسفانه برای این موجودات باشکوه، تغییرات آب و هوایی و بلایای طبیعی ممکن است حتی مرگبارتر از آنچه هستند باشند.

ژانر: مستند
ستارگان: تام هاردی
فصل ها: 1

 

Quarterback

Quarterback

در NFL، کوارتربک ها اساسا ستاره های راک لیگ هستند. مستندهای ورزشی جدید نتفلیکس، کوارتربک، سه بازیکن در این موقعیت را مورد توجه قرار می دهد: کوارتربک کانزاس سیتی چیفز و برنده جایزه ESPY پاتریک ماومس، کوارتربک مینه سوتا وایکینگز، کرک کازینز، و کوارتربک فالکونز آتلانتا، مارکوس ماریوتا.

ماهومز اتفاقاً یکی از بهترین کوارتربک‌های بازی است و در طول تولید این نمایش، دومین سوپربول خود را برد. اما برای Cousins ​​و Mariota، آنها باید برای حفظ جایگاه خود در NFL بجنگند. هر دو نفر سال‌ها در NFL حضور داشته‌اند و فرصت آنها برای بردن همه این مسابقات به سرعت در حال کاهش است.

ژانر: مستند
ستارگان: مارکوس ماریوتا. پاتریک ماهومز، کرک کازنز
فصل ها: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا