بازی و سرگرمی

چگونه عمر باتری کنترلر بی سیم Xbox خود را افزایش دهید

به عنوان یک گیمر کنسول، احتمالاً با نبرد بی پایان برای حفظ عمر باتری برای کنترلرهای بازی بی سیم خود مبارزه می کنید. اما اگر از کنترلر بی سیم Xbox استفاده می کنید، می توانید این نکات سریع را برای افزایش عمر باتری کنترلر خود امتحان کنید.

1. لرزش کنترلر را برای کنترلر بی سیم Xbox خود خاموش کنید

یکی از مهم‌ترین عوامل تخلیه باتری کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس، ویژگی‌های لرزشی و لرزشی آن است. در حالی که لرزش ممکن است تجربه شما را در بازی افزایش دهد، انرژی زیادی می گیرد. خوشبختانه، از طریق کنسول Xbox One یا Xbox Series X|S خود، می توانید لرزش ها را غیرفعال کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

با استفاده از برنامه لوازم جانبی ایکس باکس در کنسول ایکس باکس، خاموش کردن لرزش های کنترلر بی سیم ایکس باکس به راحتی امکان پذیر است، اما مراحل را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • وارد بخش بازی‌ها و برنامه‌های من در Xbox خود شوید.
  • Apps را هایلایت کرده و Xbox Accessories را انتخاب کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

  • کنترلر بی سیم Xbox خود را پیدا کرده و Configure را انتخاب کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

  • ویرایش را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که لرزش روشن را لغو انتخاب کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

و با توجه به اینکه Turn on vibration دیگر به عنوان یک گزینه در حال استفاده برای کنترلر ایکس باکس شما علامت زده نمی شود، هرگز نباید لرزش کنترلر را از آن کنترلر خاص تجربه کنید، مگر اینکه تنظیمات را دوباره فعال کنید.

با این حال، اگر می خواهید لرزش را برای حفظ انرژی برای بازی های خاص غیرفعال کنید، بهتر است از تنظیمات درون بازی برای بازی مورد نظر استفاده کنید تا ببینید آیا می توانید لرزش را خاموش کنید یا خیر. به این ترتیب، می‌توانید تجربه بازی خود را در عناوین جداگانه ایکس‌باکس به دلخواه خود انجام دهید و در عین حال باتری کنترلر خود را حفظ کنید.

2. از لوازم جانبی کنترلر بی سیم Xbox استفاده کنید

به غیر از تغییر تنظیمات کنترلر بی سیم Xbox خود، می توانید از برخی از لوازم جانبی رسمی Xbox در فروش نیز برای کمک به بهبود عمر باتری کنترلرهای خود استفاده کنید.

یکی از این لوازم جانبی، بسته رسمی باتری قابل شارژ ایکس باکس و کابل USB است. این لوازم جانبی قبل از نیاز به شارژ مجدد، حدود 30 ساعت قابلیت استفاده را برای شما فراهم می کند. اما تا زمانی که با شارژ منظم کنترلر خود سازگار شوید، می توانید به تضمین عمر باتری کنترلر خود کمک کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

همچنین، Xbox یک پایه شارژ رسمی جهانی Xbox Pro ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد هر کنترل‌کننده بی‌سیم ایکس‌باکس، به‌جز کنترل‌کننده‌های Xbox Elite Series 2 را متصل کرده و آن‌ها را دوباره شارژ کنید. اگر به دنبال راهی برای شارژ کنترلر خود در زمانی که از آن استفاده نمی کنید هستید، پایه شارژ Pro پاسخی برای مشکلات شماست.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

اگر هر یک از این لوازم جانبی به نظر می رسد که می تواند عمر باتری کنترلر شما را بهبود بخشد، می توانید باتری رسمی شارژی ایکس باکس و کابل USB را از طریق وب سایت رسمی ایکس باکس پیدا کنید، یا می توانید پایه شارژ رسمی یونیورسال Xbox Pro را از طریق فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

3. مطمئن شوید که کنترلر بی سیم Xbox خود را به درستی خاموش کرده اید

اگر خرج کردن پول برای لوازم جانبی اضافی Xbox برای شما ایده‌آل نیست، راه‌های رایگان و آسان زیادی نیز برای مدیریت نحوه تخلیه باتری کنترلر بی‌سیم Xbox وجود دارد.

ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کنترلر بی سیم ایکس باکس شما بی جهت عمر باتری خود را خالی نمی کند، خاموش کردن کامل کنترلر ایکس باکس در زمانی است که از آن استفاده نمی کنید. اگر Xbox خود را خاموش کنید اما کنترلر خود را خاموش نکنید، کنترلر فعال می ماند.

برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی کنترلر ایکس باکس، زمانی که کنسول ایکس باکس خود را خاموش می کنید، باید مطمئن شوید که کنترلر بی سیم ایکس باکس خود را کاملا خاموش کرده اید. شما می توانید این کار را به همان روشی که کنسول خود انجام می دهید انجام دهید: دکمه Xbox را برای چند ثانیه نگه دارید و گزینه Turn off controller را انتخاب کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

و با این کار، می توانید تضمین کنید که کنترلر شما هیچ یک از عمر باتری باقیمانده شما را هدر نخواهد داد. اگرچه ممکن است این روش کوچک به نظر برسد، اما وقتی با روش هایی مانند تنظیم روشنایی دکمه Xbox روی کنترلر یا غیرفعال کردن لرزش ها ترکیب شود، ممکن است تفاوت قابل توجهی در طول عمر باتری مشاهده کنید.

4. از یک اتصال سیمی برای کنترلر بی سیم Xbox خود استفاده کنید

متأسفانه، اگر به بسته های باتری تکیه می کنید، هیچ راه تضمینی وجود ندارد که هرگز عمر باتری برای کنترلر Xbox شما تمام نشود. با این حال، اگر کنترلر خود را از طریق کابل USB به کنسول خود متصل کنید، هرگز نگران تخلیه باتری آن نخواهید بود.

در حالی که این یک روش بسیار ساده است، هنوز هم تغییراتی وجود دارد که کابل‌های USB کنترلرهای بی‌سیم Xbox را پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید به طور کلی عمر باتری را از بین ببرید و از اتصال سیمی استفاده کنید، مطمئن شوید که کابل را با کنترلر خود به این روش‌ها مطابقت دهید:

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

  • برای هر کنترلر بی سیم Xbox که دارای دکمه اشتراک گذاری در مرکز کنترل است، کنترلر خود را از طریق کابل USB-C وصل کنید.

How to Extend the Battery Life of Your Xbox Wireless Controller

 

و با اتصال کنترلر بی‌سیم Xbox از طریق کابل USB پشتیبانی‌شده، می‌توانید بدون ترس از تمام شدن باتری، تا زمانی که بخواهید بازی کنید. تنها عیب واقعی این است که طول کابل USB شما محدود شده است.

عمر باتری کنترلر بی سیم Xbox خود را برای بازی های بدون استرس تضمین کنید

در حالی که رقابت برای تکمیل یک جلسه بازی قبل از خشک شدن باتری‌های شما می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص زمانی که Xbox هنوز به باتری‌های یکبار مصرف متکی است، حداقل راه‌های متعددی برای کمک به افزایش و تضمین عمر باتری کنترلر بی‌سیم Xbox وجود دارد.

و با کنترلر بی‌سیم Xbox خود که آماده کار است، می‌توانید استرس غیرضروری ناشی از تعویض باتری‌ها را در حین حرکت از بین ببرید تا تجربه بازی روان و روانی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا