بازی و سرگرمیبهترین ها
موضوعات داغ

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس 2024

نتفلیکس به عنوان یک منبع عظیم از فیلم و سریال، انیمیشن‌های فوق‌العاده‌ای را نیز برای ارائه به کاربران خود دارد. از عناوین کلاسیک و محبوب گرفته تا انیمیشن‌های اصیل و جدید نتفلیکس، برای هر سلیقه‌ای چیزی وجود دارد.

انتخاب بهترین فیلم‌های انیمیشنی در بین انبوه عناوین موجود کار سختی است، اما در اینجا لیستی از برخی از بهترین‌ها که به تازگی در این سرویس پخش شده‌اند یا همچنان در دسترس هستند، آورده شده است:

Spider-Man: Across the Spider-Verse (2023)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

در دنباله بسیار مورد انتظار Spider-Man: Into the Spider-Verse ، مایلز مورالس (شمیک مور) و گوئن استیسی (هیلی استاینفلد) در نقاط عطفی در زندگی خود قرار می گیرند که می تواند عواقب بدی برای کل جهان چندگانه داشته باشد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse نه تنها به ریسک ها کمک می کند، بلکه بهترین داستان ابرقهرمانی سال 2023 را نیز به نمایش می گذارد.

مایلز بدون این که بداند، با یک ابرشرور بالقوه، The Spot (جیسون شوارتزمن) مخالفت کرده و تبدیل به یک تهدید واقعی برای مردان عنکبوتی و زنان عنکبوتی از سراسر جهان شده است. با این حال، نگران کننده ترین افشاگری این است که اگر مایلز نتواند مانع از تحقق سرنوشتش شود، با یک تراژدی شخصی روبرو می شود.

 

Super Mario

Super Mario

بزرگترین انیمیشن موفق سال 2023، فیلم برادران سوپر ماریو، حداقل برای چند ماه آینده به نتفلیکس جهش می کند. در این تصویر دوباره از برادران صاحب نام، ماریو (کریس پرت) و لوئیجی (چارلی دی) در حال مبارزه با لوله کش در بروکلین هستند که به طور تصادفی لوله ای را پیدا می کنند که آنها را به پادشاهی قارچ می برد.

لوئیجی از ماریو جدا می شود و توسط پادشاه شیطان صفت بوسر (جک بلک) دستگیر می شود. خوشبختانه برای ماریو، او با پرنسس هلو (آنیا تیلور-جوی) و وزغ (کیگان-مایکل کی) در ماموریتی برای نجات برادرش و جلب حمایت شاهزاده خانم در جنگ آتی علیه بوسر شریک می شود.

فیلم پرندگان خشمگین (2016)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

پس از تولید یک سری بازی های ویدیویی بسیار موفق، پرندگان خشمگین در فیلم The Angry Birds فیلم سینمایی می شوند . این فیلم انیمیشن به عنوان یک داستان اصلی برای Red ( جیسون سودیکیس از تد لاسو)، چاک (جاش گاد) و بمب (دنی مک براید) عمل می‌کند، زیرا مشکلات خشم جمعی آن‌ها آنها را به عنوان طردشدگان در جزیره پرنده رها کرده است .

زندگی آرام پرندگان در جزیره با ورود لئونارد مادبیرد (بیل هدر) با نام مستعار شاه خوک قطع می شود. علیرغم هشدارهای رد مبنی بر اینکه نمی توان به Mudbeard و خوک ها اعتماد کرد، پیش بینی های او نادیده گرفته می شود. و اگر فکر می‌کردید که رد قبلاً عصبانی بود، فقط صبر کنید تا بفهمد خوک‌ها واقعاً می‌خواهند با جزیره پرندگان چه کنند.

لک لک (2016)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا لک لک ها دیگر بچه به دنیا نمی آورند؟ فیلم انیمیشن لک‌لک به این سوال پاسخ می‌دهد و تقصیر مستقیماً متوجه جونیور (اندی سمبرگ) است، لک‌لکی که بیش از حد به دختر بچه‌ای به نام تولیپ وابسته شد و او را به عنوان فرزند خود پذیرفت. پس از آن، لک لک ها نسخه مخصوص به خود از آمازون به نام Cornerstore را ایجاد کردند و از تجارت زایمان خارج شدند.

به عنوان یک بزرگسال، تولیپ (کتی کراون) با لک لک ها یا در Cornerstore سازگار نیست. او همچنین به طور تصادفی یک دختر بچه را ایجاد می کند که او را Diamond Destiny می نامد. تولیپ و جونیور برای پنهان کردن اشتباه خود تصمیم می گیرند که یک خانواده انسانی برای مراقبت از دایموند پیدا کنند. در همان زمان، تولیپ امیدوار است که با خانواده بیولوژیکی خود دوباره متحد شود.

 

The Sea Beast (2022)

The Sea Beast (2022)

یک دختر یتیم شجاع به نام Maisie روی کشتی شکارچیان هیولاهای دریایی در The Sea Beast که توسط کارگردان همکار Big Hero 6، کریس ویلیامز هدایت می شود، کنار می رود. ملوانان به دلیل توانایی های شکار خود مشهور هستند، اگرچه موقعیت آنها توسط دریاسالار جامعه آنها که مایل به جایگزینی آنها است در خطر است.

آنها برای آخرین شکار برای ردیابی یک هیولای دریایی قدرتمند به نام Red Bluster می روند، اما همانطور که Maisie به زودی کشف می کند، موجودات ممکن است آن گونه قصد بدی نداشته باشند که به خاطر آن شناخته شده اند.

به گفته استریمر، با رنگ‌های خیره‌کننده، هیجان‌های سریع و داستان‌سرایی کلاسیک، به راحتی می‌توان فهمید که چرا The Sea Beast تا اکتبر ۲۰۲۲ به پربیننده‌ترین فیلم انیمیشن اصلی نتفلیکس تبدیل شد. این فیلم همچنین پس از موجی از تمجیدهای منتقدان، نامزد بهترین انیمیشن بلند در اسکار شد. – K.J.

 

A Whisker Away (2020)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

هرگز نباید فراموش کرد که بسیاری از بهترین انیمیشن های جهان از ژاپن می آیند. انیمه A Whisker Away در ایالات متحده به عنوان نسخه اصلی نتفلیکس منتشر شد و واقعاً در میان فیلم‌های خانوادگی‌محورتر در این فهرست برجسته است.

در این فیلم، میو “موگه” ساساکی (میرای شیدا) یک دختر جوان ژاپنی است که ناامیدانه عاشق همکلاسی خود کنتو هینوده (ناتسوکی هانا) است.

وقتی هندوده احساساتش را برنمی‌گرداند، میو دلش می‌سوزد، به همین دلیل است که ماسک جادویی را می‌پذیرد که او را به گربه‌ای به نام تارو تبدیل می‌کند.

به عنوان تارو، میو سرانجام عشق و محبتی را که می خواهد از هینود دریافت می کند. اما اگر میو مراقب نباشد، ممکن است تا آخر عمر به عنوان یک گربه به دام بیفتد.

مگامایند (2010)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

همانطور که ویل فرل صداپیشگی می کند، مگامایند بزرگترین ابرشرور جهان و دشمن مترو من (برد پیت)، یک قهرمان بسیار شبیه سوپرمن است. داستان Megamind به بررسی این می‌پردازد که چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شخصیت عنوان در نهایت با شکست دادن مترو من به هر چیزی که فکر می‌کرده بود می‌رسد .

اما معلوم شد که مگامایند دزدی بدون مخالفت را دوست ندارد، بنابراین او یک فیلمبردار بدبخت، هال استوارت (جونا هیل) را به قهرمان جدیدی به نام تایتان تبدیل می کند.

در همین حال، زمانی که مگامایند با گزارشگر روکسان ریچی ( تجاوز در ونیز تینا فی) در حالی که به عنوان یک انسان مبدل شده بود، به جرم و جنایت از دست می‌دهد. متأسفانه برای مگامایند، زندگی جدید او بر اساس دروغ ساخته شده است و آنها در شرف افشا شدن هستند.

The Adventures of Tintin (2011)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

خوانندگان کتاب های مصور آمریکایی آنقدرها با ماجراهای تن تن هرژه که یکی از محبوب ترین کمیک های اروپایی تمام دوران است آشنا نیستند . اما استیون اسپیلبرگ و پیتر جکسون طرفداران بزرگی هستند، به همین دلیل آنها برای اقتباس انیمیشن CGI در سال 2011 از ماجراهای تن تن با هم همکاری کردند .

در این فیلم، تن تن (جمی بل)، روزنامه‌نگار جوانی که در دهه 50 در بلژیک زندگی می‌کند، با یک مجموعه‌دار متعصب، ایوان ایوانوویچ ساخارین (دانیل کریگ) و یک افسر پلیس اینترپل، بارنابی داوز (جو استار)، هر دو مواجه می‌شود.

که از آنها مدل کشتی او به نام تک شاخ را می خواهند. در داخل مدل سرنخی وجود دارد که می تواند به تکشاخ واقعی و گنج درون آن منتهی شود. هنگامی که تن تن متوجه می شود، او در کنار سگ شایان ستایش اسنوی و دوست جدیدش، کاپیتان آرچیبالد هادوک (اندی سرکیس) به یک ماجراجویی در جهان می رود.

The Road to El Dorado (2000)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

The Road to El Dorado اثری از دوران دیزنی لایت انیمیشن DreamWorks است، اما اکنون که در نتفلیکس قرار دارد دوباره کشف شده است. کوین کلاین و کنت برانا در نقش یک جفت کلاهبردار، تولیو و میگل، همبازی می شوند که نقشه شهر افسانه ای طلا را به دست می آورند: الدورادو.

پس از انجام یک سفر خطرناک به دنیای جدید، تولیو و میگل متوجه می شوند که الدورادو فراتر از وحشیانه ترین رویاهای آنها ثروتمند است. آنها همچنین روح خویشاوندی را در چل (رزی پرز) پیدا می کنند، زن جوانی که با این جفت وانمود به خدا بودن همراه می شود تا زمانی که هنگام خروج او را با خود ببرند.

با این حال، تولیو و میگل واقعاً از مردم الدورادو مراقبت می کنند و متوجه می شوند که باید از شهر در برابر فاتحان به رهبری هرنان کورتس (جیم کامینگز) محافظت کنند.

پاندا کونگ فو کار (2008)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

فرنچایز پاندای کونگ فو کار حضور گسترده‌ای در نتفلیکس از جمله سریال‌های انیمیشن اسپین‌آف و دو فیلم دنباله‌دار دارد. اکنون، فیلم اصلی پاندای کونگ فو کار دوباره روی استریمر بازگشته است، و هنوز هم بهترین فیلم در این فرنچایز است. جک بلک در نقش صدای پو، یک پاندای کونگ فو دوست که مطلقاً هیچ تمایل طبیعی به هنرهای رزمی ندارد، بازی می کند.

به همین دلیل است که استاد شیفو (داستین هافمن) وقتی به عنوان جنگجوی اژدها معرفی می شود، بسیار تمایلی به آموزش پو ندارد، مبارزی که قرار است شاگرد سابق شیفو (و دشمن فعلی)، تای لونگ (ایان مک شین) را شکست دهد. برای زندگی کردن با سرنوشت، پو باید راهی جدید برای تبدیل خود به یک مبارز قانونی پیدا کند.

شاه میمون (2023)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

نتفلیکس هرگز اجازه نمی دهد تابستانی بدون چند فیلم پرفروش خود بگذرد. شاه میمون ، انیمیشن بزرگ فصل نتفلیکس است و یک رمان چینی بسیار معروف را می گیرد و جان تازه ای به آن می بخشد.

جیمی او. یانگ در نقش میمون، میمون جوان وحشی که از شاه اژدها ( بوئن یانگ جزیره آتش ) سرپیچی می‌کند و یک سلاح از او می‌دزدد تا با یک شیطان روبرو شود و تحسین قبیله‌اش را جلب کند.

پس از اینکه میمون خود را پادشاه میمون ها اعلام کرد، دختر جوانی به نام لین (جولی هوانگ راپاپورت) داوطلب می شود تا به عنوان دستیار او کار کند. با این حال، لین یک راز تاریک دارد و پادشاه اژدها برای انتقام از میمون به خاطر دزدی از او می خواهد. و اگر میمون مراقب نباشد، ممکن است خود را در طول جنگ زندگی خود تنها ببیند.

بخوان 2 (2021)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

هر دو فیلم Sing موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای در باکس آفیس داشتند. اما در Sing 2 ، باستر مون (متیو مک کانهی)، جانی ( تارون اجرتون از پرنده سیاه )، مینا (توری کلی)، رزیتا (ریس ویترسپون)، گانتر (نیک کرول)، میس کرالی (گارث جنینگز) و اش اسکارلت جوهانسون) احساس می کند که باید دوباره خود را با بزرگ کردن شهر ردشور ثابت کند.

پس از ملاقات با غول رسانه ای جیمی کریستال (بابی کاناواله)، باستر با موفقیت او را با ایده اجرای نمایشی بر اساس آهنگ های کلی کالووی (بونو) می فروشد. مشکل این است که هیچ کس به خود زحمت نداد که اول از کلی بپرسد و او سال ها پس از مرگ همسرش گوشه نشین بوده است. و اگر باستر نتواند کلی را تحویل دهد، در دنیایی پر از دردسر خواهد بود.

بنابراین این چکمه ها: آخرین شستشو (2022)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

گربه ها قرار است 9 زندگی داشته باشند، و گربه چکمه پوش این تئوری را در فیلم های شرک و در فیلم های اسپین آف خودش آزمایش کرده است. گربه چکمه پوش: آخرین آرزو با روبه رو شدن گربه با یک بحران وجودی شروع می شود و متوجه می شود که به آخرین زندگی خود رسیده است. و پاسخ اولیه او فرار از آنچه هست است.

آخرین امید پوس برای بازپس گیری زندگی ماجراجویی خود، یافتن ستاره افسانه ای آرزوها و بازپس گیری زندگی های اضافی مورد نیاز او است. با این حال، بسیاری دیگر نیز ستاره آرزوها را می خواهند، از جمله برخی که ممکن است بیشتر از خود پوس به آن نیاز داشته باشند.

ابری با احتمال کوفته 2 (2013)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

بیل هدر نقش خود را به عنوان مخترع فلینت لاکوود در فیلم ابری با شانس کوفته 2 بازی می کند . فلینت پس از شروع به کار برای بت خود، چستر پنجم (ویل فورته)، متوجه می‌شود که تکثیر غذای معیوب او ظاهراً همچنان در حال کار است و غذای حساس در جزیره تولید می‌کند.

اگرچه چستر به فلینت می‌گوید که خودش مشکل را حل کند، او دوست دخترش، سم اسپارکس (آنا فارس) را می‌آورد. میمون او، استیو (نیل پاتریک هریس)؛ و دوستانشان “مرغ” برنت مک هیل (اندی سمبرگ)، مانی (بنجامین برات) و ارل دورو (تری کرو). با این حال، به نظر می رسد که Chester V دستور کار شوم خود را برای تکثیر غذا و ساخته های آن دارد.

نیمونا (2023)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

نیمونا یک انیمیشن انیمیشنی است که در پی ادغام دیزنی و فاکس از لغو شدن نجات یافت. عموماً اعتقاد بر این است که مضامین دگرباشان جنسی باعث شد دیزنی تمایلی به ادامه فیلم پس از ادغام نداشته باشد.

با این حال، نتفلیکس هیچ مشکلی با یک مرد برجسته، Ballister Boldheart (ریز احمد)، که عاشق مرد دیگری است، یا قهرمانی ناسازگار مانند Nimona (Chloë Grace Moretz) نداشت.

در یک دنیای قرون وسطایی آینده نگر، بالیستر برای قتل ملکه والرین (لورین توسن) قاب می شود. در حالی که مجبور به فرار می شود، بالیستر با نیمونا دوست می شود. او ممکن است آخرین متحد بالیستر در پادشاهی باشد، اما نیمونا بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. و راز او می تواند دوستی تازه یافته او را با Ballister از بین ببرد.

فیل جادوگر (2023)

بهترین فیلم های انیمیشنی درحال پخش نتفلیکس

نتفلیکس به تازگی اسکار بهترین انیمیشن را برای پینوکیو گیلرمو دل تورو به خانه برد ، و در حال حاضر یک انیمیشن قوی دیگر در این هفته منتشر شده است.

فیل جادوگر اقتباسی از رمان کیت دی کامیلو به همین نام است و داستان یتیم جوانی به نام پیتر (نوح ژوپ) را روایت می کند. تنها آرزوی پیتر در زندگی این است که خواهر گمشده اش، ادل (پیکسی دیویس) را پیدا کند، از طریق یک فالگیر، به پیتر گفته می شود که باید یک جادوگر (بندیکت وانگ) را پیدا کند، که یک فیل را احضار کند.

DC League of Super-Pets (2022)

DC League of Super-Pets (2022)

سگ ها بهترین دوست انسان هستند، حتی اگر آن مرد سوپرمن باشد (جان کرازینسکی). DC League of Super-Pets با تمرکز بر کریپتو (دواین جانسون)، یک ابرسگ از کریپتون که همان قدرت های سوپرمن را دارد، لیگ عدالت را در فضایی مناسب تر برای بچه ها تجسم می کند. او همچنین به شدت از ارباب خود محافظت می کند و کریپتو زمانی که کلارک کنت می خواهد با لویس لین (اولیویا وایلد) ازدواج کند، احساس خطر می کند.

اما زمانی که یک دشمن غیرمنتظره لیگ عدالت را شکست می دهد، کریپتو تیم جدیدی از حیوانات پناهگاه را پیدا می کند، از جمله Ace the Bat-Hound (کوین هارت) که قدرت های خود را به دست آورده اند. اکنون، لیگ سوپر حیوانات خانگی تنها امیدی است که لیگ عدالت باید روز را نجات دهد… اگر آنها بتوانند بفهمند چگونه قهرمان شوند. این فیلم همچنین در تاریخ 31 ژانویه از نتفلیکس خارج می شود، بنابراین تا می توانید آن را تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا