بازی و سرگرمیبهترین هاتکنولوژی

10 بهترین هدفون حذف نویز در سال 2024

هدفون های حذف نویز یکی از شگفتی های دنیای مدرن هستند. نه، به طور جدی، فناوری که آنها را به کار می‌اندازد ، جادویی مرزی است، و آرامش بسیار مورد نیاز را به اتوبوس‌ها و هواپیماهای روزمره، جلسات مطالعه و کار، و جلسات فیلم، موسیقی و پادکست ما می‌آورد. بهترین هدفون های حذف نویز ترکیبی عالی از ویژگی ها، از جمله حالت بسیار مهم ANC و شفافیت برای اجازه دادن به برخی صداهای بیرونی دارند. راحتی، عمر باتری و البته قیمت از دیگر عوامل مهم هستند.

در حالی که حذف فعال نویز مدتی است که وجود داشته است و تقریباً در هدفون‌ها از مدل‌های روی گوش (تمرکز ما در اینجا) تا هدفون‌ها استاندارد است ، این ویژگی در برخی از انواع دستگاه‌ها بهتر از سایرین است. نیازهای گوش دادن شما هر چه که ممکن است باشد، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

اما اگر هدفون QC Ultra برای شما مناسب نیست، ما این لیست گسترده از جایگزین های عالی را گردآوری کرده ایم. همه آنها نویز را حذف می کنند، اما هر جفت نقاط قوت خاص خود را دارد.

 

هدفون Bose QuietComfort Ultra

بهترین هدفون حذف نویز به طور کلی

Bose QuietComfort Ultra Headphones

Bose با هدفون پرچمدار بازطراحی شده خود یعنی QuietComfort Ultra دوباره در صدر قرار گرفته است. QC Ultra جایگزینی برای Bose Noise Cancelling Headphones 700 ، بازگشتی به فرم برای Bose است، که در میان سایر پیشرفت‌ها، به فرمت محبوب تاشو دوگانه بازگشته است و همچنین شامل چند آلومینیوم ممتاز و چرم مصنوعی نرم است. در پیشانی بند همانطور که آنها لوکس هستند، شما برای ANC به اینجا آمدید، پس بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

به نقل از بررسی سایمون کوهن : “QC Ultra به طور موثرتر از Apple AirPods Max و Sony WH-1000XM5 نویز را حذف می کند … وقتی صحبت از هدفون های بی سیم می شود، هدفون های QC Ultra پادشاه فعلی سکوت هستند.” این ستایش بالایی است. QC Ultras در جلوگیری از همه چیزهایی که به آنها نیاز دارید، مانند دفاتر پر سر و صدا، خیابان های شهر، و سر و صدای حمل و نقل، کار بسیار خوبی انجام می دهند.

و جدید برای Ultra، کنترل‌های ساده‌تر برای استفاده و توانایی ایجاد «حالت‌های» ANC خود هستند که می‌توانید آن‌ها را مورد علاقه خود قرار دهید و به راحتی بین آن‌ها جابه‌جا شوید، به‌جای اینکه مجبور باشید از میان موارد دلخواه از پیش تعیین‌شده محدودی که NCH 700 شما را مجبور به انجام آن کرده‌اید، استفاده کنید. حالت‌های شما می‌توانند حالت شفافیت Bose را نیز داشته باشند که نه تنها از نظر صدا با AirPods Max رقابت می‌کند، بلکه یک ویژگی جدید «Active Sense» را اضافه می‌کند که به‌طور خودکار صداهای بلند را تشخیص می‌دهد و ANC را روشن می‌کند تا گوش‌های شما را ایمن نگه دارد.

کیفیت صدا در QC Ultra نیز بهبود یافته است، با تصمیم Bose برای پاسخگویی به آنچه بسیاری از کاربران NCH 700 از درخشش بیش از حد در اوج شکایت داشتند. Ultras کمی سنگین‌تر نیز هستند و صدایی بزرگ‌تر و کامل‌تر را از جعبه پخش می‌کنند. و آنها هدفون های Bose هستند، بنابراین می دانید که صدای آنها عالی است، اما اگر بخواهید آنها را دقیقاً مطابق میل خود تنظیم کنید، برنامه Bose Music کیلومترها EQ دارد.

اوه، پس پشتیبانی از فرمت جدید برای aptX Adaptive کوالکام وجود دارد، که اگر یک گوشی اندرویدی دارید، می‌تواند صدای با کیفیت بالا را تا 24 بیت/96 کیلوهرتز یا صدای با کیفیت CD بدون افت در 16 بیت/48 کیلوهرتز ارائه دهد. کسانی از شما که اشتراک خدمات با کیفیت بالا مانند Tidal، Apple Music، یا Qobuz را دارید. QC Ultra همچنین اکنون از آهنگ‌های صوتی فضایی مانند Dolby Atmos Music پشتیبانی می‌کند ، اما آنها همچنین دارای ویژگی صوتی فضای مجازی «Immersive Audio» خود هستند که می‌تواند هر آهنگ استریو را بگیرد و یک صدای سه بعدی شبیه‌سازی شده ایجاد کند.

برای تمام جزئیات و بازی به بازی QC Ultra، باید بررسی کامل کوهن را بخوانید، اما ما با ذکر کیفیت عالی تماس QC Ultra و پشتیبانی از اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث و همچنین عمر باتری آن‌ها را به پایان می‌رسانیم. که 24 ساعت با شارژ (18 ساعت با صدای فراگیر) می نشیند. شارژ سریع 15 دقیقه ای 2.5 ساعت زمان بازی (2 ساعت در حالت غوطه ور) را برای شما به همراه خواهد داشت. خوش اومدی قهرمان

 

سونی WH-1000XM5

آخرین پرچمدار سونی

سونی WH-1000XM5

دویدن نزدیک به یک ثانیه نسبت به Bose QuietComfort Ultra، قابل توجه است، و برای اینکه کاملا واضح باشد، با یک جفت سونی WH-1000MM5 که دور سوراخ های گوش شما پیچیده شده اند، قطعاً نمی توانید اشتباه کنید. ANC آنها هنوز در بین بهترین ها در جهان است.

با بهبود WH-1000XM4 نسل قبلی به بیش از یک روش، ما شگفت زده شدیم که متوجه شدیم حتی ممکن است بهبودهایی انجام شود. اما قدرت های سونی چند ترفند دیگر در آستین داشتند.

برای شروع، XM5 به لطف سیستم بالشتک بهبودیافته و توزیع وزن بهتر از فنجان به فنجان، راحت‌تر است. از نظر صدای واقعی، جالب است که درایورهای بلندگوی XM5 25 درصد کوچکتر از درایورهای موجود در XM4 هستند و دارای مبدل های 30 میلی متری مبتنی بر فیبر کربن هستند که گوش دادن به هر سبک موسیقی را به لذت مطلق تبدیل می کند.

و بیایید قدرت حذف نویز فعال XM5 (ANC) را فراموش نکنیم. XM5 با استفاده از هشت میکروفون و دو پردازنده صوتی داخلی، به طور مداوم گوش می دهد و با هر محیطی که در آن هستید سازگار می شود و بهترین حذف نویز در بازار را ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن گوش دادن بدون اتلاف LDAC انحصاری سونی برای دستگاه‌های اندروید (با عرض پوزش، از طرفداران اپل)، عمر باتری کم، و مجموعه‌ای از موارد ضروری دیگر، به راحتی می‌توان فهمید که چرا نمی‌توانیم از هیاهوی سونی WH-1000XM5 دست برداریم.

 

سونی WH-1000XM4

کمی قدیمی، اما هنوز هم فوق العاده است

Sony WH-1000XM4

در حالی که WH-1000XM5 ممکن است جدیدترین و بهترین گزینه هدفون سونی باشد، WH-1000XM4 همچنان به عنوان یک انتخاب جایگزین با قیمت کمی پایین تر اما بسیاری از مزایای عالی یکسان باقی می ماند.

از نظر عمر باتری، WH-1000XM4 تا 30 ساعت با حذف نویز فعال و 38 ساعت بدون نویز ارائه می دهد. XM4 همچنین از الگوریتم‌ها و سخت‌افزارهای نرم‌افزاری پیشرفته‌ای برای حذف نویز فعال استفاده می‌کند، ابزارهای قدرتمندی که اساساً هرگونه نویز محیطی حواس‌پرتی را حذف می‌کنند.

مانند XM5s، XM4s همچنین دارای اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث است که به آن‌ها اجازه می‌دهد همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوند. اساساً، می‌توانید نتفلیکس را روی لپ‌تاپ خود تماشا کنید، با دستگاه تلفن همراه خود تماس تلفنی برقرار کنید، سپس بدون زحمت به لذت پخش جریانی خود بازگردید.

XM4 همچنین دارای سنسور سایش برای توقف خودکار محتوا در هنگام برداشتن هدفون و همچنین فناوری ارتقاء کیفیت موسیقی سونی، DSEE Extreme است.

اگر به دنبال راهی برای ساکت کردن دنیای بیرون هستید تا بتوانید برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود تنها بمانید، ما Sony WH-1000XM4 و همچنین ارتقاء جدیدتر آن را به شدت توصیه می کنیم. اگر می‌خواهید گزینه مشابهی برای حذف نویز که از سونی نیست مقایسه کنید، می‌توانید به Bose QuietComfort 45 نیز نگاهی بیندازید .

 

Bowers & Wilkins Px8

عجیب ترین هدفون حذف نویز

Bowers & Wilkins Px8

Px8 پیشنهاد جالبی را برای کسانی که کیف‌پول‌های عمیق دارند ارائه می‌کند: تقریباً دو برابر هزینه سایر هدفون‌های گران‌قیمت بپردازید و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لوکس را دریافت کنید که شامل صدای بی‌سیم باورنکردنی و حذف موثر نویز است.

البته، با این قیمت، شما همچنین یک طراحی راحت با بالشتک های بزرگ گوش، لایه های چرمی و نت های آلومینیومی دریافت می کنید که برای یک تناسب بادوام و زیبا ترکیب می شوند که می تواند ساعت ها بدون هیچ گونه ناراحتی دوام بیاورد. و درایورهای Carbon Cone با پشتیبانی از فناوری بی سیم بلوتوث aptX Adaptive برای بهترین تجربه بی سیم ممکن (فقط به خاطر داشته باشید که آیفون ها هنوز از aptX پشتیبانی نمی کنند) صدایی استثنایی ارائه می دهند.

عمر باتری نیز برای هدفون هایی در این اندازه بسیار خوب است و با یک بار شارژ تا 30 ساعت دوام می آورد. آیا همه این ویژگی ها در کنار هم ارزش قیمت فوق العاده بالایی دارند؟ این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید، اما این هدفون در حالی که تجربه صوتی بالایی را که انتظار دارید ارائه می‌کند، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، بنابراین امتیازات سبک می‌تواند برای شما بسیار مهم باشد. و اگر اینها را دوست دارید و مایلید کمی پول اضافی بپردازید، نسخه مک لارن Px8s را که Bowers & Wilkins با همکاری سازنده سوپراسپرت ساخته اند، بررسی کنید.

 

Sennheiser Momentum 4 Wireless

بهترین هدفون همه کاره

Sennheiser Momentum 4 Wireless

ممکن است Sennheiser مانند دیگر نام‌های هدفون تایتان سر و صدایی نداشته باشد، اما وقتی صحبت از مهارت و کارایی به میان می‌آید، شکی نیست که تجربه شنیداری شما با سرمایه‌گذاری روی مجموعه‌ای از Sennheisers فوق‌العاده خواهد بود، و Momentum 4 Wireless چنین نیست. استثنا.

Momentum 4 که برای همه نیازهای هدفون بلوتوث شما (پخش/مکث، پاسخگویی به تماس‌ها و تنظیم تنظیمات حذف نویز) با پوشیدن و تکان دادن تنها یک دکمه راحت است، در دو دسته اصلی یعنی کیفیت صدا و عمر باتری در صدر قرار می‌گیرد.

در مورد اولی، می توانید انتظار داشته باشید که انواع جزئیات را در آهنگ هایی که ممکن است میلیون ها بار شنیده اید بشنوید. این به لطف فداکاری Sennheiser برای ارائه کامل ترین صحنه صوتی ممکن به شنوندگان است. میانه ها و اوج ها در نقطه ای هستند، با مفصل بندی فراوان و بدون اعوجاج، و باس یکی از بهترین رده های پایینی است که از هر مجموعه ای از هدفون شنیده ایم.

حالا، آیا برای تاج گذاری لورل آماده اید؟ Momentum 4 Wireless تا 60 ساعت شارژدهی دارد و این قابلیت با فعال کردن حذف نویز فعال است. این موضوع سونی XM5 و Bose QC Ultra را در یک شات طولانی شکست می دهد و صادقانه بگویم، مارک های رقابتی باید از مشخصات باتری Momentum 4 Wireless به عنوان معیاری برای طراحی محصولات آینده استفاده کنند.

 

Apple AirPods Max

بهترین برای کاربران اپل

Apple AirPods Max

اپل در زمینه صدای شخصی در حال پیشرفت بوده است. نسل دوم ایرپاد پرو بالاخره فرود آمد و تاکنون موفقیت دیگری برای خط هدفون های بی سیم واقعی آنها بوده است. اما برای طرفداران اپل که هنوز قوطی های سطح بعدی روی گوش را ترجیح می دهند، AirPods Max (مجموعه ای زیبا و گران قیمت از هدفون های ANC) هنوز راه خوبی است – یا حداقل تا نسل بعدی این هدفون. AirPods Max در راه است.

طراحی آنها، با پوشش های آلومینیومی، هدبند مشبک توزیع کننده وزن، و برخی از بصری ترین کنترل هایی که تا به حال استفاده کرده ایم، واقعا استثنایی است. ما نمی‌توانیم در مورد کیفیت ساخت صحبت کنیم، که باعث شرمساری بیشتر قوطی‌های بی‌سیم پیشرفته دیگر می‌شود.

همانطور که کالب دنیسون در بررسی عالی خود از AirPods Max می گوید ، کیفیت صدا نزدیک است، اما کاملاً با Sony WH-1000XM4s برابری نمی کند، اما چیزی که واقعا ما را متحیر کرد، حذف نویز، حالت شفافیت و کیفیت تماس AirPods Max بود. – هر کدام از هدفون های حذف نویز Bose 700 بهتر هستند و با توجه به اینکه Bose چقدر خوب هستند، چیزی را می گوید.

می‌توانید از AirPods Max با دستگاه‌های غیر اپل استفاده کنید، اما انجام این کار باعث هدر رفتن استعدادهای AirPods Max خواهد شد. آن‌ها فوراً با دستگاه‌هایی مانند آیفون و مک جفت می‌شوند و می‌توانند در یک لحظه بین آن‌ها جابه‌جا شوند. ویژگی صوتی فضایی که با نسل اول و دوم AirPods Pro، Beats Fit Pro و AirPods 3 سازگار است، در AirPods Max شگفت‌انگیز است و اکنون می‌توانید آن را با آیفون‌های مختلف، iPads، M1 یا M2 Mac، Apple TV تجربه کنید. 4K و موارد دیگر.

آنها کامل نیستند – ما فکر می کنیم وزن سنگین آنها باعث می شود افراد نخواهند آنها را برای جلسات گوش دادن طولانی بپوشند، و کیف محافظ آنها به حق به دلیل عدم وجود محافظت از آن مورد تمسخر قرار گرفته است. و سپس، البته، قیمت وجود دارد.

با این حال، اگر از طرفداران اپل هستید که پول زیادی برای سرمایه گذاری روی صدای شخصی دارید، احتمالاً مجموعه ای بهتر از هدفون های حذف کننده نویز فعال تر از AirPods Max پیدا نخواهید کرد.

 

Bose QuietComfort 45

بهترین هدفون برای راحتی و سکوت

Bose QuietComfort 45

دقیقاً در نام آن وجود دارد. این هدفون نمادین حذف نویز Bose هم فوق‌العاده آرام و هم بسیار راحت هستند. تعداد کمی از سازندگان تجهیزات صوتی مانند Bose که بنیانگذار آن Amar Bose حذف نویز را که امروزه می شناسیم در سال 1989 اختراع کرد، ANC انجام می دهند.

Bose QC 45s کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌کند و سیمون کوهن، متخصص هدفون Digital Trend، صدای Bose آنها را به دلیل داشتن تعادل خوب فرکانس‌ها ستایش می‌کند: «بس هرگز در فرمول غایب نیست، اما راهش را هم زیر پا نمی‌گذارد. کوهن می نویسد: آهنگ هایی مانند فیل هایی که چکمه های رزمی پوشیده است.

و البته، ANC در کلاس جهانی است و هدفون‌ها را با سکوت کامل و واضحی که به آن معروف هستند، ارائه می‌کند، حتی اگر ویژگی‌های جذابی مانند تشخیص گفتار Sony WH-1000XM4 را نداشته باشند که به طور خودکار فعال می‌شود. حالت شفافیت (Bose آن را حالت آگاه می نامد) هنگامی که شروع به صحبت می کنید.

همانند پسر عموی خود، Bose Noise Cancelling Headphones 700 ، QC 45s هدفون های عالی برای برقراری تماس تلفنی هستند و بلوتوث چند نقطه ای اتصال همزمان به دو دستگاه را برای روز کاری یا تحصیلی شما آسان می کند.

عمر باتری در QuietComfort 45s 22 ساعت مناسب با شارژ با ANC روشن است، آنها فقط در 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شوند و یک زاپ سریع 15 دقیقه ای می تواند شما را تا سه ساعت استفاده کند.

 

1More SonoFlow

بهترین هدفون کاهش نویز ارزان قیمت

1More SonoFlow

فناوری حذف نویز بالاخره به اندازه کافی مقرون به صرفه شده است که بتوان آن را در برخی از هدفون های مقرون به صرفه یافت، و SonoFlow یک نمونه تقریباً عالی است که ANC مقرون به صرفه را با صدای عالی ترکیب می کند. در مقایسه با انتخاب های اپل یا سونی، در حالی که پول زیادی را پس انداز می کنید، به هیچ وجه تسلیم نمی شوید.

1More SonoFlow دارای ویژگی‌های مهمی مانند پشتیبانی از صدای با وضوح بالا، یک برنامه عمیق با گزینه‌های سفارشی‌سازی EQ فراوان و ANC است که شامل حالت شفافیت است. عمر باتری به ویژه باورنکردنی است، با روشن بودن ANC تا 50 ساعت را ارائه می دهد، چیزی که حتی هدفون های سطح بالا نیز برای رسیدن به آن مشکل دارند.

چند ایراد کوچک مانند عدم وجود سنسور سایش برای خاموش شدن خودکار وجود دارد، اما این ویژگی‌های بسیار ملایمی هستند که وقتی مقدار زیادی با چنین قیمت عالی دریافت می‌کنید، باید از آنها چشم پوشید.

 

PuroQuiet Plus

بهترین هدفون حذف نویز برای کودکان

PuroQuiet Plus

نسل جدید هدفون های بچه گانه PuroQuiet Puro Sound Labs، PuroQuiet Plus، وارد شده است، و اگرچه پیشرفت های زیادی نسبت به نسل گذشته وجود ندارد، اما با توجه به خوب بودن آنها، چیز بدی نیست.

PuroQuiet Plus USB-C و دو گزینه رنگی جدید (بنفش و سبز) را اضافه می کند، اما خارج از آن، مشخصات این هدفون قدرتمند ANC برای کودکان یکسان است.

ویژگی کلیدی که اکثر والدین با هدفون های کودک می خواهند، توانایی محدود کردن صدا است، که PuroQuiet Plus دارای محدودیت پیش فرض 85 دسی بل است (این حداکثر میزان صدایی است که کودکان باید برای مدت طولانی در معرض آن قرار گیرند تا از جلوگیری از آن جلوگیری کنند. آسیب شنوایی در طول زمان).

حذف نویز فعال عالی PuroQuiet Plus همچنین از نویز روزانه و صداهای پس‌زمینه جلوگیری می‌کند تا همه چیز را آرام و بی‌صدا نگه دارد تا به آرامش بچه‌ها کمک کند و به آنها کمک کند تمرکز بهتری داشته باشند.

در مورد کیفیت صدا، PuroQuiet Plus صدای بسیار خوبی برای یک جفت هدفون بچه گانه دارد و کیفیت مکالمه از میکروفون داخلی آن نیز مناسب است، اگر باید برای یادگیری از راه دور، بازی های آنلاین یا، یا، صحبت کردن با آنها استفاده شود. شما در تلفن واقعی بلوتوث و اتصال سیمی این هدفون را به راحتی به تلفن، تبلت، کنسول بازی و سایر دستگاه ها متصل می کند.

شما همچنین قدردانی خواهید کرد که اگرچه دقیقاً ارزان نیست، اما PuroQuiet Plus برای استفاده طولانی مدت راحت است و ساختار بسیار محکمی دارد که حداقل برخی از سوء استفاده‌هایی را که بچه‌ها ممکن است انجام دهند، تحمل می‌کند. آنها در واقع قیمت بسیار مناسبی نسبت به آنچه ارائه می دهند دارند.

 

سونی WH-XB910N باس اضافی

بهترین هدفون برای باس بیشتر

سونی WH-XB910N باس اضافی

اگر به دنبال آن باس در یک جفت هدفون حذف نویز هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. به واضح ترین حالت ممکن، تیم بازاریابی سونی در هنگام نامگذاری WH-XB910N یا به تازگی تسلیم شد یا یک لحظه شفافیت داشت: باس اضافی همان چیزی است که آنها نامیده می شوند و بیس اضافی قطعاً همان چیزی است که شما به دست می آورید. و این چیز خوبی است.

WH-XB910N با ظاهری شبیه به WH-1000XM4 محبوب (و قدیمی‌تر) اما 100 دلار ارزان‌تر، عالی به نظر می‌رسد و بیس اضافی مورد انتظار را با اقتدار، سروصدا و شفافیت و همچنین میانه‌های قوی و بلندی واضح ارائه می‌کند. اما همانطور که از مجموعه‌ای از قوطی‌هایی که چنین برچسب‌گذاری شده‌اند انتظار دارید، اگر باس برای شما زیاد است، برنامه همراه Sony Headphones Connect گزینه‌های EQing زیادی را ارائه می‌کند تا آن را با نوارهای لغزنده و تعداد زیادی از پیش‌تنظیم‌ها بر اساس انواع مختلف موسیقی بازگردانید. . پشتیبانی از کدک های صوتی AAC و SBC عالی است، اما کدک صوتی LDAC خود سونی با وضوح بالا به شما امکان می دهد از صدای 24 بیتی با کیفیت بالاتر نیز لذت ببرید.

حذف نویز در WH-XB910N نیز مناسب است و دارای کنترل صدای تطبیقی ​​سونی است که خود را با نویز محیط اطراف شما تغییر می‌دهد. علاوه بر این، آن‌ها مکان‌هایی را که بازدید می‌کنید در طول زمان یاد می‌گیرند تا تجربه‌ای متناسب‌تر داشته باشند. WH-XB910N در مورد تجربیات دقیق، همچنین از فناوری صوتی فضایی مبتنی بر شی سونی برای صدای فراگیر فراگیر پشتیبانی می کند.

خارج از ویژگی‌های صوتی، افراد حرفه‌ای نیز این قوطی‌ها را به دلیل اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث برای اتصال همزمان به دو دستگاه (مانند رایانه و تلفن شما هنگامی که نیاز به تغییر یکپارچه برای برقراری تماس دارید) دوست دارند، اما آنها از جفت سریع و سوئیفت نیز پشتیبانی می‌کنند. برای اتصال آسان با دستگاه های Android و Windows 10 جفت شود.

Sony WH-XB910N دارای عمر باتری جامد تا 30 ساعت در هر بار شارژ با ویژگی شارژ سریع است که می تواند 4.5 ساعت گوش دادن را پس از 10 دقیقه روی کابل شارژ به دست آورد.

 

Edifier WH950NB

بهترین هدفون با عمر باتری بالا

Edifier WH950NB

Edifier هدفون‌های خارق‌العاده‌ای می‌سازد، و WH950NB گواه این موضوع است و مجموعه‌ای از قوطی‌های ANC را با قیمت کمتر از 200 دلار ارائه می‌دهد.

WH950NB ها عملکرد خوبی دارند و به طور مداوم در مورد انواع موسیقی بخشنده هستند و صدای واقعی، کامل و متعادل را از درایورهای 40 میلی متری خود ارائه می دهند. کاربران اندروید از پشتیبانی از کدک بلوتوث LDAC لذت خواهند برد، به این معنی که شنوندگان نیز از توانایی خود در پخش صدای با وضوح بالا بهره مند خواهند شد. اما در غیر این صورت، WH950NB ها فقط از کدک استاندارد SBC پشتیبانی می کنند (ببخشید، دوستان AAC یا aptX). گزینه های EQing برنامه Edifier Connect شامل دو پیش تنظیم کلاسیک و پویا و همچنین گزینه ای برای ایجاد یک EQ سفارشی است. همچنین حالت‌های مخصوص موسیقی، تئاتر و بازی وجود دارد که حالت آخر آن تاخیر 80 میلی‌ثانیه‌ای برای بازی‌های سریع ارائه می‌کند.

به نظر می‌رسد که لد را در اینجا دفن کرده‌ایم – Edifier WH950NB دارای طولانی‌ترین عمر باتری در لیست ما با حداکثر 35 ساعت در هر شارژ با ANC روشن و 55 ساعت قابل توجه با خاموش بودن آن است. در این مورد، حذف نویز این هدفون ها به خوبی کار را انجام می دهد، و اگرچه مانند هدفون های سونی یا بوز در قفسه بالایی نیستند، اما با قیمتی که دارند، به طور موثر همه چیز را از صدای پس زمینه در خیابان ها و صدای کم در پروازهای طولانی مسدود می کنند. پنج تنظیمات ANC برای انتخاب وجود دارد، از جمله حذف نویز زیاد، حذف نویز کم، کاهش باد، صدای محیط و حذف نویز خاموش.

Edifier WH950NB، مانند سایر موارد موجود در لیست ما، اتصال چند نقطه ای بلوتوث و جفت سریع Google را برای کاربران اندرویدی نیز ارائه می دهد. در نهایت، اگر نگران شنوایی خود هستید ، WH950NB ها حداکثر محدودیت صدا را 85 دسی بل ارائه می دهند که می توانید برای ایمن نگه داشتن گوش های خود در برنامه فعال کنید.

 

سوالات متداول

هدفون های حذف نویز چگونه کار می کنند؟

آنها از میکروفون های بیرونی برای ضبط صدای اطراف شما استفاده می کنند. سپس فرکانس‌های منطبق با فاز معکوس را بازتولید می‌کنند تا نویز محیط را از بین ببرد. توضیح کامل ما در مورد حذف نویز فعال را نیز بررسی کنید .

به خاطر داشته باشید، ANC (حذف نویز فعال) با حذف نویز غیرفعال بسیار متفاوت است. حذف غیرفعال نویز به ساخت هدفون، ساخته شده با مواد و مناسب برای جلوگیری از نویز اشاره دارد. ANC از میکروفون‌ها استفاده می‌کند و بازخورد منطبق را ایجاد می‌کند، که در حذف صداهای یکپارچه پس‌زمینه بسیار مؤثرتر است.

آیا هدفون های حذف نویز ارزش آن را دارند؟

اگر قصد دارید در محیط های پر سر و صدا گوش دهید، قطعا. این می تواند شامل ترافیک شلوغ اطراف، صدای غرش قطار یا مترویی که سوار می شوید، پچ پچ بلند در یک کافه، یا فقط ناله یک رادیاتور پر سر و صدا باشد.

آیا هدفون های حذف نویز بهتر از گوش گیر هستند؟

نه همیشه. ایرپلاگ ها معمولاً می توانند کار بهتری برای جلوگیری از نویز انجام دهند، اما مزیت پخش صدا را ندارند.

آیا هدفون های حذف نویز بدون موسیقی کار می کنند؟

بله، هدفون‌های حذف کننده نویز بدون پخش موسیقی، نویز بیرونی را کاهش می‌دهند، اما وقتی موسیقی از بالا پخش می‌شود، تقریباً همیشه اوضاع آرام‌تر به نظر می‌رسد.

حالت شفافیت در هدفون ANC چیست؟

حالت شفافیت – که نام‌های مختلفی از برندی به برند دیگر دارد، مانند حالت اجتماعی، حجم جهانی و شنیدن، با میکروفون‌های ANC هدفون کار می‌کند تا به جای مسدود کردن آن، مقداری نویز خارجی وارد شود. زمانی که می خواهید از صداهای اطراف خود آگاه شوید، مانند گوش دادن به صدای کسی که ممکن است نام شما را صدا کند، یا به ایستگاه مترو آتی، یا مثلاً به گریه کودکی که در حال گریه کردن است، بسیار مفید است.

آیا استفاده از هدفون های حذف نویز در مکان های شلوغ ایمن است؟

هر نوع موسیقی با صدای بلند یا حذف نویز باعث می شود شما کمتر از محیط اطراف خود آگاه شوید، بنابراین مهم است که به خاطر داشته باشید که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. همانطور که گفته شد، حذف نویز به خصوص خطرناک نیست: صداهای بلند و ناگهانی هنوز هم می توانند از بین بروند، و همیشه می توانید زمانی که نیاز به توجه به آنچه در اطرافتان می گذرد به حالت شفافیت تغییر دهید.

آیا حذف نویز فعال باتری هدفون را خالی می کند؟

بله، حالت‌های ANC باتری هدفون را سریع‌تر خالی می‌کند. اینکه چقدر سریعتر به مدل بستگی دارد، اما می توانید انتظار داشته باشید که عمر باتری حدود 1/3 کمتر از بدون ANC باشد. اگر نگران تأثیر آن بر زمان باتری هستید، با روشن بودن ANC به دنبال رتبه‌بندی باتری باشید. ما معمولاً هر گونه تفاوت را در بررسی هدفون خود لیست می کنیم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. جای تأسفست که از برند بیرداینامیک آلمان که امسال صدمین ساگردش بود و در میان حرفه ای ها بعنوان مرجع صدا ازش نام میبرند، مدلی را نام نبردید! مثلا blue BYRD 2nd gen یا FREE BYRD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا