بازی و سرگرمی

Call of Duty: Modern Warfare 3 چه زمانی عرضه می شود

قسمت بعدی Call of Duty ، Modern Warfare 3 ، قرار است تا چند روز دیگر برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود. بازیکنان در حال حاضر از کمپین MW3 لذت می‌برند، که در عین حال یک تجربه تک‌نفره چشمگیر را به آنها می‌دهد. Modern Warfare 3 دارای ترکیبی جذاب از موارد دلخواه قدیمی مانند لغو بارگذاری مجدد و ویژگی های گیم پلی جدید است. به عنوان دنباله مستقیم Modern Warfare 2 در سال 2009 ، MW3 شامل 16 نقشه دوست داشتنی است که حس و حال نوستالژیکی به آن اضافه می کند.

 

Modern Warfare 3 به طور رسمی در 10 نوامبر عرضه می شود، اما Infinity Ward یک پنجره پیش بارگذاری برای حالت های مختلف از جمله Multiplayer و Zombies با جوایز اسرارآمیز فراوان معرفی کرده است . این پنجره پیش بارگذاری به طرفداران COD اجازه می دهد تا Modern Warfare 3 را قبل از راه اندازی آن دانلود و نصب کنند. در اینجا زمانی است که Multiplayer برای Call of Duty: Modern Warfare 3 عرضه می شود .

Call of Duty Modern Warfare 3

چه زمانی می توانید COD MW3 Multiplayer را دانلود کنید؟

بازیکنان می توانند Modern Warfare 3 Multiplayer را در تاریخ 8 نوامبر در ساعت 10 صبح PT/ 13:00 به وقت شرقی بر روی تمامی پلتفرم های بازی، از جمله کنسول های بازی و رایانه های شخصی، از قبل بارگذاری کنند . برای سایر نقاط جهان، در اینجا چند زمان انتشار دیگر آمده است:

  • 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ (8 نوامبر)
  • 7 بعد از ظهر CET (8 نوامبر)
  • 3 صبح JST (9 نوامبر)
  • 5 صبح AEDT (9 نوامبر)

حالت چند نفره یک حالت بازی کلاسیک Call of Duty است که به گیمرها این امکان را می دهد تا در حالت های بازی کوتاه با سایر بازیکنان بازی کنند. در حالی که Modern Warfare 3 چندین حالت جدید مانند زامبی را برای کاربران معرفی می کند، طرفداران خوشحال هستند که حالت چند نفره همچنان در دسترس خواهد بود.

کمپین فعلی MW3 کاملاً تک نفره است، که بازیکنان را از بازی با دیگران و شیرجه رفتن به حالت داستانی با دوستان باز می دارد. خوشبختانه، بازیکنان برای لذت بردن از MW3 با هم تیمی های خود نیازی به صبر طولانی ندارند.

Call of Duty Modern Warfare 3

MW3 Multiplayer چه زمانی عرضه می شود؟

بازی چند نفره COD MW3 در تاریخ 9 نوامبر از ساعت 3 صبح تا 10 بعد از ظهر PT برای بازیکنان کنسول عرضه خواهد شد . در مورد رایانه‌های شخصی، بازی چند نفره باید در ساعت 21 PT در 9 نوامبر در دسترس باشد .

برای طرفداران Call of Duty در مناطق دیگر، بازی باید تا این زمان ها به صورت زنده پخش شود:

  • 5 صبح به وقت گرینویچ (10 نوامبر)
  • 6 صبح CET (10 نوامبر)
  • 2 بعد از ظهر JST (10 نوامبر)
  • 4 بعد از ظهر AEDT (10 نوامبر)

در این بین، بازیکنان می‌توانند از کمپین Modern Warfare 3 لذت ببرند ، که دارای ماموریت‌های مبارزه باز با جوایز، دستاوردها و غنائم مختلف است . این کمپین در مجموع دارای 15 ماموریت است که به بازیکنان محتوای بیش از اندازه کافی برای شیرجه رفتن قبل از راه اندازی رسمی می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا