بازی و سرگرمی

فیلم بیوگرافی ایلان ماسک به کارگردانی دارن آرونوفسکی ساخته خواهد شد

همه ما می‌دانستیم که این فقط یک مسئله زمان است که یکی از ثروتمندترین و بحث‌برانگیزترین مردان جهان تحت درمان بیوگرافی قرار گیرد و اکنون این اتفاق در حال رخ دادن است. ایلان ماسک در حال ساخت فیلم شخصی خود است که توسط کارگردان سرشناس دارون آرنوفسکی ساخته شده و توسط A24 تهیه شده است.همانطور که در ابتدا توسط Theتنوع.

این فیلم قرار است بر اساسبیوگرافی مجاز والتر ایزاکسون،که سهم خود را از بررسی های نامطلوب دریافت کرده استمانندلس آنجلس تایمزنویسنده پیشنهاد می کند “بیشتر پیش بینی های مطمئن ماسک را به عنوان انجیل می پذیرد” وروزنامه گاردینفراخوانی آنیک “درب بدون بینش”. البته همه بررسی ها آنقدر وحشتناک نبودند، اما بسیاری به کتاب ایزاکسون به عنوان نمونه ای واضح از خطرات روزنامه نگاری دسترسی اشاره می کنند.

ایزاکسون همچنین بیوگرافی استیو جابز را نوشت که در سال 2015 در فیلمی با بازی مایکل فاسبندر و کارگردانی دنی بویل اقتباس شد. این فیلم در نهایت یک اقتباس فوق‌العاده آزاد از کتاب ایزاکسون بود، بنابراین خواهیم دید که آرونوفسکی با مواد چه می‌کند. اگر کسی بتواند مهر شخصی خود را روی چیزها بگذارد، کارگردانی است که پشت سر مادر!، نهنگ، مرثیه ای برای یک رویا و قو سیاه است.

این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز هیچ نویسنده ای پیوست نشده است و هیچ اطلاعیه ای برای انتخاب بازیگر وجود ندارد. در یک تاپیک اخیر ردیت، بهترین انتخاب‌های نظر دهندگان برای ماسک، نیکلاس کیج، رامی مالک، جسی آیزنبرگ و رابرت داونی جونیور بودند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا