بازی و سرگرمی

Rockstar از انتشار تریلر GTA 6 در ماه دسامبر خبر داد

پس از گزارش قبلی مبنی بر اینکه اولین نگاه به Grand Theft Auto 6 در ماه آینده عرضه خواهد شد ، توسعه دهنده Rockstar Games رسما این خبر را تایید کرد. سام هاوسر پیام جدیدی را در وب سایت Rockstar منتشر کرد و تأیید کرد که تریلر «بعدی Grand Theft Auto» در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد، تاریخی که مصادف با بیست و پنجمین سالگرد سری Grand Theft Auto است.

هاوسر نوشت : «ماه آینده بیست و پنجمین سالگرد Rockstar Games است . ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا به شما اطلاع دهیم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر را برای Grand Theft Auto بعدی منتشر خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا سال‌های بیشتری این تجربیات را با همه شما به اشتراک بگذاریم.

عجیب است که این تاریخ مطابق با نسخه 2023 رویداد جوایز بازی است که در 7 دسامبر برگزار می شود. در حالی که مجری و سازمان دهنده جف کیلی در مورد حضور GTA 6 در نمایشگاه جوایز اظهار نظری نکرده است، اما این اتفاق نخواهد افتاد. غیرعادی است زیرا Game Awards مرتباً تریلر بازی های بزرگ را منتشر می کند و حتی رویدادی بود که در آن اولین نگاه به کنسول Xbox Series X برای اولین بار به نمایش گذاشته شد.

آخرین ورودی از سری GTA، Grand Theft Auto V، در سال 2013 بر روی کنسول های PS3 و Xbox 360 وارد شد. این بازی از آن زمان تا کنون حضور دائمی در نمودارها داشته است، تا حدی به لطف نسخه‌های ارتقا یافته در نسل‌های جدید کنسول و موفقیت بزرگ GTA Online به عنوان یک سرویس زنده به بازی. در دهه گذشته، Rockstar Games همچنین Red Dead Redemption 2، یک ریمستر Red Dead Redemption و Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را منتشر کرده است.

درباره زمان عرضه GTA 6، استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت مادر Rockstar، Take-Two، به تاریخ انتشار اواخر 2024 یا اوایل 2025 اشاره کرد . زلنیک در تماسی با سود در آگوست 2023 اشاره کرد که آن سال مالی 2025 – آوریل 2024 تا مارس 2025 – یک “نقطه عطف قابل توجه” برای شرکت خواهد بود. Take-Two نیز امروز گزارش درآمد خود را منتشر خواهد کرد، بنابراین این اطلاعیه در کنار آن اتفاق می افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا