بازی و سرگرمی

ریمستر بازی The Last Of Us Part II معرفی شد

شرکت سونی به تازگی مشخص کرد که نسخه ریمستر بازی The Last Of Us Part II در ماه ژانویه برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. عنوانی که دارای گرافیک بهبودیافته بوده و تجربه گیم پلی بهتری رقم می‌زند.

به گفته شرکت ژاپنی سونی، این عنوان برنامه‌ریزی شده در تاریخ 19 ژانویه 2024 یا 29 دی 1402 دردسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 5 قرار گیرد. طبق اعلام شرکت سازنده، این نسخه دارای زمان بارگذاری بهبود یافته، گرافیک 4K در حالت Fidelity کنسول و ادغام کامل با کنترلر بی سیم DualSense جدید PS5 است. Insider Gaming و چندین افشاگر در X ابتدا در مورد نسخه ریمستر  بازی The Last Of Us Part II شایعاتی را فاش کردند و اکنون این خبر به حقیقت تبدیل شد.

نسخه ریمستر علاوه بر ویژگی‌های گفته شده یک حالت No Return دارند که به بازیکنان اجازه می‌دهد مسیرهای مراحل تصادفی انتخاب کنند. همچنین بازیکنان این قابلیت را دارند تا در یک جدول جهانی به رقابت با هم بپردازند. ناگفته نماند نسخه ریمستر علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، دارای سه سطح جدید شده که در نسخه اولیه وجود نداشته است.

ریمستر بازی The Last Of Us Part II معرفی شد

سونی و استودیو ناتی داگ در تلاش هستند یک نسخه ریمستر ارزشمند را در اختیار طرفداران و بازیکنان قرار دهند. این عوامل که سابقه درخشانی در ارائه بازی‌های برجسته داشته، حال باری دیگر بازگشته تا اثری فاخر را به بازیکنان ارائه دهند. در این عنوان گیمرها یک تجربه همه جانبه خواهند داشت، بخصوص اینکه بازی را می‌توانند روی کنسول نسل نهمی سونی اجرا کرده و لذت ببرند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت بازی مراجعه کنید. سونی گفته شده با همکاری ناتی داگ در حال توسعه نسخه جدید بوده اما اطلاعاتی از این نسخه در دست نیست و نمی‌دانیم چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد. هر چه است با یک بازی انحصاری کنسول پلی استیشن و ویژه پلی استیشن 5 رو به رو هستیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا