بازی و سرگرمی

تصاویری از بزرگ ترین کشتی هوایی جهان

با طلوع آفتاب در دره سیلیکون، جهان اولین نگاه خود را به Pathfinder 1 می‌کند، یک نمونه اولیه کشتی هوایی الکتریکی که سازنده آن LTA Research امیدوار است بتواند عصر جدیدی را در سفرهای هوایی سازگار با آب و هوا آغاز کند و فعالیت‌های بشردوستانه سرمایه‌گذار آن، گوگل را تسریع بخشد. یکی از بنیانگذاران سرگئی برین.

این کشتی هوایی – نمایه استیمپانک سفید برفی آن که از بزرگراه شلوغ 101 قابل مشاهده است – از فناوری هواپیماهای بدون سرنشین مانند کنترل‌های fly-by-wire، موتورهای الکتریکی و حسگر لیدار استفاده کرده و آنها را به چیزی بلندتر از سه بوئینگ 737 تبدیل کرده است که به طور بالقوه قادر به حمل هستند. تن بار بیش از صدها مایل.

آلن وستون، مدیر عامل LTA در آستانه رونمایی به TechCrunch گفت: «10 سال از خون، عرق و اشک گذشته است. اکنون ما باید نشان دهیم که این می تواند به طور قابل اعتماد در شرایط دنیای واقعی پرواز کند. و ما این کار را انجام خواهیم داد.»

یک سری آزمایش‌های پروازی جاه‌طلبانه‌تر در راه است، قبل از اینکه Pathfinder 1 به آکرون، اوهایو منتقل شود، جایی که LTA Research در حال برنامه‌ریزی یک کشتی هوایی حتی بزرگ‌تر به نام Pathfinder 3 است. این شرکت در نهایت امیدوار است که خانواده‌ای از کشتی‌های هوایی تولید کند تا در جاده‌ها امداد رسانی به بلایا ارائه کند. و فرودگاه ها و همچنین حمل و نقل مسافر با کربن صفر آسیب دیده اند.

با این حال، برای سال آینده، به نظر می رسد این کشتی هوایی غول پیکر تبدیل به یک نقطه عطف دره سیلیکون شود، زیرا مواد و سیستم های جدید آن به طور روشمند در فاصله زمانی شرکت هایی مانند گوگل، متا و آمازون قرار می گیرند.

وستون گفت: “من در مورد پتانسیل ساختن فقط یک کشتی هوایی، بلکه پایه گذاری بسیاری از کشتی های هوایی که قرار است ساخته شوند، هیجان زده هستم.” نوآوری‌ها و فناوری‌هایی که می‌خواهیم نشان دهیم، پتانسیل ایجاد پایه‌های یک صنعت جدید را دارند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا