بازی و سرگرمی

فصل بعدی بازی Fortnite با این ویژگی ها واقعا جذاب است

پس از رویداد بیگ بنگ، فصل 5: Underground تغییرات بزرگی را در بازی رویال بازی Fortnite معرفی می کند. همچنین پیتر گریفین هم آنجاست.

Fortnite در حال حرکت به زیر زمین است. پس از رویداد بیگ بنگ در روز شنبه ، که منجر به نابودی جزیره فصل 4 شد، تغییرات بزرگی در فصل جدیدی به نام «زیر زمین» در بتل رویال رخ می دهد. این شامل یک جزیره جدید، ویژگی‌های گیم‌پلی مانند باس‌ها، پوسته‌های لگو و البته شخصیت‌های دارای مجوز بیشتری مانند Metal Gear ’s Solid Snake و پیتر گریفین از Family Guy است .

بیایید با جزیره شروع کنیم. در آپدیت – که بازی را به Chapter 5: Season 1 می آورد – جزیره بتل رویال کاملاً تغییر کرده است که به معنی تعدادی مکان جدید است. یک راه‌آهن – کامل با قطاری که واقعاً می‌توانید با آن سفر کنید – و همچنین اسکله‌های تفریحی، عمارت‌ها و یک منطقه مرتع کاملاً جدید وجود دارد. همچنین مقدار زیادی برف وجود دارد.

در مورد تغییرات گیم پلی، جزیره اکنون مملو از پنج شخصیت رئیس است – یکی از آنها پیتر گریفین است. شکست دادن آنها به بازیکنان یک مدال با یک ویژگی بسیار مفید می دهد: توانایی بازسازی سپرها در طول زمان. اما یک نقطه ضعف نیز دارد، زیرا نگه داشتن مدالیون به بازیکنان دیگر درباره موقعیت شما در نقشه هشدار می دهد. Epic می‌گوید: «هرچه مدال‌های بیشتری داشته باشید، شعاع مکان دقیق شما دقیق‌تر است.

سایر موارد اضافه شده عبارتند از: یک SUV برای رانندگی، سلاحی به نام سپر بالستیک که به شما امکان می‌دهد «در حین شلیک همزمان با تپانچه از خود با سپر دفاع کنید»، گزینه حرکت در حین بهبود یا بازیابی سپرها، و توانایی سلاح های مد در مکان های خاصی در اطراف جزیره. همچنین نوع جدیدی از لوازم آرایشی درون بازی وجود دارد.

فصل بعدی بازی Fortnite با این ویژگی ها واقعا جذاب است

اکنون علاوه بر شخصی سازی شخصیت و سلاح های خود، می توانید وسایل نقلیه را شخصی سازی کنید. شما می‌توانید بدنه‌ها، برگردان‌ها و چرخ‌های مختلفی را انتخاب کنید و به محض اینکه در بازی سوار ماشین اسپورت شوید، وسیله نقلیه به انتخاب شما تغییر خواهد کرد. (برخی موارد از Rocket League برای کسانی که هر دو بازی را انجام می دهند، منتقل می شود.)

برای کسانی که نبرد پاس این فصل را می‌گیرند، در نهایت می‌توانند تمام شخصیت‌های رئیس جدید را در کنار نسخه جدید جونز و بعداً در فصل، Solid Snake باز کنند.

و سپس لگو وجود دارد. روز شنبه، Epic یک تجربه درون‌بازی به نام Lego Fortnite را معرفی کرد ، که بخشی از یک همکاری در حال انجام است که به عنوان یک بازی «کاردستی بقا» توصیف می‌شود که در ۷ دسامبر در داخل Fortnite عرضه می‌شود .

اما این همکاری به پوسته های بازی نیز گسترش می یابد . اکثر پوسته‌های موجود – بیش از 1200، طبق گفته Epic – دارای یک گزینه سبک لگو هستند که دقیقاً همان چیزی را که به نظر می‌رسد انجام می‌دهد و شخصیت‌هایی مانند Peely the mûز را در آجرهای لگو ارائه می‌کند. به نظر می رسد که این سبک ها فقط در تجربه های لگو در داخل Fortnite قابل استفاده خواهند بود .

راه اندازی فصل 5 در زمان بسیار شلوغی برای Fortnite انجام می شود . این بازی با انتشار بازی Fortnite OG در ماه نوامبر ، که جزیره اصلی و بسیاری از مکان‌ها، آیتم‌ها و شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را بازگرداند، محبوبیت زیادی دریافت کرد . به گفته Epic ، این به بزرگترین روز در تاریخ بازی منجر شد، با بیش از 44 میلیون بازیکن در 4 نوامبر. همه اینها با رویداد زنده The Big Bang در روز شنبه به اوج خود رسید، که نه تنها جزیره فصل 4 را ویران کرد، بلکه یک کنسرت مجازی از امینم را نیز به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا