بازی و سرگرمی

حسابهای پلی‌ استیشن در حال بن شدن هستند و هیچ‌ کس علت آن را نمی داند

گیمرهای پلی استیشن گزارش می دهند که بدون هیچ دلیل روشنی، حساب ها و بازی های خود را روی PS4 و PS5 قفل کرده اند.
بسیاری از کاربران شبکه پلی‌استیشن روز دوشنبه گزارش دادند که حساب‌هایشان به طور غیرمنتظره‌ای برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است.

سونی در پیامی به یکی از کاربران گفت: «این حساب به‌دلیل نقض شرایط سرویس و قرارداد کاربر شبکه پلی‌استیشن برای همیشه از شبکه پلی‌استیشن تعلیق شده است» . یکی از کاربران در Reddit گزارش داده است که پیام مشابهی دریافت کرده است ، و نگاهی به حساب های پلی استیشن در فیس بوک و اینستاگرام ده ها نفر را نشان می دهد که در چند ساعت گذشته اعلان های مشابهی دریافت کرده اند. همچنین گزارش‌هایی از انجمن بازی ResetEra و خوانندگان Verge که در صندوق پست راهنمایی‌های ما نوشتند، دیده‌ام .

حساب‌ های پلی‌ استیشن در حال بن شدن هستند و هیچ‌ کس علت آن را نمی داند
برخی از کسانی که این تعلیق ها را دریافت کرده اند به طور قابل درک ناراحت هستند، زیرا ممکن است پول زیادی را صرف بازی های دیجیتال پلی استیشن کرده باشند که دیگر به آنها دسترسی ندارند.

سونی به طور عمومی این مشکلات را تایید نکرده است. هیچ مشکلی در صفحه پشتیبانی سونی «اعلامیه‌های مهم» ذکر نشده است و این شرکت در حساب‌های اجتماعی PlayStation یا Ask PlayStation خود در X (توئیتر سابق) در مورد آنها پستی ارسال نکرده است. این شرکت بلافاصله به درخواست ما برای اظهار نظر پاسخ نداد.
مشخص نیست که مشکلات چقدر گسترده است. من PS5 خود را بوت کردم و می‌توانستم مثل همیشه به Baldur’s Gate 3 و Fortnite بپرم، و همچنین توانستم بدون دیدن ممنوعیت وارد برنامه PlayStation iOS شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا