بازی و سرگرمی

گوگل به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری پلی استور رسید

یکی از مهمترین عناوین هفته گذشته، پیروزی اپیک گیمز در برابر گوگل در دادگاه ناحیه کالیفرنیای شمالی بود. دعوای حقوقی سه ساله با تصمیم هیئت منصفه که گوگل در بازار توزیع اپلیکیشن اندروید و خدمات صورتحساب درون برنامه ای انحصار دارد حل و فصل شد. این توافق دادگاه تنها موردی نبود که گوگل با آن مبارزه کرد، زیرا سازنده اندروید همچنین با یک شکایت ضد تراست علیه ائتلافی از دادستان های کل از 50 ایالت ایالات متحده روبرو بود.

گوگل در ماه سپتامبر با مقامات حقوقی ایالات متحده به توافق رسید و ما اکنون جزئیات کامل تسویه حساب را دریافت می کنیم که شامل 700 میلیون دلار کمک به صندوق تسویه حساب و برخی تغییرات در عملکرد فروشگاه Play در ایالات متحده است.

google_reaches_700_million_play_store

گوگل 630 میلیون دلار به یک صندوق تسویه حساب پرداخت خواهد کرد تا “بر اساس طرحی که دادگاه تایید کرده به نفع مصرف کنندگان توزیع شود”. 70 میلیون دلار باقیمانده به صندوقی که توسط همه 50 ایالت آمریکا با هماهنگی دادستان کل هر ایالت استفاده می شود، کنار گذاشته خواهد شد.

گوگل به سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث را روی دستگاه‌های خود بارگذاری کنند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا گزینه‌های صورت‌حساب برنامه‌های جایگزین را پیاده‌سازی کنند. صورت‌حساب انتخاب کاربر به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های قیمت‌گذاری متفاوتی را در برنامه یا بازی خود به کاربران برنامه نشان دهند، از جمله مواردی که فروشگاه Play را دور می‌زنند.

توسعه دهندگان همچنین می توانند هزینه های فروشگاه برنامه را در فروشگاه Play افشا کنند. گوگل همچنین تأیید کرد که فرآیند بارگذاری جانبی برنامه ها را با گزینه استفاده از API و تقسیم ویژگی ها برای کمک به نصب برنامه ها ساده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا