بازار

سنگ اسلب برای تی وی روم

سنگ اسلب برای تی وی روم | طراحی اتاق نشیمن و پذیرایی محدود به کفپوش ها، مبلمان و یا تزئینات نیست. می‌توانید با طراحی دیوار پشت تلویزیون ، علاوه بر اینکه به زیبایی و کیفیت فضا بیافزایید ، از تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود یا گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان لذت ببرید.
اگر یک تی وی روم (TV Room) یا همان اتاق تلویزیون مجزا در خانه خود داشته باشید بسیار ایده آل و عالی است. اگر فضای کافی ندارید اما نیاز به یک تغییر اساسی و مطلوب در خانه و مجزا کردن فعالیت ها از هم دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که فضای پشت تلویزیون را با استفاده از سنگ های اسلب جان ببخشید.
بسیار دیده ایم که از سنگ های آنتیک با ابعاد کوچک ، کاغذ دیواری ، برچسب ها و پوسترهای دیواری مختلف و…. برای طراحی و دکوراسیون پشت تلویزیون استفاده می شود ؛ اما این انتخاب‌ها اغلب باعث شلوغ شدن فضای پشت تلویزیون و دیزاین خانه شده و خیلی زود خسته کننده می شود. در حال حاضر بهترین انتخاب برای تزئین و طراحی دیوار پشت تلویزیون (TV Wall) استفاده از سنگ‌های اسلب است.
در ادامه به شما خواهیم گفت که سنگ اسلب پشت تلویزیون ، چگونه طرحی مناسب ایجاد می‌کند که در عین زیبایی و حتی سادگی ، خسته‌کننده نیست.

تمامی سنگ های مذکور ، در مجموعه سنگ پارسی قابل مشاهده و خریداری هستند. سنگ پارسی تولیدکننده و صادر کننده فعال در صنعت سنگ و ساختمان و نامی آشنا و مطمئن برای طراحان ، معماران ، پروژه سازان و پیمانکاران بزرگ ایران می باشد ، که از سال 1388 شروع به فعالیت نموده است ، با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع سنگ های ساختمانی داخلی و خارجی سعی بر ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و خوش قیمت دارد.

چه سنگی برای تی وی روم مناسب است ؟

یکی از ایده‌های بی‌نظیر در زمینه دکوراسیون تی وی روم ، استفاده از سنگ اسلب برای دیوار پشت تلویزیون است. سنگ‌های اسلب به دلیل تنوع رنگی و پتانسیل تطابق با انواع مختلف سبک‌های چیدمان از کلاسیک تا مدرن ، گزینه‌های بسیار محبوبی هستند.
سنگهای ساختمانی در انواع بسیار گوناگونی در سایز اسلب تولید می‌شوند ، می توان گفت تقریبا تمام دسته های سنگی برای طراحی تی وی وال مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ اسلب چیست ؟

اسلب به معنای لغوی یعنی ورق ، برگه یا قطعه. اسلب در صنعت سنگ و ساختمان در واقع به یک از روش های تولید و فرآوری سنگ گفته میشود. برای برش دیگر انواع سنگ از دستگاه های قدیمی به اسم قله استفاده میشود اما برش سنگ اسلب توسط تیغه ای مخصوص و جدید به صورت رفت و برگشتی انجام میشود. تفاوت برش های سنگ اسلب با روش های قدیمی برش ورقه ورقه است. سنگ های اسلب معمولا در ابعاد بزرگ تر 80 سانتی متر و ضخامت های متفاوت برش میخورند. تقریبا همه سنگ های طبیعی قابلیت برش به صورت اسلب را دارند.

بهترین سنگ های اسلب برای تی وی روم

  • سنگ اسلب مرمر : مرمر از لوکس ترین و گران ترین سنگ های جهان به شمار می رود و یکی از بهترین سنگ های اسلب برای دیوار پشت تلویزیون ، همین سنگ مرمر می باشد. سنگ مرمر علاوه بر استحکام و مقاومت بالا دارای قابلیت عبور نور و درخشندگی نیز می باشد ؛ بنابراین اگر در نظر دارید با ترکیب نور و سنگ ، جلوه زیبا و خاصی ایجاد کنید، سنگ اسلب مرمر را برای تی وی وال انتخاب کنید.
  • سنگ اسلب چینی_کریستال : سنگ اسلب چینی از خانواده کریستال ها ، ساب پذیری فوق العاده ای دارد که با فرآوری صیقلی ، سطح درخشان و جلای آینه ای خواهد داشت. مقاومت و کیفیت و قیمت چینی ها از مرمریت ها بالاتر است. تم رنگی سفید و مشکی این اسلب ها ، بسیار پرطرفدار بوده و برای دیوار پشت تلویزیون مناسب می باشد.
  • سنگ اسلب مرمریت : اسلب مرمریت برای تی وی وال بسیار پرطرفدار و محبوب است. اسلب مرمریت از جمله سنگهای زیبایی است که با تنوع بی شمار طرح و رنگ از اولین گزینه های انتخاب برای دیوار پشت تلویزیون می باشد.
  • سنگ اسلب گرانیت : سنگ اسلب گرانیت هر کجا که باشد جذابیت و زیبایی بی نظیر آن ، نگاه ها را به خود خیره می کند و کیفیت بصری و آرامش فضا را ارتقا می بخشد. سنگ اسلب گرانیت به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و سایش ، در فرآیند حمل و نقل و نصب پشت دیوار تلویزیون ، دچار خط و خش و آسیب نمی‌شود.

بهترین سنگ اسلب تراورتن برای تی وی روم

  • سنگ اسلب تراورتن : تراورتن دارای طرح‌های موجدار و بی موج و بیشتر در رنگ‌های گرم دیده می شود.
    سنگ اسلب تراورتن ، نسبت به سایر سنگ ها برای دیوار پشت تلویزیون فضاهای مسکونی کمتر انتخاب می شوند. اسلب‌های تراورتن را بیشتر برای دیوار پشت تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ مجتمع‌های تجاری یا تالارها استفاده می‌کنند. رنگ گرم و صمیمی سنگ تراورتن ، باعث می‌شود فضای اطراف آن هم جذاب‌تر به نظر برسد.
    سنگ اسلب ، حتی به تنهایی و بدون هیچ عامل کمک کننده ای ، زیبایی خیره کننده‌ای دارد ؛ حال اگر این ماده شگفت انگیز را به درستی با عناصر دیگر ترکیب کرده و در فضای مناسب به کار ببریم ، می تواند در سایه حضور خویش ، هر فضایی را لوکس و بی‌عیب و نقص نشان ‌دهد.
  • سنگ اسلب تراونیکس : ترکیب تراورتن و مرمر ، تراونیکس را تشکیل می دهد که خصوصیات هر دو سنگ را به شکل عجیب و شگفت انگیزی داراست. همانند مرمر نور را از خود عبور می دهد و همانند تراورتن ، دارای طرح‌های موجدار و بی موج است. زیبایی اسلب های تراونیکس زمانی به اوج می رسد که با نورپردازی در پشت قاب های بوک مچ همراه گردد ؛ عبور نور بصورت گزینشی از سطوح شفاف مرمر و حبس نور در سطوح سخت تراورتن ، یک اثر شگفت انگیز ، نو و بی نظیر را به وجود می آورد.

برترین سنگ اسلب روشن برای تی وی وال

سنگ های اسلب با رنگ های روشن چون سفید ، بژ ، خاکستری و… برای تی وی وال گزینه های بسیار مناسبی هستند. چرا که از نظر طراحی و دکوراسیون خانه فضا را دلباز تر و بزرگ تر نشان میدهند. برخی از بهترین سنگ های اسلب روشن برای تی وی وال عبارتند از :

  • سنگ چینی ازنا
  • سنگ اسلب الیگودرز
  • سنگ اسلب بیانکو
  • سنگ اسلب مرمریت دیپلمات

سنگ اسلب تیره برای تی وی روم

سنگ اسلب برای تی وی روم

اگر خانه ای با فضای بزرگ دارید و یا سبک های هنری و خاص را میپسندید ، سنگ های اسلب تیره برای تی وی روم گزینه ای ایده آل برای شماست. استفاده از سنگ های اسلب تیره چون سیاه ، خاکستری ، قهوه ای ، سبز و…. به عنوان دیوار تی وی روم ، یک اثر هنری خاص را در خانه ایجاد میکند. از جمله بهترین سنگ اسلب های تیره برای تی وی روم عبارتند از :

  • سنگ مرمریت لاشتر
  • اسلب گرانیت سبز پاییز
  • اسلب مرمریت سبز نائین
  • سنگ اسلب گرانیت بلک زبرا
  • اسلب مرمریت مشکی نجف آباد
  • سنگ اسلب مرمریت مشکی ماکو

سنگ اسلب رگه‌دار برای پشت تلویزیون

یکی از انتخاب های بسیار زیبا و منحصر به فرد برای پشت تلوزیون ، سنگ اسلب رگه دار است. رنگ سنگ های اسلب رگه دار زیاد مورد توجه نیست بلکه طرح و رگه های آن جلب توجه میکند. با توجه به طرح ها و رگه های زیبای سنگ های اسلب طبیعی امکان استفاده از آنها به صورت بوک مچ و فورمچ هم امکان پذیر است.

  • سنگ اسلب بیانکو
  • سنگ اسلب مرمر سبز روشن
  • سنگ اسلب مرمر سفید رگه طلایی
  • سنگ اسلب مرمر صورتی

ویژگی های بهترین سنگ اسلب برای تی وی روم

سنگ اسلب برای تی وی روم

انتخاب رنگ و طرح سنگ اسلب برای تی وی روم هر خانه بستگی به سلیقه افراد آن دارد. البته که بهتر است به برخی موارد و نکات برای انتخابی بهتر توجه کنید.

انتخاب سنگ اسلب با کیفیت : کیفیت مهم ترین رکن در انتخاب بهترین سنگ اسلب طبیعی برای دکوراسیون داخلی به ویژه قسمت تی وی روم است. چرا که تی وی روم در مرکز خانه قرار میگیرد و زیبایی و طول عمر بالای آن نکات بسیار کلیدی هستند. هر چه کیفیت سنگ بالاتر باشد ، زیبایی و طول عمر بیشتری خواهد داشت. برای اطمینان از کیفیت سنگ اسلب ، خرید خود را از مرکزی مطمئن و معتبر چون سنگ پارسی انجام دهید.

انتخاب طرح و رنگ اسلب با توجه به سبک خانه : یکی دیگر از ویژگی های بهترین سنگ اسلب برای تی وی روم ، انتخاب طرح و رنگ اسلب با توجه به سبک خانه است. سبک خانه شما متواند کلاسیک ، مدرن ، سنتی و یا مینیمال باشد که تعیین کننده بهتین رنگ و طرح سنگ اسلب تی وی وال ماست. برای مثال اگر سبک مینیمال را دوست دارید ، بهترین سنگ اسلب برای تی وی روم شما سنگ هاییبا رنگ های ساده و خنثی است.

انتخاب رنگ اسلب در تناسب و هارمونی با رنگ دیوار :گاها سنگ های اسلب مورد استفاده برای تی وی روم تمام دیوار را نمی پوشانند و برخی از قسمت های دیوار قابل مشاهده است. در این شرایط بهتر است سنگ اسلب انتخابی شما متناسب با رنگ دیوار ها و یا در هارمونی با آن ها باشد.

مزایای استفاده از سنگ اسلب برای پشت تلویزیون

استحکام و مقاومت خوب : یکی از مزایای استفاده از سنگ اسلب برای پشت تلوزیون استحکام و مقاومت بسیار بالا است. سنگ های اسلب در برابر فشار های مکانیکی ، شکستن و خرد شدن و تغییرات جوی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.

نگهداری آسان : نگهداری از سنگ ها و متریال مورد استفاده در خانه نکته بسیار مهم و قابل توجهی است. یکی از مزایای استفاده از سنگ اسلب برای پشت تلویزیون نگهداری و نظافت آسان آنهاست. نگهداری سنگ های اسلب سخت و یا خاص نیست و براحتی قابل نظافت هستند.

تنوع بالا در طرح و رنگ : یکی دیگر از نکات مثبت و مزایای سنگ های اسلب تنوع رنگی و طرحی است. سنگ های طبیعی بر اساس ساختار و محیط تشکیلشان دارا رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی هستند. افراد با هر نوع سلیقه ای میتوانند سنگ اسلب مناسب خود را برای دیوار پشت تلویزیون و طراحی خانه انتخاب و خریداری کنند.

معایب استفاده از سنگ اسلب برای تی وی روم

معایب استفاده از سنگ های اسلب برای تی وی روم درمقابل مزایا و زیبایی های آن ناچیز هستند و هر یک دارای راه حل است. برخی از معایب استفاده از سنگ اسلب برای تی وی روم عبارتند از :

  • نصب دشوار ( از آنجایی که ابعاد سنگ اسلب بزرگ است ، نصب آن کمی دشوار است. )
  • وزن بالا
  • قیمت نسبتا بالا

نگهداری و نظافت از سنگ اسلب پشت تلویزیون

همانطور که در بخش های پیشین اشاره کردیم نگهداری و مراقبت از سنگ های اسلب مهم است اما کار دشوار و سختی نیست. استفاده از شوینده های قوی و اسیدی برای اکثر سنگ های طبیعی ممنوع میباشد. بهترین روش نظافت و نگهداری از سنگ های اسلب استفاده از آب ولرم و صابون است. برای از بین بردن لکه ها و خشک کردن پس از شستشو از پارچه و یا حوله ای نرم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا