بازار

فروش اقساطی فیدلیتی گروه بهمن با شرایط ویژه در کیان خودرو

فروش اقساطی فیدلیتی در شرایط نابسامان بازار خودرو، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چرا که با پرداخت بخش بسیار کوچکی از قیمت خودرو، می‌توانند آن را تهیه کنند. برای اینکه به شکل دقیق از شرایط فروش اقساطی فیدلیتی آگاه شوید، کافیست به وب سایت کیان خودرو مراجعه کرده و اقدام به خرید اقساطی فیدلیتی با تحویل فوری نمایید. زیرا فروش اقساطی فیدلیتی بهمن موتور در این نمایندگی با کمترین میزان دریافت سود و تحویل فوری انجام می‌شود.

بررسی مشخصات خودرو فیدلیتی

خودرو فیدلیتی یک کراس‌اوور کامپکت است که توسط گروه بهمن به بازار ارائه شده است. این خودرو در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد و از نظر شکل ظاهری شبیه خودروهای چینی، اما از لحاظ کیفیت ساخت وضعیت بهتری دارد. فیدلیتی جز اولین خودروهایی است که در دو نسخهٔ ۵ نفره و ۷ نفره تولید می‌شود. به همین جهت خانواده‌هایی با تعداد جمعیت بیشتر نیز می‌توانند در کنار یکدیگر از یک خودروی خوب استفاده کنند. به همین دلیل است که فروش اقساطی فیدلیتی ۷ نفره به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

زمانی که به مشخصات ظاهری خودروی فیدلیتی می‌پردازیم، دیگر خبری از حجم‌دهی‌های نامتعارف نیست، بلکه با طراحی بسیار خاص شبیه به خودروهای آلمانی مواجه می‌شویم. اگر بخواهیم به قیمت این خودرو نسبت به هم‌رده‌های خود در بازار نگاه کنیم، مناسب بوده و در حال حاضر که امکان فروش اقساطی فیدلیتی بهمن موتور نیز فراهم آمده، بهترین شرایط برای خرید خودرو است.

از لحاظ مشخصات فنی، این خودرو از پیشرانهٔ ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعتهٔ اتوماتیک کوپل شده است. همین ویژگی‌ها موجب شده تا فروش اقساطی فیدلیتی در بین خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت مورد توجه قرار بگیرد.

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی

برای افرادی که قصد دارند در اسرع وقت و بدون مواجهه با افزایش قیمت‌های بی‌دلیل، یک خودروی مناسب تهیه کنند، فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۲ گزینهٔ مناسبی است. اما در این بازار شلوغ باید مراکزی را انتخاب کنید که کمترین میزان دریافت سود را برای اقساط خودرو در نظر می‌گیرند.

مجموعهٔ کیان خودرو یکی از نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور است که بهترین شرایط فروش اقساطی فیدلیتی را مناسب با نقدینگی مشتریان و توانایی آنها برای پرداخت اقساط در نظر گرفته است. در این مجموعه امکان خرید اقساطی فیدلیتی با پرداخت اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه وجود دارد.

کافیست به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید تا با بررسی جدول فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۲، بهترین شرایط را برای خود در نظر بگیرید. البته همچنان امکان تغییر تعداد اقساط و مبلغ آنها وجود دارد. به خصوص فروش اقساطی بهمن موتور که جز خودروهای مرغوب و با کیفیت بازار است، قطعاً در دراز مدت ارزش آن افزوده می‌شود.

فروش اقساطی فیدلیتی گروه بهمن

آیا خرید اقساطی فیدلیتی کار درستی است؟

در یک پاسخ کوتاه باید بگوییم که خرید اقساطی فیدلیتی در شرایط فعلی بازار خودرو، کار درستی است. چرا که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است و خرید خودرو در هر شرایطی می‌تواند سودآور باشد. البته بهتر است قبل از استفاده از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی بهمن موتور، اطمینان حاصل کنید که در صورت گران‌تر شدن قیمت خودرو، مبلغ اقساط نیز افزایش پیدا می‌کند. مجموعه کیان خودرو این اطمینان را از همان ابتدا به خریدار می‌دهد.

در صورتی که شرایط فروش فیدلیتی اقساطی مجموعه کیان خودرو را مطالعه کنید، درمی‌یابید که پس از پایان زمان پرداخت اقساط، مبلغ خودروی کارکرده شما در طی چندین سال افزایش پیدا کرده است.

مزایای فروش اقساطی فیدلیتی تحویل فوری

همانطور که می‌دانید، این خودرو در دو مدل ۵ نفره و ۷ نفره به بازار عرضه می‌شود. در صورت نیاز و توانایی پرداخت اقساط، می‌توانید از فروش اقساطی فیدلیتی ۷ نفره استفاده کنید. اما اگر توانایی پرداخت هزینه را ندارید، می‌توانید از فروش اقساطی فیدلیتی ۵ نفره استفاده کرده و یک خودروی با کیفیت بالا داشته باشید. مسئله مهم در هنگام انتخاب هر کدام از این خودروها، پیدا کردن یک مجموعه با فروش اقساطی فیدلیتی تحویل فوری است. این روش فروش برای خریدار مزیت‌های زیادی دارد و می‌تواند تا پایان اقساط از خودرو استفاده کند. همچنین دیگر نگرانی برای تحویل خودرو پس از پایان اقساط یا انتقال سند وجود ندارد.

در مجموعه کیان خودرو، بلافاصله پس از واریز اولین مبلغ اقساط، سند به نام خریدار منتقل شده و با مشخص شدن نحوه اقساط و زمان پرداخت آنها، خودرو به خریدار تحویل داده می‌شود.

فروش اقساطی فیدلیتی کیان خودرو

به دلیل بازار شلوغ و آشفته اقتصادی، همه افراد به دنبال تبدیل کردن نقدینگی‌های خود به دارایی‌های ارزشمند هستند که خرید خودرو هم یکی از این روش‌ها است. مجموعه کیان خودرو با فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی فیدلیتی در این زمینه به مردم کمک می‌کند. با مراجعه به وب سایت کیان خودرو می‌توانید جدول فروش اقساطی فیدلیتی را به دقت بررسی کرده و مناسب با شرایط و بودجه خود، بهترین انتخاب را برای پرداخت اقساط داشته باشید.

به طور کلی، فروش اقساطی فیدلیتی کیان خودرو نسبت به سایر نمایندگی‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌گردد. چرا که میزان دریافت سود اقساط در کمترین درصد محاسبه می‌شود و همچنین مناسب با شرایط مشتریان، گزینه‌های بسیار زیادی برای تعیین اقساط ارائه می‌دهد.

فروش اقساطی فیدلیتی گروه بهمن

سوالات متداول

نکات مهم در هنگام خرید اقساطی فیدلیتی چیست؟

مهمترین نکات در هنگام خرید اقساطی فیدلیتی شامل تحویل فوری خودرو، بیمه بدنه، امکان ثبت سند به نام خریدار، تعداد و میزان اقساط است.

چگونه از تحویل فوری خودروی فیدلیتی خریداری شده اطمینان به دست آوریم؟

با انتخاب یک مجموعه معتبر مانند کیان خودرو، بدون نگرانی می‌توانید اقدام به خرید قسطی خودرو نمایید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا