بازار

راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت

خانم‌ها در چینش وسایل داخل کابینت خود وسواس و دقت زیادی به خرج می‌دهند؛ زیرا بدین ترتیب نظم و آرامش بیشتری به محیط آشپزخانه بخشیده و دسترسی لازم به ظرف‌ها را به بهترین شکل ممکن دارند. امروزه یراق جدید و متنوعی برای بهره‌گیری از فضای آشپزخانه طراحی شده است که افراد با توجه به سلیقه، نیاز و نوع چیدمان آشپزخانه خود، یکی از آنها را انتخاب می‌کنند. اکسسوری‌های کابینت نیز جزو یراق آلات کابینت‌ می باشد که به نظم و سازماندهی آشپزخانه کمک زیادی می‌کند. در مقاله امروز ما قصد داریم راجع به راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت صحبت کنیم. پس لطفاً ما را تا انتهای مطلب همراهی بفرمایید.

اکسسوری کابینت چیست؟

اکسسوری کابینت یا تجهیزات کمکی در واقع لوازمی هستند که باعث می‌شوند شما بتوانید وسایل آشپزخانه را به بهترین و مرتب‌ترین شکل ممکن بچینید و سازماندهی و نظارت بهتری در آشپزخانه خود داشته باشید. به طور کلی اکسسوری کابینت شما را در داشتن یک آشپزخانه شیک‌تر کمک کرده و باعث می‌شود تا شما احساس راحتی بیشتری در آشپزخانه داشته باشید و از آشپزی یا کار کردن در این فضا لذت ببرید.

انواع اکسسوری کابینت

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش گنجایش در فضای آشپزخانه استفاده از اکسسوری‌های کابینت است که دارای انواع مختلفی هستند. در واقع طراحان برای هر نوع کابینتی از یک اکسسوری مخصوص استفاده می‌کنند. بعضی از اکسسوری‌ها دارای مدل متحرک بوده و برخی دیگر نیز ثابت هستند. ما در اینجا می‌خواهیم چند مدل از انواع اکسسوری کابینت آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم:

  • اکسسوری کشوهای آشپزخانه : با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون آشپزخانه، کشوهای کابینت هستند و فوق العاده کاربردی می‌باشند؛ باید دسترسی به این کشوها آسان باشد و نظم بیشتری در آن وجود داشته باشد. پس از انواع اکسسوری کشوی آشپزخانه برای این کار بهره گرفته می‌شود؛ مثلاً برای قرار دادن ادویه‌ها از اکسسوری سوپر ادویه در کابینت کنار گاز استفاده می‌کنند و یا در کشوهای مربوط به قاشق و چنگال، استفاده از یک اکسسوری مناسب فضا را تفکیک کرده و نظم فوق العاده‌ای به داخل کشو داده می‌شود.
  • اکسسوری کابینت کنج : این اکسسوری جزو جدیدترین مدل‌های اکسسوری کابینت بوده و برای زمانی به درد می‌خورد که بانوان خانه‌دار دوست دارند وسایلی را که کمتر مورد استفاده واقع می‌شود را در کابینت‌های گوشه آشپزخانه قرار دهند. در واقع با انجام این کار فضاهای غیر قابل دسترس و غیر قابل استفاده نیز به کار می‌آیند و شما می‌توانید انواع و اقسام لوازم مربوط را در آنجا بچینید.

 

راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت

  • اکسسوری سبد کابینت : با توجه به اینکه معمولاً محیط آشپزخانه برای سرو غذا و شستشوی ظروف می‌باشد؛ پس نظم و ترتیب داخل کابینت‌ها اهمیت زیادی دارد. لذا با طراحی اکسسوری سبد کابینت فضای داخلی کابینت‌ها شکل مرتب‌تری به خود گرفته و کاربری آن افزایش خواهد یافت. همچنین همه فضای موجود در کابینت حتی پشت درب کابینت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

  • اکسسوری سینک آشپزخانه : برای این ناحیه از انواع و اقسام اکسسوری‌های کابینت بهره گرفته می‌شود؛ به عنوان مثال سطل زباله ریلی یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های زیر سینک است که به کمک آن می‌توانید زباله‌های تر و خشک را از یکدیگر جدا کرده و فضای آشپزخانه خود را مرتب‌تر کنید. همچنین در کابینت بالای سینک می‌توانید از آبچکان استفاده کرده و یا از آبچکان‌ رومیزی بهره بگیرید؛ بدین ترتیب ظرف‌ها به بهترین شکل ممکن خشک می‌شود و اثری از نم و رطوبت در آنها باقی نمی‌ماند.

 

  • اکسسوری سبد سوپر مارکت : یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های آشپزخانه اکسسوری سبدهای سوپر مارکت می‌باشد که در دو نوع مختلف زمینی و ایستاده نصب می‌شوند. اکسسوری سبدهای سوپرمارکت زمینی که معمولاً شامل سبد مواد شوینده سبدهای نصب از کف و سبدهای نصب از کنار هستند که جهت کاربری و استفاده راه حل‌تر به شکل ریلی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید انواع و اقسام مواد شوینده، حبوبات، روغن و بطری‌های مختلف را داخل آن قرار دهید. ضمناً با استفاده از این نوع اکسسوری‌ها مواد خوراکی مانند سیب زمینی و پیاز را نیز می‌توانید به راحتی به صورت مرتب و منظم جا دهید. اکسسوری سبدهای سوپر ایستاده نیز که اغلب به سوپر یخچالی نیز شهرت دارند؛ فضای بیشتری را اشغال کرده و امکان چیدن لوازم بیشتری را در داخل خود فراهم می‌کنند. می‌توانید انواع خوراکی‌ها و حبوبات را داخل سبدهای سوپر ایستاده قرار دهید و به منظم‌ترین شکل ممکن آنها را بچینید.

راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت

هنگام خرید کالاهایی که در دسته اکسسوری‌های کابینت قرار گرفته‌اند، باید دقت و توجه لازم را به خرج دهید و به نکات زیر توجه نمایید:

_ در درجه اول سعی کنید چنین کالاهایی را با توجه به فضای داخلی و دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید؛ زیرا در این صورت هارمونی مناسبی در فضا ایجاد شده و محیط آشپزخانه شما زیباتر و شیک‌تر می‌شود.

_نکته دیگر این است که در خرید اکسسوری کابینت به جنس کابینت‌های خود توجه داشته باشید. معمولاً اکسسوری‌های مربوط به کابینت‌های فلزی با اکسسوری‌های مربوط به کابینت‌های ام دی اف، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

_مسئله بعدی هنگام خرید اکسسوری کابینت، توجه به برند محصولات است. بهتر است از برندهای با کیفیت و مرغوب که البته قیمت بالاتری نیز دارند، بهره بگیرید؛ چرا که در این صورت ضمن اینکه کالای شما در بالاترین سطح استاندارد بوده و دوام بالایی دارد، می‌توانید سال‌های سال به بهترین نحو ممکن از آن استفاده نمایید.

_هنگام خرید اکسسوری کابینت به روش خرید نیز دقت کنید. شما می‌‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری این کار را انجام دهید. سعی کنید مزیت‌ها و معایب هر کدام از این روش‌ها را سنجیده و به دلخواه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. مزیت روش حضوری این است که شما کالا را به صورت فیزیکی مشاهده کرده و با دید بازتری انتخاب نمایید. اما در روش غیر حضوری می‌توانید ظرف زمان کوتاه‌تری، کالا را در فروشگاه‌های مختلف مشاهده کرده و قیمت‌ها را مقایسه نموده و بهترین حالت ممکن را انتخاب نمایید.

در نهایت توصیه می‌کنیم پیش از خرید اکسسوری کابینت، راجع به همه موارد مربوط به محصول اطلاعات لازم را به دست آورید و اگر در این زمینه آگاهی ندارید، سعی کنید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کرده تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت

قیمت اکسسوری کابینت

قیمت اکسسوری کابینت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. عامل مهمی که در قیمت اکسسوری کابینت تاثیرگذار است، برند کالا می‌باشد. هر چقدر از برندهای محبوب‌تر و معتبرتری کالای خود را خریداری کنید، باید قیمت بیشتری را بپردازید؛ زیرا این برندها امتحان خود را پس داده‌اند و از نظر کیفی در درجه بالایی قرار دارند.

در نهایت فروشگاهی که شما کالای خود را از آن می‌خرید نیز روی قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد. پس سعی کنید از فروشگاه‌هایی که قیمت‌های منصفانه را دارند، محصول خود را خریداری نمایید.

برای اطلاع دقیق از قیمت محصول مد نظرتان، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه تاپ یراق به آدرس topyaragh.com تماس گرفته و راجع به قیمت و مشخصات محصولات اطلاعات دقیق کسب نمایید.

کلام آخر

اهمیت آشپزخانه در منازل بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ زیرا محیط آشپزخانه باید طوری باشد که اسباب راحتی بانوی خانه برای آشپزی را فراهم نموده و نظم زیادی در این محیط حاکم باشد. اکسسوری‌های کابینت به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داده‌اند. از آنجایی که این لوازم دامنه وسیعی از تجهیزات را پوشش می‌دهند؛ نقش بسزایی در راحتی و زیبایی آشپزخانه ایفا می‌کنند. در این مقاله ما راجع به راهنمای خرید بهترین اکسسوری کابینت صحبت کردیم. امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم. از اینکه تا پایان مطلب در کنار ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_بهترین برندهای اکسسوری آشپزخانه کدام است؟

در حال حاضر برندهای معتبر و مختلفی در حال تولید و طراحی انواع اکسسوری‌های کابینت هستند که در این میان برندهایی مانند تانسو، آدلان، فانتونی، داسی، مکس استیل و ملونی از سطح استاندارد بالایی بهره‌مند می‌باشند که محصولات همه این برندها در فروشگاه تاپ یراق موجود می باشد.

۲_آیا می‌توان در کابینت‌های قدیمی از اکسسوری‌های مدرن استفاده کرد؟

بله، برای این کار محدودیتی ندارید؛ فقط حتماً به جنس و سایز کابینت‌های خود دقت نمایید.

۳_مهم‌ترین کاربرد اکسسوری‌های کابینت چیست؟

مهمترین کاربرد آنها افزایش راحتی، نظم و زیبایی آشپزخانه می‌باشد.

۴_اکسسوری مجیک کرنر چیست؟

مجیک کرنر همان کابینت کنج است که اکسسوری‌هایی مدرن و جدید می‌باشد. در واقع طراحان با ساختن این اکسسوری دسترسی شما به فضای انتهایی کابینت را افزایش داده و باعث شده‌اند در گوشه آشپزخانه قرار گرفته‌اند نیز بهترین استفاده را داشته باشید.

۵ارگانایزر درب قابلمه چیست؟

یکی از اکسسوری‌های کاربردی و جدید می‌باشد که در پشت درب کابینت وصل می‌شود و شما می‌توانید درب‌های قابلمه را به شکل منظم روی آن قرار دهید؛ بدین ترتیب نگران شکستن آنها و اشغال فضا نیستید.

 

برچسب ها : یراق,اکسسوری کابینت,اکسسوری آشپزخانه,آبچکان رومیزی,سبد کابینت,سوپرمارکت کابینتی,یراق آلات,تاپ یراق,خرید اکسسوری کابینت,بهترین اکسسوری کابینت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا