بازار

معرفی ضروری ترین لوازم جانبی گلکسی اس 24

فارس کالا – سامسونگ برای حفظ بازار خود و رقابت با اپل از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 24 رونمایی کرد. گوشی که هنوز تیتر اول اخبار دنیای تکنولوژی هست.از آنجا که گوشی های موبایل بدون لوازم جانبی مثل قاب و گلس به بازار عرضه می شوند. در نتیجه تولیدکنندگان لوازم جانبی برای طراحی و ساخت بهترین لوازم جانبی مخصوص هر گوشی در قابت هستند. هر چند بعضی از این شرکت ها با کمپانی های اصلی مثل سامسونگ و اپل برای ساخت قاب و گلس همکاری می کنند. اگر به تازگی گوشی Galaxy S24 خریده اید. حتما می دانید که این گوشی فاقد قاب و گلس یا پاوربانک و دیگر لوازم جانبی می باشد. فارس کالا بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در این مقاله به معرفی بهترین لوازم جانبی اس 24 پرداخته است. لوازم که نه تنها ضروری هستند. بلکه کارایی گوشی شما را نیز افزایش می دهند.

⦁ محافظ صفحه نمایش
اگر چه گلکسی اس 24 دارای صفحه نمایش فوق العاده قوی هست. اما قوی بودن دلیل بر آسیب پذیر نبودن آن نیست. این گوشی هم مثل دیگر گوشی ها در برابر صدمات آسیب پذیر هست. و ممکن است با اولین برخورد به جسم سخت خسارت جبران ناپذیری به شما وارد کند.. و حتی اگر صفحه نمایش آن را تعویض کنید باز آن حس اولیه نسبت به آن را نخواهی داشت.

معرفی ضروری ترین لوازم جانبی گلکسی اس 24

حتی اگر بخاطر راحتی از قاب استفاده نمی کنید حتما از یک گلس خوب برای گوشی پرچمدار خود استفاده کنید. اینکه کدام گلس را انتخاب کنید سعی کنید از برندهای معروف مثل اسپیگن و نیلکین خریداری کنید. شما می توانید جهت خرید گلس Galaxy S24 به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید. اگر به دلیل متنوع بودن گلس ها در این فروشگاه نتوانسته اید جنس مورد نظر را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم با مشاورین فروش فارس کالا تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی لازم جهت انتخاب بهترین گلس را به شما ارائه دهند.

⦁ کاور و قاب محافظ

معرفی ضروری ترین لوازم جانبی گلکسی اس 24

اینکه گلکسی S24 بدنه سفت و محکمی دارد شکی نیست. اما دلیل نمی شود که شما از قاب برای آن استفاده نکنید. یک قاب محافظ خوب حتی صفحه نمایش گوشی شما را هنگام سقوط بر روی سطح صاف نیز نجات می دهد. قاب فقط برای محافظ هنگام آسیب دیدگی نیست. بلکه از بین رفتن کیفیت بدنه و پشت گوشی نیز جلوگیری می کند. در بازار صدها مدل قاب و کیف چرمی برای گلکسی اس 24 وجود دارد. هر شرکتی برای بهره بردن از این بازار پرسود و پرطرفدار محصولی را روانه بازار می کند. فارس کالا به شما پیشنهاد می کند از خرید لوازم جانبی ارزان مثل قاب و گلس برای گوشی های پرچمدار خودداری کنید. چرا که هم پول خود را الکی هزینه کرده اید. هم اینکه این نوع قاب ها به هیچ وجه نمی توانداز گوشی شما به نحو شایسته محافظت کنند. شما می توانید برای خرید انواع قاب گلکسی اس 24 اولترا به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید و بهترین قاب را با بهترین قیمت برای پرچمدار دوست داشتنی خود انتخاب کنید.

⦁ شارژر گلکسی اس 24

هنگامی که با شوق فراوان در حال جعبه گشایی از گلکسی اس 24 خود هستید متوجه می شود هیچ گونه شارژر همراه این گوشی نیست. البته نگران نباشید سامسونگ شارژر این گوشی را به صورت مجزا روانه بازار کرده. فقط هر شارژر بی کیفیتی را نباید برای این گوشی گران قیمت استفاده کنید. سعی کنید بهترین شارژر را انتخاب کنید چرا که شارژر بی کیفیت به باتری و سخت افزار گوشی شما آسیب می رساند. از کابل تا کله گی شارژر جنس اصل و برند سامسونگ انتخاب کنید.

⦁ بهترین پایه شارژ Samsung Galaxy S24

وقتی برای خرید یک گوشی پرچمدار گران قیمت هزینه می کنید پس استفاده از شارژر معمولی چندان جالب نیست. و بهتر است از داک شارژ بی سیم مخصوص S24 استفاده کنید. برای شارژ سریعتر و راحت گلکسی اس 24 چه نسخه معمولی و چه گلکسی اس 24 اولترا از یک داک شارژ یا پایه شارژ حرفه ای مثلا برند Anker استفاده کنید.

⦁ پاوربانک برای گلکسی اس 24

هر چقدر که گوشی شما به لحاظ باتری قوی باشد و توان شارژ بالایی داشته باشد. باز ممکن در هنگام مسافرت یا رفتن به کوه طبیعت و مسائل کاری فرصت استفاده از شارژر بی سیم یا معمولی برای شارژ گوشی هوشمند خود را نداشته باشید. در این مواقع داشتن یک پاوربانک قدرتمند مثل Anker Prime 27,650mAh می تواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برطرف کنید. شما می توانید جهت خرید بهترین پاوربانک برای گوشی موبایل به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

⦁ کابل تبدیل USB-C به HDMIبرای اس 24

گلکسی اس 24 فقط یک گوشی معمولی برای برقرار تماس یا استفاده از اینترنت نیست این گوشی دارای نمایشگر فوق العاده باکیفیت، دوربین حرفه ای و سخت افزار قوی برای بازی نیز هست. با استفاده از یک کابل تبدیل USB-C به HDMIمی توان آن را به یک نمایشگر بزرگ متصل کرد و از قابلیت های پیشرفته آن استفاده بیشتر برد. این نوع کابل برای تبدیل S24 به یک ایستگاه کاری شبیه دسکتاپ گزینه بسیار عالی به حساب می آید.

⦁ هدست یا هدفون با کیفیت

در همان ابتدای مقاله ذکر کرده ایم که گلکسی اس 24 فاقد هر گونه لوازم جانبی می باشد. از قابلیت‌های صوتی بی‌سیم چشمگیر S24 شامل پشتیبانی از بلوتوث 5.3، A2DP، LE و Dolby Atmos است. برای اینکه بتوانید از کیفیت پخش صدای S24 لذت ببرید. به یک هدست با کیفیت برند سونی یا ریزر و یا استیل سریز نیاز دارید. هر چند این برندها گران قیمت هستند اما تقریبا قیمت آن یک دهم قیمت گوشی می باشد.

موارد ذکر شده ضرروی ترین لوازم جانبی پرچمدار باهوش و لاکچری سامسونگ به حساب می آیند. اگر چه بر حسب نیاز و نوع کار خود می توان لوازم جانبی دیگری نیز برای استفاده بهتر از این گوشی خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی فارس کالا (https://farskala.ir) با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و بیش از 15 هزار کالا متنوع ترین مرکز خرید لوازم جانبی موبایل مثل گلس، پاوربانک، شارژر، کیف و کاور، قاب گوشی موبایل و ده ها نوع کالای دیگر از بهترین برندهای جهان است. چنانچه نسبت به خرید بهترین قاب یا گلس و لوازم جانبی برای گوشی خود دانش کافی ندارید. می توانید با مشاورین فروش فارس کالا تماس بگیرید. و بهترین لوازم جانبی را متناسب با نیاز و بودجه مورد نظر به شما پیشنهاد دهند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من همیشه خریدامو از فارس کالا انجام میدم کارشون درسته
    حتی دیجی هم برای S24 ultra قاب و گلس نداشت ولی فارس کالا چندین مدل داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا