بازار

ویزا کارت برای ایرانیان

اگر جزو افرادی هستید که به واسطه شغل خود و شرایطی که دارید یا به دلیل سفر به کشورهای خارجی نیاز به پرداخت ارزی پیدا کرده‌اید بدون شک با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. یکی از بهترین روش‌ها برای انجام پرداخت ارزی در کشورهای مختلف استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت است؛ شما با استفاده از Visa Card قادر خواهید بود که در بسیاری از کشورهای دنیا از دستگاه‌های ATM برداشت وجه کرده یا از فروشگاه‌های مختلف از طریق دستگاه پوز (POS) خرید انجام دهید. ویزا کارت یک کمپانی بزرگ در حوزه پردازنده‌های کارت اعتباری در جهان به حساب می‌آید که درصد زیادی از تراکنش‌های بانکی دنیا را به خود اختصاص داده و افراد می‌توانند با خرید ویزا کارت فیزیکی از مجموعه تهرانیکس به این خانواده بزرک ملحق شوند.

چرا به ویزا کارت نیاز داریم؟

در دنیای امروز افراد زیادی وجود دارند که به واسطه شغل و شرایط خود مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، تجار، فریلنسرها،‌ گیمرها و همچنین افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، نیاز به خدمات پرداخت ارزی خواهند داشت. این افراد باید از یک روش سریع و در عین حال مطمئن و مقرون به صرفه برای این کار استفاده کنند که می‌توان خرید ویزا کارت را به عنوان بهترین گزینه دانست. این کارت‌های اعتباری ابزاری کارآمد و مطمئن محسوب می‌شوند که می‌توان از آن‌ها به منظور دریافت و پرداخت ارزی به صورت آفلاین و آنلاین استفاده کرد. همه افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند با استفاه از این کارت‌ها پرداخت‌های خود را سراسر کشورهای دنیا به بهترین شکل مدیریت کنند.

ویزا کارت چه کاربردهای دارد؟

افراد مختلف با استفاده از Visa Card می‌توانند همه محدودیت‌های موجود برای پرداخت ارزی را از پیش روی خود کنار بزنند. با خرید ویزا کارت فیزیکی نیاز به همراه داشتن پول نقد در سفر به کشورهای مختلف برطرف شده و می‌توان از خطرات و ریسک‌های احتمالی مربوط به آن جلوگیری کرد. موارد اشاره شده در زیر را می‌توان جزو مهم‌ترین کاربردهای این کارت اعتباری بین‌المللی دانست:

  • ثبت نام در آزمون‌های مختلف بین‌المللی زبان (آیلتس، ‌تافل و…) و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن
  • خرید آنلاین از فروشگاه‌های بین‌المللی و پرداخت وجه خرید
  • ثبت نام در آزمون ورود دانشگاه‌ها و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن
  • عضویت و خرید اشتراک سایت‌های مختلف مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، پلی استور و …
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا و سفارت
  • خرید انواع نرم‌افزار و بازی به صورت اورجینال و خرید لایسنس برنامه‌های مختلف
  • خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل و پرداخت کلیه هزینه‌های مربوط به سفر

Visa Card فیزیکی چیست؟

اگر قصد خرید ویزا کارت به منظور مدیریت پرداخت‌های ارزی خود دارید، باید به این نکته اشاره کرد که این کارت اعتباری را می‌توان به دو صورت مجازی و فیزیکی خریداری کرد. نوع مجازی یک کارت اعتباری دیجیتال بدون ماهیت فیزیکی است که شباهت زیادی به گیفت کارت داشته و از آن می‌توان برای خرید و پرداخت‌ ارزی به صورت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرد. اطلاعات مربوط به کارت‌های مجازی مانند شماره کارت،‌ تاریخ انقضاء، CVV2 و رمز از طریق ایمیل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و کاربران نیز می‌توانند بر حسب نیاز خود این کارت‌ها را در اعتبارهای مختلف خریداری کنند. Visa Card مجازی دارای تاریخ انقضا بوده و اعتبار آن قابل برداشت و قابل انتقال به سایر افراد یا حساب‌های بانکی نیست.

با خرید ویزا کارت فیزیکی این امکان برای شما فراهم می‌شود که بتوانید مانند یک کارت بانکی تراکنش‌های مختلف انجام داده و واریز و برداشت وجه انجام دهید. این کارت‌ها به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل می‌شوند و مانند یک کارت بانکی کامل امکان برداشت و واریز وجه، خرید آنلاین و حضوری از فروشگاه‌های مختلف و استفاده از دستگاه POS و همچنین انجام تراکنش با دستگاه‌های ATM را فراهم می‌کنند.

با ویژگی‌های ویزا کارت فیزیکی آشنا شوید

در صورتی که انتخاب شما برای انجام پرداخت‌های ارزی، ویزا کارت فیزیکی است، بهتر است با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نوع کارت آشنا شده و بر اساس آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های Visa Card فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال به یک حساب معتبر در بانک‌های بین‌المللی
  • امکان واریز، برداشت وجه و انجام تراکنش‌های مختلف در سراسر دنیا با استفاده از دستگاه ATM
  • امکان پرداخت آنلاین وجه خرید از سایت‌های و اپلیکیشن‌های مختلف
  • برخورداری از تاریخ انقضاء مانند کارت‌های بانکی و امکان تمدید اعتبار کارت
  • امکان شارژ به میزان دلخواه به صورت نامحدود
  • امکان صدور کارت با ارز رسمی کشورهای مختلف
  • تبدیل ارز به صورت خودکار در صورت استفاده در کشورهایی با ارز متفاوت از ارز کارت

انواع ویزا کارت فیزیکی کدام است و چه ویژگی‌های دارند؟

اگر قصد خرید ویزا کارت فیزیکی دارید به این نکته توجه کنید که سه نوع از این کارت اعتباری برای خرید در دسترس است که هر کدام از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند و افراد بر حسب نیاز می‌توانند نوع مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

  • ویزا کارت کلاسیک: با خرید ویزا کارت کلاسیک به عنوان محبوب‌ترین عضو خانواده Visa، امکان برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز، خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین پرداخت وجه خرید حضوری از فروشگاه‌ها فراهم می‌شود.
  • ویزا کارت گلد: این نوع از Visa Card در کنار تمام قابلیت‌های مدل کلاسیک امکان استفاده به صورت آفلاین را نیز فراهم می‌کند؛ خرید آفلاین به این معنا است که شما می‌توانید حتی در زمانی که دستگاه POS، مانند زمان حضور در پرواز، به شبکه متصل نیست خرید انجام دهید. سقف برداشت روزانه این نوع کارت 5000 دلار در روز است.
  • ویزا کارت پلاتینیوم: با دریافت این نوع ویزا کارت ضمن بهره‌مندی از تمام قابلیت‌ها و امکانات مدل‌ها کلاسیک و گلد، می توانید از لانژهای فرودگاهی نیز خرید انجام دهید. برداشت وجه برای این نوع کارت نامحدود بوده و دارنده آن از تخفیف‌های شبکه ویزا در فروشگاه‌های و لانژهای فرودگاهی بهره‌مند می‌شود. در واقع با خرید ویزاکارت پلاتینیوم، به بالاترین سطح کارت‌های کمپانی ویزاکارت دسترسی پیدا می‌کنید.

نحوه خرید ویزاکارت در ایران

تحریم‌های بانکی و اقتصادی علیه ایران شرایطی را به وجود آورده بود که ایرانیان تا چند سال قبل امکان انجام پرداخت ارزی را نداشتند و افرادی که به واسطه شغل خود یا نیاز به سفرهای خارجی قصد استفاده از این خدمات را داشتند، با چالش‌های زیادی روبرو می‌شدند. توسعه فناوری در سال‌های اخیر این امکان را فراهم کرده که ایرانیان نیز بتوانند با خرید ویزا کارت و مستر کارت به عنوان کارت‌های اعتباری بین‌المللی از خدمات ارزی مختلف به صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند شوند و برداشت وجه انجام داده یا از فروشگاه‌های مختلف در کشورهای سراسر دنیا به صورت حضوری خرید کنند.

تهرانیکس یکی از مجموعه‌های معتبری است که امکان خرید ویزا کارت فیزیکی در انواع مختلف را برای ایرانیان فراهم کرده است. کاربران متقاضی خرید این کارت‌های اعتباری می‌توانند کارت مورد نیاز خود را در کمتر از 5 دقیقه با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در تهرانیکس خریداری کنند. کاربران پس از ساخت حساب کابری و دریافت مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه انتخاب کارت می‌توانند هزینه خرید را به صورت ریالی و آنلاین پرداخت کرده و طرف مدت 7 الی 10 روز کاری کارت فیزیکی خود را دریافت نمایند. اگر جزو افرادی هستید که به خدمات ارزی نیاز دارید به تهرانیکس مراجعه کرده و کارت اعتباری بین‌المللی مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین در صورت ابهام یا سوال درباره انواع کارت اعتباری کارشناسان مجموعه تهرانیکس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا