بازار

جمینجا سایت معتبر خرید سی پی کالاف در ایران

اگر از گیمرهای ساکن ایران هستید حتما تجربه بدی از خرید پول برای بازی ها مخصوصا برای کالاف دیوتی موبایل به دلیل تحریم ها داشته اید و یکی از سوالات شما این است که معتبرترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران کدام است؟ برای معرفی این بازی فوق العاده یکی از فروشگاه های معتبر سی پی در ایران با ما همراه باشید.

تاریخچه ساخت بازی کالاف دیوتی موبایل

برندون ایده ساخت این بازی را مطرح کرد. او معتقد بود که بازی های بتل رویال و شوتر بسیار ساده و تکراری هستند و پس از مدتی خسته کننده به نظر می رسند و چیزی برای ارائه ندارند. او از بازی Mad day الهام گرفت z ایده ای داشت تصمیم گرفت یک بازی بسازد که تکراری و خسته کننده نباشد و همیشه تازه و جذاب به نظر برسد.

او در نهایت تصمیم خود را گرفت و شروع به ساخت مدهای مختلف برای بازی کرد. ابتدا یک نقشه باز مانند سری بازی های GTA طراحی کرد سپس اسلحه و مهمات بازی را در سراسر نقشه بازی پراکنده کرد و با استفاده از یک سری دایره فضای امن بازی را مشخص کرد.

مدیرعامل استودیوی کره ای جینو گیمز به طور اتفاقی با برندون گرین ملاقات کرد و کاملاً تصادفی با او ارتباط برقرار کرد. آقای گرین در آن زمان راه خود را از سونی آنلاین جدا کرده بود و این تماس فرصت جدیدی برای او بود تا بتواند بازی ای را که سال ها آرزوی ساخت آن را داشت بسازد.

سرانجام این بازی در سال 2019 منتشر شد اما بازی باگ ها و مشکلات زیادی داشت که باعث شد بازی آنطور که باید معروف نباشد. آقای گرین بعدا شرکت کالاف دیوتی موبایل را ترک کرد و تصمیم گرفت برای مدتی از ژانر بتل رویال دور بماند و به خانواده خود در ایرلند پیوست.

بعدها این بازی بسیار محبوب شد و موفقیت قابل توجهی به همراه داشت به طوری که بسیاری از استودیوهای دیگر نسخه های مشابهی از این بازی مانند: فورتنایت، فری فایر، پابجی موبایل و … را منتشر کردند که البته موفقیت های خوبی هم داشت و بازیکنان زیادی موفق به جذب شدند.

قوانین اساس بازی هستند

همانطور که در ابتدا گفته شد، بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و شما باید به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان در زمین فرود آیید. اسلحه و مهمات لازم را جمع آوری کنید. شما می توانید این بازی را به صورت یک نفره، دو نفره و چهار نفره انجام دهید. هر کسی که آخرین نفر ایستاده باشد، برنده بازی است.

انواع مختلفی از آیتم ها را می توان در بازی کالاف یافت. سلاح های سرد و گرم مهمترین عناصر بازی هستند. سلاح های زیادی در بازی وجود دارد و می توانید به دلخواه سه مدل اسلحه را با خود حمل کنید.

همچنین آیتم های دیگری مانند جلیقه و جعبه کمک های اولیه در بازی وجود دارد. با کمک این آیتم ها باید از ناحیه یا دایره های سفید بازی فاصله بگیرید و به سمت منطقه امن حرکت کنید. فقط به یاد داشته باشید که نه تنها شما می خواهید به منطقه امن برسید، بلکه سایر بازیکنان نیز چنین قصدی دارند. پس مراقب دشمنان اطراف خود باشید.

بتل پس در کالاف دیوتی موبایل

در واقع Battle Pass یک محتوای اضافی است که به کاربر داده می شود. در هر Battle Pass آیتم های متعددی مانند اسکین لباس، سلاح و موارد دیگر به فرد داده می شود. در حالت کلی بتل پس آیتم های بیشتر و بهتری به شما می دهد و این عمل باعث پیشرفت سریعتر شما در بازی می شود. اما چگونه می توان بتل پس را خریداری کرد؟ برای خرید به سی پی نیاز دارید.

سی پی چیست؟

سی پی یکی از اعتبارات درون برنامه ای در کالاف دیوتی موبایل است. بازیکنان این بازی با خرید سی پی کالاف می توانند بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز این بازی را که معمولاً در دسترس نیستند، دریافت کنند.

خرید سی پی ارزان

با خرید سی پی در بازی می توانید سلاح ها و پوشیدنی های زیادی و غیره داشته باشید که از جذابیت های این بازی هستند و می توانند شما را نسبت به سایر رقبای خود در این بازی متمایزتر و قوی تر کنند.

سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران

امکان دریافت رایگان سی پی وجود ندارد و برای خرید آن باید هزینه پرداخت کنید.

اگر گیمر ساکن ایران هستید، حتما تجربه بدی از خرید پول بازی یا امتیاز بازی آنلاین به دلیل تحریم ها داشته اید.

یا اگر با واسطه های ایرانی خرید کرده اید، حتما تاخیر در پرداخت و یا گرانی محصولات شما را نگران کرده است؟

برای خرید سی پی می توانید از وب سایت های مختلف خرید کنید اما پیشنهاد من فروشگاه جمینجا است که سی پی ارزان را ارائه می دهد. جمینجا در واقع یک فروشگاه سی پی است که برای شما طراحی شده است تا بتوانید بسته مورد نیاز خود را با کمترین قیمت در کمترین زمان تهیه کنید آماده شوید. حدود 40 بسته مختلف در سایت وجود دارد که به راحتی می توانید بهترین را از بین آنها انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا