بازار

ویزیت دامپزشک در منزل راحت تر برای شما و حیوان خوونگیتون

ویزیت دامپزشک در منزل یکی از راحترین مسیر ها برای تشخیص و درمان سریع بیماری و مشکل پت دل بند شماست.

امروزه بسیاری از سرپرست ها بخاطر کار کردن زیاد توی زندگی پرمشغله و از طرفی برای کاهش استرس حیوانات خونگی به ویزیت دامپزشک در منزل روی اوردن.

دیگه شما محبور نیستین با استرس موندن تو ترافیک تو مسیرهای طولانی و مقابله پتتون بخاطر اضطراب رفتن به کلینیک دامپزشکی کنار بیاین. به جای رفتن یه کلینیک و انتظار کشیدن، میتونین یه دامپزشک واجد شرایط و صلاحیت رو برای خدمات دامپزشکی در محل انتخاب کنین.

شما به عنوان والدین حیوانات خونگی مسئول هستین تا بهترین شرایط و امکانات رو براش فراهم کنین تا سلامتی و شادابیش رو تضمین کنین. با این حال، یه سری از سرپرست ها بخاطر زندگی پر مشغله ای که دارن، برای ملاقات با دامپزشک نیاز به کمک دارن. در اینجاست که مفهوم ویزیت دامپزشک در منزل مطرح میشه.

خدمات دامپزشکی در محل وتوریا با داشتن دامپزشک های متخصص و معتبر و دارای سابقه کار تو کلینیک ها و بیمارستان های مختلف به کمک شما میان تا علاوه بر صرفه جویی تو وقتتون، با ارائه خدمات حیوانات در منزل با قیمت مناسب، تو هزینه هاتونم صرفه جویی کنین.

فوائد ویزیت دامپزشک در منزل چیا میتونه باشه؟

 اگر حیوان خونگی شما مسن یا ضعیفه

گاهی اوقات حیوانات خونگی خیلی مسن یا ضعیف هستن و نمیتونن سفر کنن، نشستن اونها تو ماشین و رفتن به کلینیک دامپزشکی ممکنه حالشون رو بدتر کنه. شاید یه سگ مسن مبتلا به آرتریت داشته باشین که  سفر با ماشین براش ناراحت کننده باشه، یا شاید شما یه گربه ترسو و مضطرب دارین که از اینکه از خونه بیاد بیرون متنفره چه برسه به استرس کشیدن داخل اتاق انتظار شلوغ. اینجوری با یه تماس در حالیکه توی خونتون توی جای گرم و نرم نشستین نیازتون برطرف میشه.

اگر بیشتر از یک حیوان خونگی دارین

بردن چندین حیوان خونگی به دامپزشک وقتی دست تنها باشین میتونه به یه کابوس تبدیل شه! چجوری قراره سه تا گربه رو تو سه جعبه جداگونه بزارین و به کلینیک دامپزشکی ببرین؟! اگر بیشتر از یه حیوان خونگی دارین و نمیتونین برای هر کدام چند بار به کلینیک برین، ویزیت دامپزشک در منزل میتونه انتخاب خوبی باشه.

اگر بچه کوچک دارین

خروج از خونه زمانی که نوزاد یا فرزند کوچیکی دارین، بدون اینکه پتتون رو همراه خودتون ببرین به اندازه کافی سخت هستش! اگر دوست یا فرد قابل اعتمادی ندارین که بتونه زمانیکه حیوان خونگیتون رو پیش دامپزشک میبرین، پیش بچه بمونه، از ویزیت دامپزشک در منزل استفاده کنین.

اگر دوست دارین رانندگی نکنین

ممکنه شما نتونین رانندگی کنین، مشکلات حرکتی دارین، تو یه منطقه دور افتاده زندگی میکنین یا ماشینتون تو گاراژه. تو هر شرایطی که رفتن کلینیک دامپزشکی دشواره، میتونین از ویزیت دامپزشک در منزل استفاده کنین.

خدمات ویزیت دامپزشک در منزل شامل چه چیز هاییه؟

واکسیناسیون و معاینه کلی

معاینات منظم و چک اپ برای حفظ سلامتی حیوان خونگیتون ضروریه و زمانی که تو خونه و با ویزیت دامپزشک در منزل انجام میشه استرس کمتری رو به همراه داره. در ویزیت دامپزشک در منزل، ما وضعیت سلامت حیوان خونگیتون رو از جمله وضعیت قلب، وزن و دندون هاش بررسی میکنیم. چک اپ موجب میشه تا بیماری های جدی زودتر تشخیص داده بشه و از وقوع اونها پیشگیری کرد. چک اپ شامل واکسن های تقویت کننده و پیشگیری از انگل برای محافظت از پتتون در برابر بیماری هاست. سگ‌ها و گربه‌ها باید حداقل سالی یکبار چک اپ شن.

بیماری ها و جراحات خفیف تا متوسط

بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌ها رو میشه با مراجعه به دامپزشک درمان کرد. لنگیدن، آسیب‌های چشمی، عفونت‌های گوش، آلرژی‌های پوستی و اسهال از جمله اونها هستن. دامپزشکتون همچنین میتونه در خدمات دامپزشکی در محل، نمونه‌های خون و ادرار رو بگیره. با این حال، همه مشکلات ساده نیستن و گاهی اوقات حیوان خونگیتون به آزمایش های گسترده تری مثل اشعه ایکس یا سونوگرافی نیاز داره که تو بیمارستان باید انجام شود. وقتی که برای پتتون، ویزیت دامپزشک در منزل رو رزرو میکنین، سعی کنین تا حد امکان اطلاعات بیشتری بهمون بدین تا کارشناساس ها بهتون بگن آیا خدمات حیوانات در منزل براتون مناسبه یا نه.

یوتانایز در منزل

ببشتر سرپرستین ترجیح میدن وقتی که زمان تصمیم گیری دشوار برای خداحافظی فرا رسیده، پتشون تو خونه احساس امنیت و راحتی کنه . اتانازی در منزل میتونه به تجربه ی آروم تر کمک میکنه. دامپزشکتون میتونه به حیوان خونگیتون آرام بخش بزنه تا احساس آرامش و راحتی کنه. توانایی ارائه اتانازی یا پایان انسانی زندگی منحصر به حرفه دامپزشکی هستش و همیشه با نهایت شفقت و عزت انجام میشه.

خدمات دامپزشکی که تو خونه نمیشه انجام داد

ناگفته نماند که بعضی از خدمات دامپزشکی فقط تو کلینیک دامپزشکی قابل انجام هستن. این خدمات شامل:

  •  اسکن سونوگرافی
  •  اشعه ایکس
  •  عمل جراحی
  •  تجویز مایع داخل وریدی
  •  شیمی درمانی و پرتودرمانی
  •  دندانپزشکی

جای هیچگونه نگرانی نیستش. در این مواقع میتونین به کلینیک ها و بیمارستای های طرف قرارداد وتوریا مراجعه کنین تا خدمات مورد نیاز شما رو با تخفیف براتون انجام بدن.

به مشاوره مراقبت از حیوان خونگیتون نیاز دارین؟

برای مشاوره تخصصی در مورد تمام جنبه های سرپرستی و مراقبت از حیوان خونگی، میتونین از مشاوره دامپزشکی انلاین وتوریا استفاده کنین. ما تو همه زمینه ها از جمله رفتارشناسی، تغذبه، نظافت و گرومینگ و چیزای دیگه بهتون مشاوره میدیم. تمامی مشاوره ها با دامپزشک های مجرب و متخصصین این حوزه انجام میشه.

ویزیت دامپزشک در منزل

چند سوال رایج در مشاوره دامپزشکی انلاین

ایا مصرف زیاد قرص برای کرم سگ ضرر داره؟

وقتی میگیم سگ کرم داره، معمولاً در مورد کرم های روده (روده) صحبت میکنیم، چون کرم ها دیگه ای هم وجود دارن که میتونن روی ریه و قلب سگ تاثیر بزارن. کرم ها چرخه زندگی دارن و این کرمم ها تو گونه های دیگه مثل گربه، روباه، گوسفند، راب، حلزون و پشه هم دیده میشن. کرم ها در واقع نوعی انگل هستن. کرم‌های رایجی که سگ‌ها رو تحت تأثیر قرار میدن عبارتن از: کرم گرد Toxocara canis، کرم نواری Dipylidium caninum، کرم شلاقی Trichuris vulpis، کرم قلاب‌دار Ancylostoma .caninum، کرم قلبی Dirofilaria immitis و کرم ریه Angiostrongylus vasorum

درمان کرم ها

داروهای درمان کرم به شکل قرص، خمیر، گرانول و پماد مانند هستش.  نوع درمانی که استفاده میکنین باید بعد از‌ مشورت با دامپزشک در مورد نوع الودگی باشه، که تو مشاوره دامپزشکی انلاین ما راهنمایی های لازم رو به شما میکنیم. اگر‌ به صورت انلاین نوع الودگی قابل تشخیص نبود‌ میتونین از خدمات ویزیت دامپزشک در منزل استفاده‌ کنین تا تشخیص دقیق تر صورت بگیره

. بسیار مهمه که دوز مناسبی  از دارو رو با توجه به سن و وضعیت سلامت حیوان خونگیتون استفاده کنین.‌ برخی مواقع حیوان خونگیتون ممکنه به یه سری از داروها واکنش نشون بده. کرم هایی که با دارو از بین نمیرن، سیستم ایمنی بدن پتتون رو ضعیف‌ میکنن یا در معرض ابتلا به یه سری از  بیماری ها قرار میدن.

 بسیاری از داروهای ترکیبی در دسترس هستند که انواع مختلف کرم ها و برخی انگل های دیگه رو هم درمان میکنن. فهرستی از داروها‌ که برای درمان کرم استفاده میشن، عبارتن از: فنبندازول، پرازیکوانتل، میلبمایسین، پیرانتل، موکسیدکتین، سلامکتین و فلوبندازول.

 در نتیجه کرم زدایی منظم سگتون با داروی مناسب تو هر سنی اهمیت داره، داروی مناسب رو میشه بعد از مشورت با دامپزشک بر اساس نیاز سگتون انتخاب کرد. اگر آلودگی به کرم مکرر باشه، ممکنه دامپزشک انجام آزمایش‌هایی را برای تعیین دقیق نوع کرم‌ها پیشنهاد کنه. اگر نمیتونین تا کلینیک برین، میتونین از ویزیت دامپزشک در منزل استفاده کنین.

چرا سگم مدام سرش رو تکون میده و گوش هاش رو میخارونه؟

خیلی از سرپرستین از تو مشاوره دامپزشکی انلاین از ما میپرسن که چرا هر وقت به سگشون نگاه میکنن داره سرش رو تکون میده و مدام گوشش رو میخارونه. خب این علت های متفاوتی داره که به برخی از اونها در اینجا اشاره میکنم:

وجود جسم خارجی

علائمی که گفتین ممکنه بخاطر وجود جسم خارجی باشه، برای مثال، وجود دونه علف های در کانال گوش، عفونت باکتریایی یا مخمری، آلرژی پوستی، وجود انگل مثل کنه ها، پولیپ یا هماتوم شنوایی (تاول خونی) که همگی میتونن دردناک باشن.

 دونه‌های علف در کانال گوش سگ‌هایی که اطراف شهر پیاده‌روی میرن، رایج هستش. شکل مجرای گوش سگ  یه لوله عمودی (کانال عمودی) و بعدش یه خم 90 درجه و یه لوله جانبی (کانال افقی) و در انتهایش پرده گوش (پرده تمپان) داره. همین ساختار موجب میشه تا اجسام خارجی بیشتر تو گوش سگتون گیر کنن.

 اجسام خارجی معمولاً توسط دامپزشک با کمک اتوسکوپ (مشعل دستی با ذره بین و قیف) قابل مشاهدست. دامپزشکان ما در خدمات حیوانات در منزل با وسایل مجهز به محل شما میان و نیازی نیست برای یه معاینه ساده ی گوش این همه راه تا کلینیک برین.

دونه‌های علف رو معمولاً میشه با یک جفت پنس مخصوص بلند برداشت. با این حال، بعضی از سگ ها به آرامبخش یا بیهوشی عمومی نیاز دارن تا امکان برداشتن و معاینه با خیال راحت انجام شه. ما توی ویزیت دامپزشک در منزل، بعد از برداشتن جسم خارجی در صورت نیاز به سگتون آنتی بیوتیک و مسکن میدیم  تا جلوی عفونت و درد رو بگیریم.

الرژی پوستی

آلرژی پوستی میتونه گوش‌ها رو تحت تأثیر قرار بده، چون کانال‌های گوش با پوست پوشونده شدن. تشخیص و درمان حساسیت پوستی شامل استفاده از سواب‌، گرفتن نمونه‌های بیوپسی و ازمایش خراش‌های پوستی هستش که توسط دامپزشکتون انجام شده و به آزمایشگاه فرستاده میشه. تمامی این خدمات رو ما تو ویزیت دامپزشک در منزل انجام میدیم و نمونه رو به ازمایشگاه مربوطه میفرستیم.

درمان آلرژی پوستی شامل رژیم های غذایی کم آلرژی، شامپو، واکسن های حساسیت زدا، آنتی بیوتیک ها، آنتی هیستامین ها و داروهای مختلف سرکوب کننده ایمنی هستش. ما تو مشاوره دامپزشکی انلاین با توجه به تاریخچه و علائمی که از سگتون بهمون میدین، بهترین درمان رو براتون انتخاب میکنیم.

ویزیت دامپزشک در منزل

نتیجه گیری ما از ویزیت دامپزشک در منزل

ویزیت دامپزشک در منزل، مبتونه طیف وسیعی از خدمات دامپزشکی در محل رو بهتون ارائه بده و زندگی رو هم برای شما و هم برای حیوانات خونگیتون آسون‌تر میکنه. بسیاری از سرپرستین حیوانات خونگی برای کمک به بچشون تو زمان‌های دشوار مثل مراقبت‌های تسکینی یا تبدیل اتانازی به تجربه‌ای آروم‌ تر، خدمات حیوانات در منزل رو انتخاب میکنن.

اما ویزیت دامپزشک در منزل برای موارد اضطراری، بیماری های شدید یا آسیب هایی که نیاز به ویزیت در کلینیک دامپزشکی یا بیمارستان اورژانسی دارن، مناسب نیستش. در این مواقع میتونین از کلینیک ها و بیمارستان های طرق قرارداد ما استفاده کنین تا خدماتتون با تخفیف انجام بشه. همین حالا میتونین اولین ویزیت دامپزشک در منزل وتوریا رو برای پتتون رزرو کنین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا