بازار

معرفی انواع خدمات آنلاین پزشکی

برای پیشگیری و تشخیص انواع بیماری ها، نیاز به انجام آزمایش و تست های غربالگری است. آزمایشگاه های مختلف در سراسر کشور، کار نمونه گیری و بررسی نمونه را انجام می دهند. شما باید برای انجام آزمایش خون یا هر آزمایش دیگری به بهترین آزمایشگاه ها مراجعه کنید. امروزه آزمایشات مختلف در منزل نیز قابل انجام است و سختی های مراجعه به آزمایشگاه را ندارد.

آنی آزما توانسته انواع خدمات آزمایشگاهی را به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار دهد. با مراجعه به این سایت می توانید از خدمات مختلفی مانند آزمایشات مقاربتی ، آزمایش چکاپ، تست کرونا، آزمایش اچ پی وی و غیره استفاده کنید. افرادی که امکان مراجعه به آزمایشگاه را ندارند، با ثبت درخواست در سایت، می توانند از این خدمات در محل خود استفاده کنند. برای گرفتن جواب آزمایش هم نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید پاسخ آزمایش خود را از طریق سایت دریافت کنید.

انجام انواع آزمایش چکاپ از طریق آنی آزما

آزمایشات چکاپ برای بررسی سلامتی کلی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف انجام می شود. این نوع آزمایشات تنوع خیلی زیادی دارند و با توجه به نظر پزشک انجام می شوند. در اینجا انواع آزمایش چکاپ در آنی آزما را بررسی می کنیم.

چکاپ ویژه کبد

کبد از جمله اعضا حساس است که به صورت دوره ای باید سلامت آن را مورد بررسی قرار بدهید. در آزمایش چکاپ کبد انواع فاکتورهای LDH – CBC – FERRITIN- GGT – IRON – HCV و غیره بررسی می شوند. با کمک این چکاپ می توان از بیماری های سختی مانند کبد چرب جلوگیری کرد. اگر بیماری در مراحل اولیه باشد، با این آزمایش مشخص شده و درمان سریع تر انجام می شود.

چکاپ ویژه کلیه

چکاپ کلیه برای تشخیص مشکلات و بررسی عملکرد این اندام انجام می شود. با تست ادرار و خون می توان وضعیت کلی کلیه را بررسی کرد. در این چکاپ فاکتورهای CRP – CA – CBC – PH – ALKPH – PTH- ACIDURIC اسید اوریک-UA/UC تست ادرار و کشت ادرار و غیره بررسی می شوند. این آزمایش تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و قیمت آن پایین تر می آید.

چکاپ هورمونی مردان

این آزمایش برای بررسی سطح هورمون های مردانه انجام می شود تا دلیل مشکلات مختلف از جمله ناباروری بررسی شود. با تغییر سطح هورمون ها در بدن، فرد دچار مشکلات زیادی می شود که باید به موقع این مشکلات را برطرف کند. استفاده از بیمه های تامین اجتماعی، کارکنان دولت و ایرانیان هزینه های این چکاپ را کم می کند.

چکاپ ویژه مو

مشکلاتی از جمله ریزش مو، کم مویی، پرمویی یا موهای زائد در خانم ها باید بررسی شود. در صورتی که این علائم را داشته باشید، پزشک شما این آزمایش را برای تشخیص مشکل پیشنهاد می دهد. در این چکاپ، سطح هورمون های بدن، تیروئید، ویتامین د، زینک و آهن خون بررسی می شوند. هر یک از این فاکتورها می تواند، دلیل ریزش مو در خانم ها یا آقایان باشد.

چکاپ ویژه روماتیسم

روماتیسم جزو بیماری های خود ایمنی است که سیستم ایمنی فرد دچار مشکل می شود. این مشکل در مفاصل به وجود می آید و فرد در راه رفتن به مشکل بر می خورد. با بررسی سطح گلبول های سفید موجود در خون می توان به بررسی این مشکل پرداخت. در این آزمایش فاکتورهای VIT D – ANA – ESR ANTI CCP – ALP – CRP – PH – RF – CA بررسی می شوند. اگر بیمه نیروهای مسلح داشته باشید، هزینه این چکاپ نصف می شود.

چکاپ پایه و عمومی

اگر مشکل خاصی ندارید و می خواهید یک چکاپ کلی و سالیانه داشته باشید، باید از چکاپ پایه استفاده کنید. در این چکاپ با آزمایش خون، سطح گلبول های سفید و قرمز خون به طرز کلی بررسی می شود. چربی خون نیز از مهم ترین فاکتورهای این چکاپ محسوب می شود.

سایت آنلاین نوبت دهی آزمایش
سایت آنلاین نوبت دهی آزمایش

چکاپ ویژه قلب

قلب مهم ترین اندام موجود در بدن است که به تمام اندام های بدن خونرسانی می کند. فاکتورهایی مثل ESR – ALKPH – CRP- CPK – TROPONIN T – LDH- CPKMB – FERRITIN در این آزمایش بررسی می شوند. باید مراقب قلب خود باشید تا تمام بدن سالم باقی بماند.

چکاپ بر اساس نسخه پزشک

در صورتی که پزشک بررسی فاکتورهای خاصی را مد نظر دارد، می توانید با پرداخت بیعانه 100 هزار تومان آزمایش دلخواه خود را به ثبت برسانید. کارشناسان آنی آزما نسخه آزمایش شما را بررسی کرده و فاکتورهای مورد نظر پزشک را مشخص می کنند. قیمت نهایی این آزمایش براساس نوع بیمه، فاکتورها و محل آزمایش مشخص می شود.

چکاپ تیروئید

تیروئید تحت تأثیر هورمون ها قرار دارد و افزایش و کاهش هورمون تیروئیدی، می تواند روی کیفیت زندگی افراد تأثیر مستقیم بگذارد. افرادی که دچار چاقی یا لاغری شده اند و انرژی خیلی زیادی ندارد، باید این چکاپ را انجام بدهند. چکاپ تیروئید در آنی آزما در دو سطح انجام می شود. در سطح یک فاکتورهای TSH- T3- T4بررسی می شوند. در سطح دوم هورمون های بیشتری مانند T3 UPTAKE- FREE T4- TSH- T3-T4 مورد آزمایش قرار می گیرند.

انجام تست کرونا از طریق سایت و مجموعه آنی آزما

با شیوع بیماری کرونا، انجام تست این بیماری به یکی از ضروریات تبدیل شده است. این بیماری به هیچ وجه از بین نمی رود و در موارد خفیف تر در جامعه وجود دارد. برای بررسی سلامتی افراد از نظر ابتلا به کرونا از تست های مختلفی استفاده می شود. با کمک تست کرونا می توان، سلامتی افراد مختلف را بررسی کرد و نتایج آن از طریق سایت در اختیار فرد متقاضی قرار می گیرد. خدمات مربوط به تست کرونا شامل:

  • تست PCR نمونه گیری از حلق و بینی (جواب دهی 8 ساعته)
  • تست PCR و آنتی‌بادی (نمونه گیری از حلق، بینی و خون)
  • تست آنتی‌بادی (نمونه گیری از خون)
  • تست آنتی‌بادی واکسن کرونا (نمونه گیری از خون)

هزینه هر یک از این تست ها با توجه به محل نمونه گیری در شهرهای مختلف و نوع بیمه شما مشخص می شود. برای مشاهده قیمت دقیق به سایت آنی آزما مراجعه کنید.

بررسی سلامت جنسی با انجام آزمایشات مقاربتی

از طریق رابطه جنسی بیماری های مختلفی بین زوجین منتقل می شود که باعث ایجاد زگیل تناسلی یا سایر بیماری ها می شوند. برای تشخیص به موقع و درمان این بیماری های مقاربتی باید تست های مربوطه انجام شود. این تست ها شامل:

  • آزمایش HPV: برای بررسی ویروس اچ پی وی در بدن، آزمایش خون انجام می شود. این آزمایشات کمک می کنند تا ویروس به موقع تشخیص داده شده و راه های درمانی برای جلوگیری از انتقال آن انجام شوند.
  • آزمایش پنل STD: این آزمایش برای بررسی عفونت های مقاربتی انجام می شود. انجام این آزمایش در منزل نیز امکان پذیر است.
  • آزمایش پاپ اسمیر: این آزمایش مخصوص خانم ها است و با بررسی سلول های دهانه رحم، احتمال سرطانی شدن این سلول ها را بررسی می کند.
انجام آزمایشات مختلف پزشکی در خانه
انجام آزمایشات مختلف پزشکی در خانه

برای انجام آزمایش به کجا مراجعه کنم؟

بهترین آزمایشگاه آنلاین، آنی آزما است که تمام این خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد. با مراجعه به سایت آنی آزما، نوع آزمایش خود را انتخاب کرده و آن را به ثبت برسانید. کارشناسان این مرکز برای نمونه گیری به خانه شما می آیند. جواب آزمایشات نیز از طریق سایت در اختیار شما قرار می گیرد. برای مشاوره می توانید با کارشناسان آنی آزما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا