بازار

بهترین فروشگاه ویپ کجاست؟

ویپ یک سیگار مدرن یا سیگار الکترونیکی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی در جهان دارد. افرادی که ویپ می کشند یا به اصطلاح عامیانه تر ویپرها ماده بخار شده ای از جویس یا نیکوتین را استنشاق می کنند. عملکرد این دستگاه به گونه ایست که جویس یا ماده مایع شکلی که درون آن قرار دارد به وسیله المنت داغ و بخار می شود. بنابراین هنگامی که آن را به صورت سیگار می کشید، بخار بسیار زیادی را مشاهده می کنید.

ویپ ها در انواع و اقسام مختلفی توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. برخی از این مدل ها عبارتند از: ویپ معمولی، پاد، ویپ های یکبار مصرف و مکانیکال. شاید همین حالا برای شما هم سوال پیش بیاید که این مدل ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ نگران نباشید! در ادامه قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه خرید این دستگاه و همچنین انواع آن بیشتر آشنا کنیم. در ادامه راهنمای خرید ویپ با ما همراه باشید.

اجزای اصلی ویپ ها به چه صورتی است؟

به طور کلی ویپ ها ساختار پیچیده و عجیب و غریبی ندارند. در همه این محصولات یک منبع تغذیه جهت دریافت انرژی، یک المنت و پنبه یا به اصطلاح کویل جهت تبخیر ماده مایع یا جویس و ماد دستگاه یا قسمت انتهایی آن که برای جایگذاری قطعات طراحی شده، ساختار ویپ را می سازند.

به همین منظور جهت راه اندازی ویپ نیازی به تخصص خاص ندارید. شما پس از خرید ویپ می توانید به راحتی و با مطالعه دفترچه راهنما، آن را راه اندازی کنید. اما اگر با مشاهده دفترچه راهنمای باز هم متوجه نشدید، می توانید با کارشناسان اسموک سنتر بهترین فروشگاه ویپ در ایران تماس بگیرید تا آنها شما را به راحتی راهنمایی کنند.

انواع مدل های ویپ

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، ویپ ها مدل های مختلفی دارند. به همین منظور شما می توانید براساس نیاز و بودجه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین فروشگاه ویپ کجاست؟

ویپ های پاد سیستم

احتمالا بارها افراد سیگاری را دیده اید که به سرعت پشت سرهم سیگار روشن می کنند و دائما سیگار به دست هستند. ویپ های پاد سیستم مختص افراد علاقه مند به سیگار طراحی و تولید شده تا بتوانند نیاز خود به نیکوتین روزانه را با ویپینگ تامین و رفع کنند. پادها معمولا بخار به نسبت کمی دارند. بخار آنها در حد سیگار یا شاید هم خیلی کمتر است. این محصول، شبیه ساز سیگار یا همان MTL بوده و بخار را اول به دهان و بعد به ریه منتقل می کند. دقیقا شبیه به همان کاری که سیگار انجام می دهد. به همین منظور افراد سیگاری احساس کشیدن سیگار را خواهند داشت.

در داخل پادسیستم ها تنها ایجوس های نیکوتین سالت وجود دارد که به مراتب به نسبت ایجوس های معمولی یا کم نیکوتین، نیکوتین بالاتری دارند. به همین دلیل است که می گوییم؛ پادها برای افراد سیگاری مناسب تر هستند. برای خرید پاد می توانید از بزرگترین و بهترین فروشگاه ویپ در ایران “اسموک سنتر” اقدام کنید.

بهترین فروشگاه ویپ کجاست؟

دستگاه های ویپ

دستگاه های ویپ که در بازار آنها را با نام دستگاه ماد یا دستگاه های ساب اهم هم می شناسند، برای افرادی که به نیکوتین وابستگی چندانی ندارند، مناسب است. این افراد تقریبا بیشتر از هر چیزی به دنبال سرگرمی و تفریح بوده و برای این هدف به دنبال خرید یک دستگاه ویپ هستند. دستگاه های ویپ به نسبت دستگاه های پاد بخار بسیار زیادی تولید می کنند.

ویپ بیشتر به افراد حس قلیان کشیدن را می دهد. این دستگاه ها در انواع و اشکال متنوع توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند و معمولا نسبت به پادسیستم ها اندازه و سایز بزرگتری دارند. کاربر با یک پوک کشیدن ویپ می تواند بخار بسیار زیادی را از دهان خود خارج کند. اغلب دستگاه های ویپ به باتری قابل شارژی مجهز نیستند و کاربران برای استفاده مجدد از دستگاه باید حتما باتری آنها را تعویض کنند.

ایجوس های به کار گرفته شده در داخل تانک دستگاه های ویپ معمولا کم نیکوتین یا بدون نیکوتین هستند. بنابراین در افراد هیچ حس وابستگی ایجاد نخواهند کرد. بنابراین اگر شما هم از وابستگی به سیگار همیشه واهمه دارید اما از کشیدن قلیان و سیگار خوشتان می آید، می توانید از این دستگاه بهره بگیرید.

همانطور که اشاره شد، دستگاه های ویپ به نسبت پادها سایز بزرگتری دارند. به همین دلیل به چیپست های الکترونیکی حرفه ای تر و کامل تری تجهیز شده اند. به همین دلیل است که شما در خرید ویپ ها باید توجه بیشتری کنید. چرا که آنها هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و امکانات متنوع و مختلفی را به کاربران ارائه می دهند. برخی از این امکانات عبارت است از:

  • برقرار کردن امنیت استفاده از دستگاه
  • کنترل گرمای زیاد دستگاه و یا باتری
  • جلوگیری از کامدهی زیاد و کات آف اتوماتیک
  • مودهای مختلف ویپینگ کردن مثل استفاده از قدرت وات یا درجه حرارات و…

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این دستگاه ها، قابلیت قدرت تنظیم است. این قابلیت سبب شده تا کاربران به خواست خود بتوانند میزان بخار تولیدی از دستگاه را خودشان کنترل کنند.

سیگار مدرن که به ویپ معروف است معمولا به نسبت پادها قیمت بالاتری دارند. چرا که آنها قابلیت های متنوع تری را در اختیار کاربران قرار می دهند و مدل ها و انواع مختلفی را شامل می شوند. شما به عنوان یک هدیه می توانید یکی از مدل های بسیار زیبای این محصول را خریداری و به عزیزان علاقه مند به قلیان و سیگار، هدیه دهید.

نکات مهم هنگام خرید ویپ

برای خرید ویپ مناسب خود، شما باید ابتدا هدفتان از ویپینگ را مدنظر قرار دهید. اگر به دنبال عدم وابستگی به نیکوتین هستید و تنها قصد دارید ویپ را جایگزین قلیان کنید، حتما باید به سراغ خرید دستگاه ویپ بروید. اما اگر شما هم به دنبال یک جایگزین برای سیگار هستید، ما به شما دستگاه های ویپ پاد را توصیه می کنیم. برای خرید ویپ و پاد باید به مشخصات دستگاه حتما توجه کنید. اگر قصد دارید از دستگاهی استفاده کنید که باتری داخلی دارند، نیازی به خرید باتری اضافی نیست. پاد و ویپ خود را حتما از فروشگاه های معتبر نظیر فروشگاه اسموک سنتر تهیه کنید. چرا که این فروشگاه ها به شما محصولات با کیفیت و اورجینال را ارائه می کنند و دارای تجهیزات جانبی نظیر ایجوس و باتری نیز هستند.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، شما با خرید ویپ می توانید از شر خرید سیگار و بوی بد آن خلاص شوید. اگر برای شما هم استایل تان در اولویت است و همیشه به دنبال خرید یک محصول عالی و با کیفیت هستید، حتما به فروشگاه اسموک سنتر سر بزنید. در این جا می توانید ویپ و پاد خود را براساس نوع نیاز و مدلی که دوست دارید خریداری و تهیه کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام
    وقتتون بخیر دوست عزیز

    توضیحات شما بسیار کامل و خیلی دقیق و منظم بود.
    بنده ی عرض کوچیک داشتم که شما اگه بتونید داخل همین توضیحاتتون قیمت های ویپ و پاد و ماد و… رو

    به فرض مثال:

    (حدود قیمت ) از

    ۵۰۰ پانصد هزار تومان

    تا

    ۱/۲۰۰

    این مدل ها ……

    ۱/۵۰۰

    تا

    ۲/۴۰۰

    این مدل ها ‌……

    ۲/۵۰۰

    تا

    ۵ میلیون تومان

    این مدل ها ….

    بالای ۵ میلیون تومان هم
    این مدل ها هستند.

    ⬆️ ویپ و… پادسیستم و…

    افراد زیر سن ۲۱ سال نمیگم (ممنوع) که فردا هرچی زیر ۲۱ ساله داریم برن دنبالش ببینن چیه!!؟؟
    میگم خیلی توصیه نمیشه.

    باسپاس فراوان از شما و همکاران بزرگوارتون🙏💐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا