گوشی موبایل

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

سامسونگ آمادگی خود را برای معرفی گلکسی اس 24 در اواخر این ماه افزایش داده است. این شرکت شروع به نصب بنرهای بازاریابی برای پرچمداران جدید در فروشگاه های خرده فروشی خود کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، یک بنر فاش شده نشان می‌دهد که “Galaxy AI” مرکز تلاش‌های بازاریابی این شرکت است.

کاربر X @DontMatterToYou اخیراً عکسی را منتشر کرده که ظاهراً در یک فروشگاه سامسونگ در برزیل گرفته شد. گلکسی اس 24 اولترا را روی بنری در سمت جلوی یک کیوسک فروش نشان می‌دهد. این بنر شامل تصویری از گوشی با آرایه دوربین عقب و قلم S است. متن بالای تصویر می‌گوید: «Com O Poder do Galaxy IA». برای کسانی از شما که به زبان پرتغالی مسلط نیستید، به «با قدرت Galaxy AI» ترجمه می‌شود.

تصویری که در بنر مشاهده می‌شود توسط کاربر X@theonecid به صورت آنلاین نیز پیدا شد. این به ما نگاهی دقیق‌تر به لبه بالایی Galaxy S24 Ultra و تنظیمات دوربین می‌دهد. می‌بینیم که قاب در بالا کاملا صاف است و صفحه نمایش هم همینطور. پنج حلقه دوربین در عقب دستگاه وجود دارد که همه به طور جداگانه از پنل عقب بیرون زده‌اند. ما شاهد دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین زوم 50 مگاپیکسلی، دوربین زوم 3 برابری 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی هستیم.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

حلقه پنجم در عقب گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین نیست، بلکه حسگر فوکوس خودکار لیزری است. دوربین سلفی این گوشی باید یک لنز 10 مگاپیکسلی باشد. سامسونگ از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر با بهینه‌سازی مناسب با توجه به شرایط عکسبرداری استفاده خواهد کرد. پرچمداران جدید همچنین دارای ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو با هوش مصنوعی هستند، از جمله توانایی جابجایی یا حذف اشیا از عکس‌ها و ویدیوها.

علاوه بر عکاسی، هوش مصنوعی تجربه کاربر گلکسی را از چندین راه دیگر نیز افزایش خواهد داد. سری گلکسی اس 24 دارای ابزار جدیدی است که می‌تواند هنگام صحبت کردن، تماس‌ها را ترجمه کند. نه تنها تلفن‌ها می‌توانند صدای دریافتی را به زبان مورد نظر ترجمه کنند، بلکه پاسخ شما را به زبانی که طرف مقابل به آن صحبت می‌کند، بر روی دستگاه و در زمان واقعی ترجمه می‌کند. می‌توانید رونوشت‌های زنده را نیز دریافت کنید.

سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را به بهترین گوشی‌های هوش مصنوعی تبدیل کند. بر اساس مدل و منطقه، دستگاه‌ها با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 عرضه می‌شوند که هر دو قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کنند. روز رونمایی 17 ژانویه یا 27 دی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا