گوشی موبایل

انتشار تصویر رندر گوشی ایسوس ROG Phone 8 Pro

ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه سری ROG Phone 8 برای 8 ژانویه است. انتظار می‌رود این مجموعه از انواع استاندارد و پرو تشکیل شود. این برند تایوانی پیشتر به ما نگاهی رسمی به طراحی پنل عقب ارائه شده محصول آینده و همچنین برخی جزئیات کلیدی را داده است. اکنون، قبل از عرضه، ROG Phone 8 Pro در مجموعه جدیدی از رندرهای با وضوح بالا رویت شده است.

در همان ابتدا، ایسوس ROG Phone 8 Pro با طراحی جعبه‌ای با دکمه‌های روشن/خاموش و تنظیم صدا در لبه سمت راست دیده می‌شود. سمت چپ قاب دارای یک پورت USB-C اضافی است. در جلو، ROG Phone 8 Pro دارای یک حفره دوربین سلفی وسط نمایشگر است. صفحه نمایش از هر طرف با حاشیه‌های بسیار باریک احاطه شده که باید تجربه‌ای همه جانبه را ارائه دهد.

ایسوس ROG Phone 8 Pro دارای همان جزیره بیرون زده دوربین مربعی شکل بوده که از لبه سمت راست جدا می‌شود. دارای سه سنسور دوربین است و متنی وجود دارد که ضبط ویدیوی 8K Ultra HD را تایید می‌کند. طبق رندرهای فاش شده، انتظار می‌رود که مدل Pro دارای لوگوی ROG با نور متفاوت در مقایسه با نوع استاندارد باشد. لوگوی ROG روی دستگاه از نقاطی تشکیل شده که با نقاط LED ویژه قابل برنامه‌ریزی هستند.

انتشار تصویر رندر گوشی ایسوس ROG Phone 8 Pro

قسمت پایینی ROG Phone 8 Pro دارای درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، مشبک بلندگو و سینی سیم‌کارت است. ایسوس ROG Phone 8 Pro قبلاً تایید شده است که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین انتظار می‌رود که نسخه آتی دارای حالت تله فوتو تا 10 برابر باشد.

همچنین مجهز به گیمبال ضد لرزش برای فیلمبرداری روان است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا شرکت ایسوس محصول موردنظر را معرفی کرده و عرضه دارد. این برند در تلاش بوده تا مدل‌های متنوعی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا