گوشی موبایل

ویژگی های سخت افزاری poco x6 5g لو رفت

سری گوشی‌های هوشمند POCO X6 به‌زودی در هند عرضه خواهند شد. این دستگاه‌ها در تیزرهای اخیر دیده شدند که برخی از مشخصات آنها را تایید می‌کند. اکنون، یک گزارش جدید، طراحی و مشخصات مدل X6 5G را از طریق یک افشا فاش کرده است.

مدل آتی X6 5G سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در گزارش جدیدی مشاهده شد که توسط افشاگر معروف Sudanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شد. در یک توییت، مشخصات این گوشی هوشمند همراه با ویدئویی که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد، فهرست شده است.

ابتدا با نگاهی به طراحی، می‌توانیم POCO X6 5G را در یک نوع سیاه و سفید ببینیم که جعبه خرده‌فروشی نیز دارای پوشش محافظ است. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه وجود دارد و همچنین می‌توانیم پورت USB Type C، مشبک بلندگو، میکروفون اصلی و سینی سیم کارت را در پایین ببینیم.

poco x6 5g

افشاگر می‌افزاید که پوکو X6 5G دارای یک صفحه نمایش بلند 6.67 اینچی AMOLED است که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند به تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 مجهز شده است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی دارد هم وجود خواهد داشت. این دستگاه دارای رابط کاربری سفارشی MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در قسمت عقب این گوشی قرار دارد. از سوی دیگر، در قسمت جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است. برای کسانی که نمی‌دانند، مدل‌های پوکو X6 5G و X6 Pro 5G در 11 ژانویه 2024 در هند و در سطح جهانی عرضه خواهند شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید چند روزی منتظر ماند تا مشخص شود یک هفته دیگر پوکو چگونه گوشی را معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا