بهترین هاگوشی موبایلهوش مصنوعی
موضوعات داغ

6 بهترین ابزارهای هوش مصنوعی مشابه ChatGPT برای گوشی موبایل

اپلیکیشن موبایل ChatGPT مسلماً یکی از محبوب ترین چت ربات های هوش مصنوعی در بازار است. اما مجموعه ای از گزینه های جایگزین وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید که مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد را برای بهبود و سفارشی کردن تجربه چت بات شما ارائه می دهند.

Nova : برای بهترین پیشنهادات سریع

بیایید مستقیماً با Nova ( اندروید یا آیفون )، یک ربات چت هوش مصنوعی کاربر پسند که توسط ChatGPT و GPT-4 پشتیبانی می‌شود، شیرجه بزنیم. نکته جالب در مورد Nova این است که ساده تر از یادگیری استفاده از ChatGPT است زیرا نیازی نیست در ساخت اعلان ها حرفه ای باشید. این پیشنهادات داخلی مفیدی را برای شروع پرس و جوهای شما ارائه می دهد، استفاده از آن را آسان می کند و برای مبتدیان هوش مصنوعی عالی است. Nova همچنین OCR (تشخیص کاراکتر نوری) را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید از یک سوال عکس بگیرید و برنامه متن شما را اسکن کرده و به شما پاسخ می دهد.

Nova شما را در تمام دستگاه‌هایتان متصل نگه می‌دارد و در مک، آیفون، اندروید، وب و حتی اپل واچ شما در دسترس است و اطمینان حاصل می‌کند که تاریخچه چت شما همیشه در دسترس شماست. این همچنین اگر به اکوسیستم اپل علاقه دارید، آن را به یک جایگزین عالی ChatGPT تبدیل می کند و چیزی است که آن را مورد علاقه شخصی من در این لیست قرار می دهد.

در حالی که Nova برای استفاده رایگان است، نسخه رایگان آن بسیار ابتدایی است. شما فقط سه پیام در روز دریافت می کنید، پاسخ ها دارای محدودیت 500 کاراکتری هستند، حداکثر 10 چت در تاریخچه خود دارید و همچنین ممکن است مجبور شوید تبلیغات را مشاهده کنید. بنابراین، اگر به دنبال بهترین تجربه هستید، باید به نسخه Pro ارتقا دهید که هزینه آن 4.99 دلار در هفته است.

 

ChatSonic : برای تولید محتوا

Writesonic’s Chatsonic ( اندروید یا آیفون )، مجهز به GPT-4، دارای مجموعه ای جامع از ویژگی ها، از جمله تولید تصویر است که آن را به جایگزینی عالی برای ChatGPT برای سازندگان محتوا تبدیل می کند.

مانند Nova، Chatsonic فرآیند خلاقیت را با ارائه برخی از دستورات اولیه برای کمک به شما در شروع کار ساده می کند. اما Chatsonic آن را یک قدم فراتر می برد و به شما امکان می دهد شخصیت چت بات خود را تعیین کنید. به این ترتیب، می‌توانید چت‌بات خود را از یک هوش مصنوعی عمومی به یک ربات تخصصی‌تر تبدیل کنید تا با نیازهایتان مطابقت داشته باشد، چه به عنوان راهنمای سفر، چه به عنوان یک کمدین استندآپ یا حتی یک حسابدار.

یکی از ویژگی‌های برجسته آن، توانایی آن برای واکشی آخرین داده‌ها از Google است، و اطمینان حاصل می‌کند که درخواست‌های شما با جدیدترین اطلاعات، کامل با منابع، برآورده می‌شوند. همچنین دارای یک ویژگی حافظه برای به خاطر سپردن سوالات قبلی شما برای پیام های بعدی است. اگرچه، این ویژگی برای هر استفاده دو نسل برای شما هزینه دارد.

شایان ذکر است، ChatSonic شامل جستجوی وب و ویژگی‌های تولید تصویر به صورت رایگان است که معمولاً پشت دیوار پرداخت برای کاربران ChatGPT قرار دارند. این باعث می شود Chatsonic نه تنها یک ابزار قدرتمند، بلکه یک ابزار مقرون به صرفه برای کسانی باشد که به دنبال به حداکثر رساندن تجربه هوش مصنوعی خود هستند.

نسخه پایه Chatsonic رایگان است، اما شما فقط حق استفاده از 1000 کلمه را دارید. کسانی که نیاز بیشتری دارند می توانند یکی از برنامه های پولی آن را انتخاب کنند. طرح Starter 9.99 دلار در ماه برای 40000 کلمه قیمت دارد، در حالی که طرح Pro 250000 کلمه قابل توجهی را با 49.99 دلار در ماه ارائه می دهد.

در نهایت، ChatSonic در حال حاضر بر روی دستگاه های اندرویدی در دسترس است، اما نسخه iOS منتشر نشده است. با این حال، می‌توانید به لیست انتظار اپلیکیشن iOS بپیوندید تا جزو اولین افرادی باشید که دسترسی پیدا می‌کنند.

 

Elephas : برای مکاتبات تجاری یا فردی

Elephas ( iPhone ) چت ربات هوش مصنوعی شما برای بهره وری است، چه برای استفاده شخصی باشد و چه برای هدایت یک تجارت. به عنوان یک ربات چت هوش مصنوعی، در انجام وظایفی مانند پاسخ دادن سریع به ایمیل ها، صیقل دادن پست های رسانه های اجتماعی شما، و همچنین در تشخیص اشتباهات گرامری عالی است.

برای شروع کار با Elephas، به یک کلید OpenAI نیاز دارید. این به شما حداکثر انعطاف را می دهد و به این معنی است که می توانید از تمام قابلیت های GPT-3 استفاده کنید. برای دریافت کلید OpenAI خود به سادگی از وب سایت OpenAI دیدن کنید ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و کلید خود را ایجاد کنید.

یکی از ویژگی های برجسته Elephas صفحه کلید یکپارچه آن است که برای غنی سازی تجربه پیام رسانی شما بدون نیاز به تغییر برنامه طراحی شده است.

می‌توانید به راحتی مستقیماً از صفحه‌کلید خود به Elephas دسترسی داشته باشید، خواه از iPhone، iPad یا Mac خود استفاده کنید. و برای کسانی که نگران حریم خصوصی ChatGPT هستند ، Elephas یک انتخاب عالی است زیرا نه محتوای متنی شما را ذخیره می‌کند و نه آنالیز می‌کند.

علاوه بر این، Elephas کمی چند زبانه است و اکثر ویژگی‌ها با زبان‌های مختلفی از جمله اسپانیایی و فرانسوی کار می‌کنند. بهترین بخش این است که همه این ابزارها با قیمت بسیار کمی ارائه می شوند.

Elephas با یک آزمایش رایگان 30 روزه فقط 4 دلار در ماه هزینه دارد و کاربر متوسط ​​1 دلار به OpenAI برای خدماتش پرداخت می کند که هزینه ماهانه را به حدود 5 دلار در ماه می رساند. این طرح ارزان تر از GPT Plus است و Elephas را به یکی از مقرون به صرفه ترین چت ربات های هوش مصنوعی در این لیست تبدیل می کند.

 

Copilot Bing : برای جستجوهای آنلاین و تولید تصویر

بینگ چت مایکروسافت ( اندروید یا آیفون )، که اکنون به عنوان Copilot شناخته می‌شود، به سرعت به عنوان یک رقیب قدرتمند در حوزه هوش مصنوعی محاوره‌ای ظاهر شد و رقابت سختی را برای ChatGPT از زمان عرضه در بازار به ارمغان آورد.

در حالی که بینگ از سال 2009 موتور جستجوی شاخص مایکروسافت بوده است، این ادغام اخیر هوش مصنوعی است که واقعاً اپلیکیشن موبایل بینگ را متحول کرده است. اکنون، دارای یک ربات چت هوش مصنوعی است که می تواند وب را برای به روزترین اطلاعات متناسب با نیازهای شما جستجو کند.

فراتر از جستجوهای ساده، استفاده از Copilot آسان است و به شما امکان می‌دهد تصاویر را با هوش مصنوعی ایجاد کنید و آن را یک قدم جلوتر از ChatGPT قرار می‌دهد، که اخیراً قابلیت‌های مرور وب را معرفی کرده است و فقط برای کسانی که در ChatGPT Plus در دسترس است.

اگر به‌روزرسانی با آخرین اخبار یا تولید تصاویر از طریق اعلان‌های ساده چیزی است که به دنبال آن هستید، Copilot بدون هیچ هزینه‌ای آماده کمک است. اما در حالی که این سرویس رایگان است، برای دسترسی به وسعت کامل ویژگی‌ها، مانند سؤالات بیشتر و مکالمات طولانی‌تر، باید وارد سیستم شوید.

Jasper : برای حرفه ای ها و مشاغل بازاریابی

Jasper ( iPhone ) به عنوان یک جایگزین ستارگان ChatGPT که به طور خاص برای حرفه ای ها و مشاغل بازاریابی طراحی شده است، برجسته است. این فقط یک ابزار هوش مصنوعی دیگر نیست.

Jasper برای اثربخشی بازاریابی به‌خوبی تنظیم شده است، و مجموعه گسترده‌ای از اعلان‌ها را ارائه می‌دهد که به وظایفی مانند ایجاد کپی جذاب و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو اختصاص داده شده است. چیزی که آن را از ChatGPT متمایز می کند تمرکز آن بر استراتژی های بازاریابی کسب و کار محور است و اطمینان حاصل می کند که محتوای شما با اهداف سازمانی شما مطابقت دارد.

یکی از ویژگی های قابل توجه Jasper دستورات قابل تنظیم آن است. شما می توانید معیارهایی مانند لحن، سبک و حتی زبان متن خود را تنظیم کنید و آن را به یک دارایی ارزشمند برای متخصصان بازاریابی محتوا تبدیل کنید. کتابخانه سریع جاسپر به شما این امکان را می دهد که درخواست های خود را ذخیره و ایجاد کنید و کارایی و خلاقیت خود را افزایش دهید.

در حالی که عملکردهای اساسی اکثر نیازها را برآورده می کند، نسخه حرفه ای Jasper تولید محتوای شما را با محدودیت کلمات بالاتر برای ورودی و خروجی ارتقا می دهد. با قیمت 39 دلار در ماه، سرمایه گذاری در کیفیت و دقت است، اما در مقایسه با طرح اشتراک ChatGPT، ChatGPT Plus ، که 20 دلار در ماه هزینه دارد، تقریبا دو برابر هزینه است. جاسپر در iOS موجود است و از طریق وب نیز قابل دسترسی است.

 

Socratic : برای حساب و دستیار علمی عمومی

اگر به ریاضیات علاقه دارید یا شغلتان نیاز به اعداد و ارقام دارد، Socratic گوگل ( اندروید یا آیفون ) بهترین چت ربات هوش مصنوعی برای شماست. برخلاف ChatGPT که رویکردی کلی دارد و نمی توان به ریاضیات اعتماد کرد ، Socratic به طور ویژه برای حل معادلات ریاضی انتخاب شده است. این یک دستیار دانشگاهی ایده آل است که تخصص خود را به موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی و ادبیات گسترش می دهد.

با مجهز شدن به OCR، می توانید از سوال یا مسئله ریاضی خود عکس بگیرید و Socratic راه حل را بیرون می اندازد. همچنین می‌توانید درخواست‌های خود را تایپ کنید یا از میکروفون برای کمک صوتی استفاده کنید. Socratic با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، رابط کاربری ساده ای دارد و در حال حاضر استفاده از آن رایگان است. چه از Android یا iOS استفاده کنید، Socratic آماده است تا مسیر یادگیری و حل مسئله شما را با دقت و سهولت افزایش دهد.

تجربه هوش مصنوعی خود را متنوع کنید

امکانات با هوش مصنوعی بی حد و حصر است. در حالی که ChatGPT Open AI به چت ربات هوش مصنوعی پیشرو تبدیل شده است، گزینه های جایگزین موجود در این لیست دارای ویژگی های تخصصی هستند که ممکن است با نیازهای شما مطابقت بیشتری داشته باشند. و چت ربات های هوش مصنوعی بیشتری به صحنه می آیند که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند. بنابراین، لحظه‌ای را به کاوش و انتخاب موردی که بیشتر در ذهن شما طنین‌انداز است، اختصاص دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا