گوشی موبایل

نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا لو رفت

تنها چند هفته قبل از رونمایی رسمی، تصاویر واقعی از سامسونگ Galaxy S24 Ultra توسط کاربر توییتر @WorkaholicDavid منتشر شد. این تصاویر با فاصله گرفتن از مواد بازاریابی و افشاهای مبهم، نگاهی واضح به طراحی جدید گوشی ارائه می‌دهند.

S24 Ultra از لبه‌های کمی خمیده قبلی خود فاصله گرفته و صفحه نمایش کاملاً تخت با حاشیه‌های بسیار نازک را انتخاب کرده است. در قسمت عقب، شاهد یک مجموعه دوربین چهارگانه آشنا با حلقه‌های متمایز برای هر لنز خواهید بود، اگرچه کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و به ارتقای احتمالی حسگر اشاره می‌کنند.

در حالی که سیستم دوربین ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، اما اطلاعات فاش شده حاکی از وجود حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی در بخش سخت افزاری است که به نام ISOCELL HP2SX سامسونگ شناخته می‌شود. این سنسور قدرتمند جزئیات و وضوح استثنایی را به خصوص در شرایط کم نور نوید می‌دهد. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر پشتیبانی این گوشی از فیلمبرداری 4Kدر120 فریم در ثانیه وجود دارد که مرزهای فیلمبرداری موبایل را جابجا می‌کند.

انتظار می‌رود S24 Ultra فراتر از قابلیت‌های دوربین، به صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X مجهز شود که وضوح QHD+ (1440p) و حداکثر روشنایی 2600 نیت را ارائه می‌دهد.

نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اولترا لو رفت

گلکسی اس 24 اولترا از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 برای انجام مالتی تسکینگ و بازی با عملکرد بالا استفاده می‌کند. این گوشی دارای رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است. همچنین شامل چندین ویژگی AI و Generative AI شده که از Galaxy AI سرچشمه می‌گیرد، که انتظار می‌رود تجربه کاربر را از طریق الگوریتم‌های پیشرفته و قابلیت‌های یادگیری ماشین افزایش دهد.

در بخش سخت افزاری، گلکسی اس 24 اولترا از یک باتری قوی 5000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع پشتیبانی کرده و به آن اجازه می‌دهد تنها در 30 دقیقه از 0 به 65 درصد شارژ برسد. شایعه شده است که Galaxy S24 Ultra در چندین رنگ از جمله تیتانیوم/خاکستری، مشکی، زرد و بنفش عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های انحصاری آنلاین مانند نارنجی، سبز و آبی عرضه شود.

سامسونگ قرار است S24 Ultra را در 17 ژانویه یا 27 دی در کنار برادران خود یعنی S24 و S24 Plus عرضه کند و آن را به یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند سال تبدیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا