گوشی موبایل

گوشی شیائومی Civi 4 با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 همراست

افشاگر چینی صنعت تلفن هوشمند Digital Chat Station جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند شیائومی Civi 4 فاش کرد. به گفته این فرد، دستگاه دارای پردازنده تک چیپ اسنپدراگون 7 نسل 3 بوده که در نوامبر سال گذشته معرفی شد.

بنابراین، Civi 4 با Honor 100 که اولین گوشی هوشمند جهان با چیپ اسنپدراگون 7 نسل 3 بود، رقابت خواهد کرد. طبق گفته‌های Digital Chat Station، شیائومی Civi 4 همچنین دارای صفحه نمایش کمی خمیده با وضوح 1.5K، دوربین اصلی با سه ماژول و فریم جانبی فلزی خواهد بود. از آنجایی که توسعه دهندگان به طور سنتی بر روی دوربین جلو در سری Civi تمرکز می‌کنند، Civi 4 باید یک بار دیگر آن را بهبود بخشد. Xiaomi Civi 3 در ماه می 2023 عرضه شد، اما Civi 4 ممکن است حتی زودتر از این هم عرضه شود.

پیش از این، Digital Chat Station اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K50 و Xiaomi 12 را به طور دقیق گزارش کرد. در دیگر خبرها شیائومی طبق برنامه به تازگی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus 5G را در هند عرضه کرد. این گوشی با Redmi Note 13 5G و Redmi Note 13 Pro 5G همراه شده است.

گوشی شیائومی Civi 4 با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 همراست

هر سه دستگاه مشابه مدل‌های موجود در چین هستند. تنها نوع ساده دارای سیستم دوربین متفاوتی نسبت به نسخه اصلی است. مدل پرو پلاس با وجود اینکه یک گوشی هوشمند میان رده بوده، چندین ویژگی پریمیومی را ارائه می‌دهد.اگر به مدل Pro علاقه‌مند هستید، Redmi Note 13 Pro Plus 5G دارای طراحی جعبه‌ای با قاب تخت است و همچنین در انواع پنل عقب شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شود.

این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و نظر تئوری، می‌تواند زیر 1.5 متر آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. این گوشی حول یک صفحه نمایش OLED منحنی 6.67 اینچی با حفره دوربین وسط نمایشگر قرار گرفته که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش 2712 در 1220 پیکسل، نرخ رفرش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. پنل 12 بیتی از کاهش نور 1920 هرتز PWM و حداکثر روشنایی 1800 نیت پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا