گوشی موبایل

نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ با فناوری Ironflex همراهند

فهرست علامت تجاری در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره که توسط سامسونگ ثبت شده، فناوری جدیدی را برای دستگاه‌های Galaxy Z Fold و Z Flip آینده نشان می‌دهد.

با توجه به زمان بندی این لیست، احتمالاً می‌توان حدس زد که Z Fold 6 و Z Flip 6 که در ماه آگوست عرضه می‌شوند، از فناوری به اصطلاح “Ironflex” استفاده می‌کنند. حتی با وجود اینکه هیچ توضیحی در مورد خود این فناوری وجود ندارد، لیست به یک “پنل نمایشگر OLED تاشو” اشاره می‌کند که به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود، بلکه تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و پوشیدنی‌های هوشمند را شامل می‌شود.

بنابراین می توان پیش بینی کرد که در مورد صفحه نمایش‌های تاشو باشد. با قضاوت برای نام Ironflex، احتمالاً ربطی به لولا و دوام آن دارد. بسیاری از کاربران به دلیل مشکلات دوام هنوز تمایلی به استفاده از واگن تاشو ندارند، بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ با یک فناوری جدید و یک نام بازاریابی جدید جذاب برای آن مشکل را حل می‌کند.

نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ با فناوری Ironflex همراهند

در دیگر خبرها سامسونگ جزئیاتی را در مورد سه مانیتور گیمینگ جدید Odyssey منتشر کرده است، درست قبل از CES 2024. اینها همه نمایشگرهای OLED با AMD FreeSync Premium Pro و VESA DisplayHDR True Black 400 هستند. هر مانیتور همچنین دارای فناوری ضد تابش اختصاصی شرکت است که بازتاب نور را به حداقل می‌رساند.

اول از همه، مانیتور فوق عریض خمیده 49 اینچی سامسونگ Odyssey OLED G95SD است. این نمایشگر رزولوشن DQHD (5120×1440)، زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه، نرخ نوسازی 240 هرتز، نسبت تصویر 32:9 و دسترسی به پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ و هاب بازی مبتنی بر ابر این شرکت را ارائه می‌دهد. زیبایی شناسی با فرم باریک و سایز کمی کوچک‌تر از کشتی ماموت اودیسه است.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این فناوری چه ویژگی را به سری گلکسی زد تاشو آینده خواهد داد. آیا دوام بیشتری رقم خواهد زد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا