گوشی موبایل

تصویر نمونه اولیه گوشی شیائومی 14 اولترا لو رفت

شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی 14 و 14 پرو را در ماه اکتبر عرضه کرد. اما مدتی است که زمزمه‌های یک نوع “Ultra” سطح بالاتر به گوش می‌رسد. در حالی که شیائومی وجود آن را به طور رسمی تایید نکرده، تصاویر جدیدی از دستگاه به بیرون درز کرده است.

این عکس‌ها که احتمالاً در یک آزمایش اولیه دوربین گرفته شده‌اند، گوشی را در یک قاب محافظ پنهان نشان می‌دهند. این امر طراحی کلی را مبهم می‌کند، اما یک برآمدگی قابل توجه دوربین با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین وجود دارد. این گوشی در این تصاویر با شیائومی 14 پرو و ویوو ایکس 100 پرو مقایسه می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد فریم را با چیزی شبیه به شیائومی 13 اولترا مشابه است. فراتر از ویژگی‌های قابل مشاهده، جالب‌ترین جزئیات از یک برچسب سفید در پشت گوشی می‌آیند.

دارای علامت‌های «N1»، «P2» و «EU» است که سرنخ‌های مرموز ارائه می‌دهند. طبق گفته شیائومی، «N1» با شماره مدل مورد انتظار برای پرچمدار لایکا مطابقت دارد و این احتمال را بیشتر می‌کند که این در واقع 14 اولترا باشد. “P2” نشان می‌دهد که این یک نمونه اولیه است، یک تکرار اولیه هنوز نهایی نشده، در حالی که “EU” به یک نسخه جهانی بالقوه در نظر گرفته شده برای بازارهای اروپایی اشاره می‌کند.

تصویر نمونه اولیه گوشی شیائومی 14 اولترا

در حالی که خود ماژول دوربین تا حد زیادی پنهان می‌ماند، می‌توان انتظار طراحی گرد آشنا با چهار لنز را داشت. به گفته افشاگر Digital Chat Station، شیائومی 14 اولترا دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر است. در کنار سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی انتظار می‌رود این گوشی را تکمیل کنند.

اطلاعات فاش شده همچنین حاکی از احتمال ارتقاء قاب تیتانیومی برای 14 اولترا است. جایگزین آلومینیوم مورد استفاده در 14 پرو معمولی خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای باتری 5180 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا با سری پد 7 شیائومی در آوریل 2024 معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا