گوشی موبایل

گوشی شیائومی Mix 5 سال 2024 عرضه نمی شود

در آوریل 2021، شیائومی گوشی میکس 4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس را معرفی کرد. با این حال، شرکت جانشینی را در سال 2022 یا 2023 عرضه نکرد. طبق پست اخیر در Weibo توسط افشاگر Digital Chat Station، امسال شیائومی میکس 5 وجود نخواهد داشت، اما امکان حمل دستگاه وجود دارد.

بر میراث آن اطلاعات اضافی درباره این دستگاه مرموز ارائه نکرده است. گزارش اخیر GSMChina نشان می‌دهد که شیائومی در حال توسعه دستگاه جدیدی به نام Xiaomi Mix 5 در چین است. با این حال، هنوز در مورد آن خیلی هیجان زده نشوید، زیرا چیزی وجود دارد که ممکن است هیجان را در مورد راه‌اندازی آن کم کند. این نشریه فاش کرد که شیائومی Mix 5 با شماره مدل 2503AVP01C در پایگاه داده GSMA IMEI رویت شده است. چهار عدد ابتدایی نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است در مارس 2025 عرضه شود. بنابراین، احتمال عرضه آن با Xiaomi 15 Ultra تقریباً در همان زمان در سال آینده وجود دارد.

گوشی شیائومی Mix 5 سال 2024 عرضه نمی شود

شماره مدل مذکور متعلق به نوع چینی شیائومی میکس 5 است که نشان می‌دهد ممکن است هیچ گونه جهانی یا هندی این دستگاه وجود نداشته باشد. بنابراین، DCS اطلاعاتی چه چیزی را فاش کرد؟ برای دانستن بیشتر در مورد دستگاه مذکور باید منتظر گزارش‌های بعدی باشیم. در همین حال، گفته می‌شود که شیائومی در حال کار بر روی شیائومی Mix Flip برای بازار چین است. این اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود. تاکنون گزارش‌ها نشان داده‌اند که این گوشی دارای شماره مدل 2311BPN23C است و گفته می‌شود که دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود شیائومی چه برنامه‌ای در سر دارد و شیائومی 14 اولترا قرار بوده آوریل سال جاری رونمایی و عرضه شود. گوشی شیائومی میکس 5 هم برنامه‌ریزی شده سال 2025 از راه برسد. گوشی پرچمداری که ویژگی‌های بزرگی ارائه داده و در نوع خود برجسته است. اطلاعات محدود و در حد شایعه هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا