گوشی موبایل

گوشی مرموز شیائومی با پردازنده پرچمدار دیده شد

شیائومی اولین OEM بود که گوشی هوشمندی با پردازنده موبایل کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 عرضه کرد. این دستگاه‌ها شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو بودند. آنها بعداً توسط Redmi K70 Pro دنبال شدند. انتظار می‌رود گوشی بعدی گروه شیائومی با تراشه مذکور، شیائومی 14 اولترا باشد.

اما به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌های دیگری به عنوان یک گوشی مرموز در اختیار دارد که این چیپ در Geekbench رویت شده است. این گوشی هوشمند ناشناخته شیائومی با کد Suiren شناخته می‌شود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 زیر آن با 16 گیگابایت رم همراه شده و اندروید 14 را هم دارد. این گوشی در تست  تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 2336 و 6837 امتیاز کسب کرده است.

بر اساس سری گوشی‌های هوشمند شیائومی، ما فکر می‌کنیم که می‌تواند یک گوشی جدید Mix باشد. آخرین مدل این سری میکس 4 است که در سال 2021 عرضه شد. نزدیک به سه سال از آن زمان می‌گذرد، بنابراین ما مطمئن نیستیم که میکس 5 نام خواهد داشت یا چیز دیگری. اما به احتمال زیاد با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. زیرا این همان چیزی است که سری Mix در حال حاضر مخفف آن است.

گوشی مرموز شیائومی با پردازنده پرچمدار دیده شد

ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی Suiren بدانیم. باید در وب سایت‌های آژانس‌های صدور گواهی ظاهر شود. در عین حال، افشاگران قابل اعتمادی مانند Digitial Chat Station ممکن است جزئیات را فاش کنند.

Mix 4 دارای صفحه نمایش 10 بیتی 6.67 اینچی OLED است. این پنل دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+)، نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در زیر آن وجود دارد. این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس برخوردار بود و با رم LPDDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شده است.

دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب هم است. این سیستم شامل یک سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی با کمک OIS، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین  8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپ 5 برابری می‌شود. این گوشی دارای دو بلندگوی استریو و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. در نهایت، یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از استانداردهای شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا